Dit soort, met alle respect, studentikoze regionale steden werkt toch altijd het best. Slimme zet.De Nachtwacht schreef: 12 jun 2025 09:25Toch vraag ik me af of ze 3 keer exact hetzelfde team erin gaan zetten. Dat is, volgens mij, nog nooit gebeurd.Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 09:10 Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Leuke stad, den Bosch.
Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 3FM
-
Maar dat waren andere tijden, ik zou nu niet inzien waarom niet? En waarom ga je met dit trio dan zover reizen voor een stad en doel?De Nachtwacht schreef: 12 jun 2025 09:25Toch vraag ik me af of ze 3 keer exact hetzelfde team erin gaan zetten. Dat is, volgens mij, nog nooit gebeurd.Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 09:10 Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Leuke stad, den Bosch.
-
Dat je met de gezichten van vorig jaar naar de nieuwe stad reist, vind ik wel logisch. Zij zijn op dit moment de uithangborden van de actie, naar aanleiding van de laatste editie, die ook nog een heel groot succes geweest is, dus logisch dat je als zender wilt dat juist die 3 de bekendmaking een gezicht geven.Deradiokenner schreef: 12 jun 2025 15:15Maar dat waren andere tijden, ik zou nu niet inzien waarom niet? En waarom ga je met dit trio dan zover reizen voor een stad en doel?De Nachtwacht schreef: 12 jun 2025 09:25Toch vraag ik me af of ze 3 keer exact hetzelfde team erin gaan zetten. Dat is, volgens mij, nog nooit gebeurd.Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 09:10 Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Leuke stad, den Bosch.
Ik bedoel overigens niet dat het niet kan, weer met dezelfde 3, en de aanwas was in het verleden inderdaad wel wat groter, ik vind het alleen geen zekerheidje. Ook Barend, Wijnand en Sophie zijn er ooit voor het eerst ingegaan en zijn er met de tijd in gegroeid. Zou niet weten waarom een Ivo of Mart dat niet zou kunnen bijvoorbeeld, nieuwe mensen brengen altijd weer nieuwe ideén en een andere persoonlijkheid mee. Ik kan me best voorstellen dat je daar als zender over nadenkt.
Nog los van de vraag of ze alledrie ook weer willen natuurlijk, maar dat is weer wat anders.
Prima doel en prima stad!
Goed doel trouwens en mooie locatie. Zal weer een toppertje gaan worden over een half jaar.
- Ane Sybesma
Mooie stad, mooi doel. Prima voor een bezoekje of meer dan één...
Het valt mij op dat er al enkele dagen (/weken?) geen artiest/titelinformatie wordt meegestuurd. Niet op DAB+ en niet wanneer ik met m'n internetradio luister. Ook op de website staat het niet meer. Vind ik jammer, hopelijk is het geen bewuste keuze van ze.
- Ane Sybesma
Vrijdag werd er bij Rob van de Radio over gesproken. Heeft te maken met een fout in de muziekdatabase. Er werd zoiets gezegd: "Er werd alleen gematched op titel en dus werden er regelmatig verkeerde artiesten getoond. Dit wordt opgelost, tot die tijd wordt er niets getoond."
-
Is inmiddels opgelost. Vanaf vanmorgen 11 uur is alle info weer beschikbaar.
Heeft er iemand toevallig nog de uurafsluiter: Listen, watch, share, 3FM.nl?
Zou diegene mij een PB kunnen sturen?
Dank
Zou diegene mij een PB kunnen sturen?
Dank
-
Moet zeggen dat ik 3FM op locatie op een festival toch echt het huidige 3FM op z’n best vind hoor. Heerlijke radio op Pinkpop, wat heen en weer gaat van hilarisch tot ongemakkelijk. Vermakelijk!
-
Nu op Radio 3FM: vanaf 8 uur de hele dag door: de Top Megahitte.
Ruim 150 hete tracks.
Ruim 150 hete tracks.
Dit weekend staat Studio Brussel op Rock Werchter.
Voor mij is dit wel een perfect voorbeeld van hoe een radiozender een festival kan omarmen. Normaal kan het rommelig zijn, maar dit jaar klopt het.
Heel de dag op locatie, de playlist van de zender vullen met live opnames/live inprikken en de rest van de playlist volgt de festival lineup (waardoor er een combinatie ontstaat van headliners en de te ontdekken artiesten).
Daarbij een een zeer sterke visuele samenwerking met VRT Canvas, waarbij radio en tv hand in hand gaan door de vele sfeerbeelden en live opnames.
Naar mijn mening kan de NPO, en dan specifiek 3FM, hier een goed voorbeeld aan nemen. Daar durven ze nooit dat extra stapje te zetten de laatste jaren.
Voor mij is dit wel een perfect voorbeeld van hoe een radiozender een festival kan omarmen. Normaal kan het rommelig zijn, maar dit jaar klopt het.
Heel de dag op locatie, de playlist van de zender vullen met live opnames/live inprikken en de rest van de playlist volgt de festival lineup (waardoor er een combinatie ontstaat van headliners en de te ontdekken artiesten).
Daarbij een een zeer sterke visuele samenwerking met VRT Canvas, waarbij radio en tv hand in hand gaan door de vele sfeerbeelden en live opnames.
Naar mijn mening kan de NPO, en dan specifiek 3FM, hier een goed voorbeeld aan nemen. Daar durven ze nooit dat extra stapje te zetten de laatste jaren.
@Alex, Heb je de verslaggeving op Pinkpop gezien of gehoord? Dan wil ik graag van je horen wat de verschillen zijn, behalve dat ze misschien pas vanaf eind van de middag live waren vanaf het festival.
- Ane Sybesma
Ik vond het bij Pinkpop in elk geval precies goed. De hele dag is mij te veel. Wat ik wel jammer vind is dat 3FM als zender de laatste jaren niet meer aanwezig is op Lowlands. Alleen nog maar 3 voor 12 terwijl een paar jaar geleden de uitzendingen van veel meer programmas gewoon van Lowlands kwamen. Was ook leuk voor.mij als bezoeker van Lowlands