Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door density1 »

Miss Montreal is gewoon typische Radio 2 muziek, en zeker dit nummer. Snap dat ook niet waarom ze maar blijven hangen aan nummers omdat het een Miss Montreal, Kensington of Di-Rect is en ze ooit zo populair waren in de hoogtijdagen? Kom op. Deze bandjes zijn 3FM ontgroeid m.i., en hebben deze steun niet meer nodig want dit zijn al volwaardige acts en horen gewoon enkel op Radio 2 thuis. Het gaat nog steeds, in mijn ogen, om verkeerde keuzes die ze maken als het gaat om muziekbeleid.
Pot

Bericht door Pot »

http://radio.nl/821900/3fm-serious-requ ... -nederland
Het wandelen gaat niet door; er wordt naar een alternatief gezocht.
In 2021 weer een nieuwe lifeline: van Roermond naar Zwolle.
Oren open!
Gerwiim

Bericht door Gerwiim »

Een Glazen Huis zou nu perfect passen in deze coronatijd, misschien dat ze dat nog voor een keertje terughalen. Moet dan natuurlijk wel op een plek waar het publiek niet zo makkelijk bij kan zodat je geen grote groepen voor zo'n huis krijgt. Zet er drie loopbanden neer waarop alsnog gelopen kan worden en radio gemaakt kan worden. Valt nog genoeg van te maken denk ik.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Gerwiim schreef: 21 okt 2020 13:46 Een Glazen Huis zou nu perfect passen in deze coronatijd, misschien dat ze dat nog voor een keertje terughalen. Moet dan natuurlijk wel op een plek waar het publiek niet zo makkelijk bij kan zodat je geen grote groepen voor zo'n huis krijgt. Zet er drie loopbanden neer waarop alsnog gelopen kan worden en radio gemaakt kan worden. Valt nog genoeg van te maken denk ik.
Het hele idee van een Glazen Huis is toch juist dat er allemaal publiek komt kijken...?
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

density1 schreef: 21 okt 2020 13:31 Miss Montreal is gewoon typische Radio 2 muziek, en zeker dit nummer. Snap dat ook niet waarom ze maar blijven hangen aan nummers omdat het een Miss Montreal, Kensington of Di-Rect is en ze ooit zo populair waren in de hoogtijdagen? Kom op. Deze bandjes zijn 3FM ontgroeid m.i., en hebben deze steun niet meer nodig want dit zijn al volwaardige acts en horen gewoon enkel op Radio 2 thuis. Het gaat nog steeds, in mijn ogen, om verkeerde keuzes die ze maken als het gaat om muziekbeleid.
Exact, al snap ik dat je best een nummer van DI-RECT of Kensington kan draaien, past prima in de muziekmix. Maar als je aan dit nummer van Miss Montreal begint kun je ook de nieuwe single van Nick & Simon draaien...
density1

Bericht door density1 »

Gerwiim schreef: 21 okt 2020 13:46 Een Glazen Huis zou nu perfect passen in deze coronatijd, misschien dat ze dat nog voor een keertje terughalen. Moet dan natuurlijk wel op een plek waar het publiek niet zo makkelijk bij kan zodat je geen grote groepen voor zo'n huis krijgt. Zet er drie loopbanden neer waarop alsnog gelopen kan worden en radio gemaakt kan worden. Valt nog genoeg van te maken denk ik.
Dat idee had ik al als oplossing voor het Top 2000 Café aangedragen, maar dat zou inderdaad ook nog een mogelijkheid kunnen zijn maar dan binnen de maatregelen die er tegen die tijd (wellicht nog, of misschien minder) liggen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

density1 schreef: 21 okt 2020 14:42
Dat idee had ik al als oplossing voor het Top 2000 Café aangedragen, maar dat zou inderdaad ook nog een mogelijkheid kunnen zijn maar dan binnen de maatregelen die er tegen die tijd (wellicht nog, of misschien minder) liggen.
Je wilt toch juist NIET dat er grote groepen zich ergens naar toe verplaatsten als het niet nodig is? Dan was de Life-line logischer geweest, omdat je een afstand aflegt waar mensen verspreid iets kunnen doen, in plaats van dat je alles lokaliseert op één punt.
SB92

Bericht door SB92 »

Ja, ze zullen nu iets moeten bedenken waar geen mensen op af kunnen komen. Misschien toch maar in de studio dan.
density1

Bericht door density1 »

Wie zegt dat er grote groepen zich zouden verplaatsen bij deze optie. Als je dit van te voren aangeeft en kenbaar maakt hoeveel mensen er naar binnen kunnen (op het terrein waar dat Glazen Huis staat, dat wordt uiteraard afgeschermd) dan zie ik geen enkel probleem waarom dit niet zou kunnen.
SB92

Bericht door SB92 »

density1 schreef: 21 okt 2020 16:15 Wie zegt dat er grote groepen zich zouden verplaatsen bij deze optie. Als je dit van te voren aangeeft en kenbaar maakt hoeveel mensen er naar binnen kunnen (op het terrein waar dat Glazen Huis staat, dat wordt uiteraard afgeschermd) dan zie ik geen enkel probleem waarom dit niet zou kunnen.
Als de regels blijven zoals ze nu zijn dan mag er helemaal niemand komen kijken natuurlijk. Dan kun je zo'n glazen huis ook in de achtertuin van Shula Rijxman zetten.

Daarnaast gaat 3FM natuurlijk nooit weer terug naar het Glazen Huis. Dat is geweest.
Debaser

Bericht door Debaser »

Het kabinetsbeleid is erop gericht dat mensen zich niet gaan verplaatsen. Als mensen zich verplaatsen, krijg je namelijk besmettingen op heel andere plekken. Weten we nog dat het in de zomer alleen in Rotterdam te doen was? Dat dus. Als de huidige maatregelen een beetje aanslaan, dan krijgen we misschien rond de kerst wat meer vrijheden.

Los van wat je van het kabinetsbeleid vindt, kan 3FM dit risico simpelweg niet nemen.
Be a debaser!
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Debaser schreef: 21 okt 2020 16:43 ...

Los van wat je van het kabinetsbeleid vindt, kan 3FM dit risico simpelweg niet nemen.
Ze krijgen op veel plaatsen ook geen vergunning. Wat dat betreft hebben ze ook helemaal geen keuze.
Debaser

Bericht door Debaser »

Ane Sybesma schreef: 21 okt 2020 17:11
Debaser schreef: 21 okt 2020 16:43 ...

Ze krijgen op veel plaatsen ook geen vergunning. Wat dat betreft hebben ze ook helemaal geen keuze.
Dat komt er nog eens bij, maar zelfs als dat geen probleem zou zijn. Je wilt niet dat jouw goede doelen actie een lockdown in februari veroorzaakt. Om het maar even heel erg te overdrijven.
Be a debaser!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

SB92 schreef: 21 okt 2020 16:42
density1 schreef: 21 okt 2020 16:15 Wie zegt dat er grote groepen zich zouden verplaatsen bij deze optie. Als je dit van te voren aangeeft en kenbaar maakt hoeveel mensen er naar binnen kunnen (op het terrein waar dat Glazen Huis staat, dat wordt uiteraard afgeschermd) dan zie ik geen enkel probleem waarom dit niet zou kunnen.
Als de regels blijven zoals ze nu zijn dan mag er helemaal niemand komen kijken natuurlijk. Dan kun je zo'n glazen huis ook in de achtertuin van Shula Rijxman zetten.

Daarnaast gaat 3FM natuurlijk nooit weer terug naar het Glazen Huis. Dat is geweest.
Als mensen niet kunnen komen kijken, dan is het nut van zo'n huis toch ook nul?
Misschien gaan ze wel in het Top2000 café zitten, dan sluit mooi op elkaar aan.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Wat ik alleen niet snap is dat 3FM het aankondigt terwijl allang bekend was dat het totaal de verkeerde kant op ging en deze maatregelen te verwachten waren. Ik vind dat maar slechte marketing.
Plaats reactie