Welja, waarom ook niet. Wie gaat dat betalen? NPO heeft nog steeds veel te veel geld...Jari de Jonge schreef: 27 mar 2025 16:45 Oud dj jaimy de ruijter komt op maandag tm donderdag tussen 10/13 te zitten bij NPO BLEND voor de liefhebber van jaimy
Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
-
Jemig man, azijndrinker ten top, als je niks nuttigs te zeggen hebt op deze post reageer er dan niet op.Johanneke schreef: 27 mar 2025 17:31Welja, waarom ook niet. Wie gaat dat betalen? NPO heeft nog steeds veel te veel geld...Jari de Jonge schreef: 27 mar 2025 16:45 Oud dj jaimy de ruijter komt op maandag tm donderdag tussen 10/13 te zitten bij NPO BLEND voor de liefhebber van jaimy
Jaimy heeft er weer ontzettend veel zin in, en dat gun ik m
-
Man man man… wat een opmerking zeg… ze bouwen NPO Blend nu meer uit. Kan ik alleen maar toejuichen!Johanneke schreef: 27 mar 2025 17:31Welja, waarom ook niet. Wie gaat dat betalen? NPO heeft nog steeds veel te veel geld...Jari de Jonge schreef: 27 mar 2025 16:45 Oud dj jaimy de ruijter komt op maandag tm donderdag tussen 10/13 te zitten bij NPO BLEND voor de liefhebber van jaimy
Leuk! Benieuwd naar het programma.Jari de Jonge schreef: 27 mar 2025 16:45 Oud dj jaimy de ruijter komt op maandag tm donderdag tussen 10/13 te zitten bij NPO BLEND voor de liefhebber van jaimy
Wijnand is deze week wel lekker bezig met zijn 1 april grap die iedereen echt al van mijlen ver ziet aankomen,
persoonlijk behoorlijk irritant dat in ieder gesprek over die mosterd paaseieren gesproken wordt en vooral dat het allemaal zo gemaakt en voorbedacht overkomt.
Verder valt het me op dat de productie kwaliteit van gespreken die vooraf zijn opgenomen heel erg achteruit is gegaan.
Je hoort nu super duidelijk dat gesprekken met alle BN'ers en experts etc. zijn opgenomen, zelf sommige luisteraar gesprekken (bij spelletjes) merk je het. Vooral de start is onnatuurlijk, meestal is zelfs de begroeting weggelaten en er wordt ook hoorbaar geknipt in gesprekken die dan niet meer lekker lopen.
persoonlijk behoorlijk irritant dat in ieder gesprek over die mosterd paaseieren gesproken wordt en vooral dat het allemaal zo gemaakt en voorbedacht overkomt.
Verder valt het me op dat de productie kwaliteit van gespreken die vooraf zijn opgenomen heel erg achteruit is gegaan.
Je hoort nu super duidelijk dat gesprekken met alle BN'ers en experts etc. zijn opgenomen, zelf sommige luisteraar gesprekken (bij spelletjes) merk je het. Vooral de start is onnatuurlijk, meestal is zelfs de begroeting weggelaten en er wordt ook hoorbaar geknipt in gesprekken die dan niet meer lekker lopen.
Ja, die 1-aprilgrap is nogal vermoeiend.
Tsja, ze hebben wel allemaal braaf geluisterd sinds Kicken zijn plasje had gedaan over dat de Voxpro alleen maar aan het verstoffen was. Ineens zit er leven in dat apparaat
Ja, was het werkelijk een grap? Geen eitjes in de pot bij de Lucht-Oost vanochtend?petoi schreef: 28 mar 2025 20:13 Wijnand is deze week wel lekker bezig met zijn 1 april grap die iedereen echt al van mijlen ver ziet aankomen,
(..)
Ik vond het vooral irritant dat die twee al om half zes te horen waren op de radio. Ik schrok wakker en dacht dat ik mij (weer) verslapen had.

-
DI-RECT record store day special tot 21u nu te horen/zien bij vera on track
Wss eerder opgenomen
Want direct had vandaag familie omstandigheden.
Ze nemen hun persoonlijke songs mee vanaf vinyl worden gedraaid
Presentator is justin verkijk
Wss eerder opgenomen
Want direct had vandaag familie omstandigheden.
Ze nemen hun persoonlijke songs mee vanaf vinyl worden gedraaid
Presentator is justin verkijk
-
Met van Breukelen aan boord bij 3fm ist gewoon een kloppend plaatje.
Hij is meestal ook vaste vervanging voor de middagshow
En als je t mij vraagt. Klinkt dat gewoon super
Ook nu weer.
Hij is meestal ook vaste vervanging voor de middagshow
En als je t mij vraagt. Klinkt dat gewoon super
Ook nu weer.
-
Ik heb hem vanmorgen weer op 3FM gehad. En de manier hoe hij presenteert op 3 klinkt zoveel beter dan op 538. Alsof hij het veel leuker heeft. van Breukelen is de perfecte man voor 9-12. De middag doet hij ook aardig, ik las ooit dat de Wild in van Breukelen zijn opvolger zag. En dat had hij zeker goed gemunt. Wellicht ooit, maar 9-12 daar geniet ik ook van.
Ik ben het helaas niet helemaal met jullie eens. In het begin was ik enthousiast over hem, maar inmiddels merk ik dat hij een beetje te veel aan het freestylen is. Het losse (in vergelijking met 538) ging hem wel goed af, maar qua energie zou hij beter van tijdslot kunnen wisselen met Mart. Maar ook de muziekmix is echt niet door te komen. Bij 3FM is dat in z’n geheel al een probleem: het is vermoeiend om door te moeten luisteren en de muziekkeuze slaat als een tang op een varken. Regelmatig toch wat (ego) dancetracks die je eerder op SLAM! zou verwachten. En daarna weer een alternative rocknummer, gevolgd door de kindermuziek van S10, Froukje etc. waarna je anti-depressiva mag slikken. En doe tussendoor nog maar een paar verdwaalde 80s. Een bijzonder muziekbeleid zeg maar. En toch maar afvragen hoe je aan 1,9% marktaandeel komt…
-
Ik ben ook groot fan van Ivo van Breukelen! Deze week was genieten om hem 2 keer te horen. Ik heb 'm op 538 nooit gehoord, dus ik kan niet vergelijken. Naar Ivo luisteren voelt (en klinkt) gewoon goed. Mocht hij ooit de ochtendshow gaan doen, dan ruil ik JW Start Op zeker in.
Daarnaast vond ik Andres op de plek van Tom en Joe ook fantastisch. Nu moet ik zeggen dat Tom en Joe wel wat zijn gegroeid bij me, maar Andres stijgt er wel echt bovenuit. Voelt lekker authentiek en heeft een fijne stem. Wat mij betreft geven ze hem de avondshow en Tom en Joe de vrijdagavond
.
Daarnaast vond ik Andres op de plek van Tom en Joe ook fantastisch. Nu moet ik zeggen dat Tom en Joe wel wat zijn gegroeid bij me, maar Andres stijgt er wel echt bovenuit. Voelt lekker authentiek en heeft een fijne stem. Wat mij betreft geven ze hem de avondshow en Tom en Joe de vrijdagavond
-
De beste 1 april grap is nog steeds uit de jaren '80. Ik geloof bij de TROS donderdag op Hilversum 3. Dat er tijdens de uitzending hoorbaar een andere zender eroverheen geschoven werd. Wie kan zich dat nog herinneren ??
Stijn de Vries (de mol van het laatste seizoen) vervangt Mai in het weekend tijdens haar zwangerschapsverlof, vanaf komende zaterdag.