Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Jordsco

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Jordsco »

Ik hoop ook niet dat de geruchten waar zijn. Tom en Joe zijn alleen maar met zichzelf bezig - dat is toch niet het duo dat jouw zender moet dragen en het gezicht moet zijn. Zoals al vaker hier beschreven, doe wat aan de muziek. Overdag een kopie van 538, avond een alternatief woke geluid…. Er valt met de huidige programmering echt wel meer uit te halen. Of wat denk je van het Glazenhuis in een andere maand? Niet meer evt nieuwe luisteraars meteen kwijt raken aan de top 2000
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Donderdagochtend is er trouwens nieuws over Serious Request 2025. Waarschijnlijk wordt het goede doel bekendgemaakt.

Ik ga in ieder geval stoppen met luisteren in de ochtend als Tom en Joe daar komen te zitten.
peellandfm

Bericht door peellandfm »

+1
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Is het teken dat de 3fm jocks die morgenochtend de bekendmaking doen ook weer gewoon een teken dat ze ook ditmaal weer het huis ingaan?
Dus voor de 3de x het topteam van Barend, Sophie & Wijnand?
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Nee dat word pas in november bekend gemaakt
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Serious Request komt dit jaar in actie voor Spieren voor Spieren. Ze zijn ook onderweg naar de stad, dat wordt straks bekend.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

IkbennlXD schreef: 11 jun 2025 18:20 Nee dat word pas in november bekend gemaakt
Dat lijkt me niet, ik denk dat het gewoon Wijnand, Sophie en Barend het gezicht zijn van het Glazen huis. Gerucht over barend kan dus ook de vuilnisbak in, lijkt me net zoals dat Tom en Joe de ochtend gaan overnemen
Jari de Jonge

Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Jari de Jonge

's-Hertogenbosch is de plaats waar het mag gebeurden
Den Bosch
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 09:10 Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Toch vraag ik me af of ze 3 keer exact hetzelfde team erin gaan zetten. Dat is, volgens mij, nog nooit gebeurd.

Leuke stad, den Bosch.
Jari de Jonge

De Nachtwacht schreef: 12 jun 2025 09:25
Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 09:10 Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Toch vraag ik me af of ze 3 keer exact hetzelfde team erin gaan zetten. Dat is, volgens mij, nog nooit gebeurd.

Leuke stad, den Bosch.
Heb jij andere suggesties?
Ivo zou leuk zijn, mark & rámon ook overigens
Maar ik denk gewoon weer dit clubje
Daan!

Bericht door Daan! »

Ligt er denk ik ook aan wat er met de ochtendshow gaat gebeuren.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Daan! schreef: 12 jun 2025 10:23 Ligt er denk ik ook aan wat er met de ochtendshow gaat gebeuren.
Ik denk helemaal niks. Ben bang dat het een spinsel was van Kicken en niets meer dan dit.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ik zou me kunnen voorstellen dat ze de ochtendshow willen promoten en daarom Jamie naar voren schuiven in plaats van Sophie.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 10:14
De Nachtwacht schreef: 12 jun 2025 09:25

Leuke stad, den Bosch.
Heb jij andere suggesties?
Ivo zou leuk zijn, mark & rámon ook overigens
Maar ik denk gewoon weer dit clubje
Ik denk Ivo, Wijnand en sophie
Plaats reactie