Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Johanneke

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Johanneke »

Jari de Jonge schreef: 27 mar 2025 16:45 Oud dj jaimy de ruijter komt op maandag tm donderdag tussen 10/13 te zitten bij NPO BLEND voor de liefhebber van jaimy
Welja, waarom ook niet. Wie gaat dat betalen? NPO heeft nog steeds veel te veel geld...
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

Johanneke schreef: 27 mar 2025 17:31
Jari de Jonge schreef: 27 mar 2025 16:45 Oud dj jaimy de ruijter komt op maandag tm donderdag tussen 10/13 te zitten bij NPO BLEND voor de liefhebber van jaimy
Welja, waarom ook niet. Wie gaat dat betalen? NPO heeft nog steeds veel te veel geld...
Jemig man, azijndrinker ten top, als je niks nuttigs te zeggen hebt op deze post reageer er dan niet op.
Jaimy heeft er weer ontzettend veel zin in, en dat gun ik m
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Johanneke schreef: 27 mar 2025 17:31
Man man man… wat een opmerking zeg… ze bouwen NPO Blend nu meer uit. Kan ik alleen maar toejuichen!
SB92

Bericht door SB92 »

Leuk! Benieuwd naar het programma.
petoi

Bericht door petoi »

Wijnand is deze week wel lekker bezig met zijn 1 april grap die iedereen echt al van mijlen ver ziet aankomen,
persoonlijk behoorlijk irritant dat in ieder gesprek over die mosterd paaseieren gesproken wordt en vooral dat het allemaal zo gemaakt en voorbedacht overkomt.

Verder valt het me op dat de productie kwaliteit van gespreken die vooraf zijn opgenomen heel erg achteruit is gegaan.
Je hoort nu super duidelijk dat gesprekken met alle BN'ers en experts etc. zijn opgenomen, zelf sommige luisteraar gesprekken (bij spelletjes) merk je het. Vooral de start is onnatuurlijk, meestal is zelfs de begroeting weggelaten en er wordt ook hoorbaar geknipt in gesprekken die dan niet meer lekker lopen.
SB92

Bericht door SB92 »

Ja, die 1-aprilgrap is nogal vermoeiend.
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Tsja, ze hebben wel allemaal braaf geluisterd sinds Kicken zijn plasje had gedaan over dat de Voxpro alleen maar aan het verstoffen was. Ineens zit er leven in dat apparaat
Durashift

Bericht door Durashift »

petoi schreef: 28 mar 2025 20:13 Wijnand is deze week wel lekker bezig met zijn 1 april grap die iedereen echt al van mijlen ver ziet aankomen,
persoonlijk behoorlijk irritant dat in ieder gesprek over die mosterd paaseieren gesproken wordt en vooral dat het allemaal zo gemaakt en voorbedacht overkomt.

(..)
Ja, was het werkelijk een grap? Geen eitjes in de pot bij de Lucht-Oost vanochtend?

Ik vond het vooral irritant dat die twee al om half zes te horen waren op de radio. Ik schrok wakker en dacht dat ik mij (weer) verslapen had. :mad: Bleek het gewoon half zes te zijn (en draaide ik mij nog ff om..)
Jari de Jonge

Bericht door Jari de Jonge »

DI-RECT record store day special tot 21u nu te horen/zien bij vera on track
Wss eerder opgenomen
Want direct had vandaag familie omstandigheden.
Ze nemen hun persoonlijke songs mee vanaf vinyl worden gedraaid
Presentator is justin verkijk
Plaats reactie