Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
Ik hoop ook niet dat de geruchten waar zijn. Tom en Joe zijn alleen maar met zichzelf bezig - dat is toch niet het duo dat jouw zender moet dragen en het gezicht moet zijn. Zoals al vaker hier beschreven, doe wat aan de muziek. Overdag een kopie van 538, avond een alternatief woke geluid…. Er valt met de huidige programmering echt wel meer uit te halen. Of wat denk je van het Glazenhuis in een andere maand? Niet meer evt nieuwe luisteraars meteen kwijt raken aan de top 2000
Donderdagochtend is er trouwens nieuws over Serious Request 2025. Waarschijnlijk wordt het goede doel bekendgemaakt.
Ik ga in ieder geval stoppen met luisteren in de ochtend als Tom en Joe daar komen te zitten.
Ik ga in ieder geval stoppen met luisteren in de ochtend als Tom en Joe daar komen te zitten.
-
Is het teken dat de 3fm jocks die morgenochtend de bekendmaking doen ook weer gewoon een teken dat ze ook ditmaal weer het huis ingaan?
Dus voor de 3de x het topteam van Barend, Sophie & Wijnand?
Dus voor de 3de x het topteam van Barend, Sophie & Wijnand?
Nee dat word pas in november bekend gemaakt
Serious Request komt dit jaar in actie voor Spieren voor Spieren. Ze zijn ook onderweg naar de stad, dat wordt straks bekend.
-
Dat lijkt me niet, ik denk dat het gewoon Wijnand, Sophie en Barend het gezicht zijn van het Glazen huis. Gerucht over barend kan dus ook de vuilnisbak in, lijkt me net zoals dat Tom en Joe de ochtend gaan overnemen
-
Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
-
's-Hertogenbosch is de plaats waar het mag gebeurden
Den Bosch
Den Bosch
-
Toch vraag ik me af of ze 3 keer exact hetzelfde team erin gaan zetten. Dat is, volgens mij, nog nooit gebeurd.Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 09:10 Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Leuke stad, den Bosch.
-
Heb jij andere suggesties?De Nachtwacht schreef: 12 jun 2025 09:25Toch vraag ik me af of ze 3 keer exact hetzelfde team erin gaan zetten. Dat is, volgens mij, nog nooit gebeurd.Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 09:10 Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Leuke stad, den Bosch.
Ivo zou leuk zijn, mark & rámon ook overigens
Maar ik denk gewoon weer dit clubje
Ligt er denk ik ook aan wat er met de ochtendshow gaat gebeuren.
-
Ik denk helemaal niks. Ben bang dat het een spinsel was van Kicken en niets meer dan dit.
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze de ochtendshow willen promoten en daarom Jamie naar voren schuiven in plaats van Sophie.
Ik denk Ivo, Wijnand en sophieJari de Jonge schreef: 12 jun 2025 10:14Heb jij andere suggesties?De Nachtwacht schreef: 12 jun 2025 09:25Toch vraag ik me af of ze 3 keer exact hetzelfde team erin gaan zetten. Dat is, volgens mij, nog nooit gebeurd.Jari de Jonge schreef: 12 jun 2025 09:10 Word inderdaad pas later bekend gemaakt, is meerdere keren gezegd, maar ik zie geen andere optie dan dit, of ze willen er 4 ingooien, dat rob janssen er weer intrekt, maar de chemie, de emotie, alles klopt, aan dit drietal.
Leuke stad, den Bosch.
Ivo zou leuk zijn, mark & rámon ook overigens
Maar ik denk gewoon weer dit clubje