Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Broodrooster

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Broodrooster »

Tja, dat is de soort eeuwige oorlog tussen de publieke en de commerciëlen toch? Talent krijgt de kans bij de publiek. Ontwikkelen iets wat aanslaat (mama appelsap, de gielmobiel, dokter pop, ga maar door), vervolgens komt het commerciële geld het wegkapen om marktaandeel van de publieke te snoepen. Niet verrassend dat de NPO dan iets probeert te ondernemen.

Afijn, terug naar 3. Blij verrast met de programmawijzigingen eigenlijk. Wijnand klinkt met Jamie ernaast relevanter voor de 20-35 jarige. Leuk om t contrast van de nuchtere Utrechter tov zo’n ultra Amsterdam eind twintiger te horen. Vind ik als 32-jarige leuk, relevant en interessant

Daarna lekker door in de energie met Ivo. Pff, vakman, tering strakke radio wel, fijne vormgeving. Mart zelfde verhaal, goede talks, fijn tempo. Sophie zit op een spot waar ze lekker nog meer haar eigen ding kan uitvinden en is een rustpunt richting einde middag.

Barend & Benner was vanaf begin al een relevafie voor 3. Nog steeds denk ik. Fijne toon en ook de recalcitrante houding die 3FM nodig heeft. Ze moeten wel echt oppassen met ‘zichzelf tof vinden’ en teveel ouwehoeren. Mja. Op een gegeven moment kon Ekdom ook zeggen wat ie wilde op 3, en iedereen vond t toch wel leuk, ofzo..

Daarnaast luister ik graag naar de weekend ochtend met Obi. Wat kan die goed inhoudelijk en verhalende muziek talks maken zeg, waanzinnig. Echt een voorbeeld voor me als lokaal programmamaker op Roulette FM (nee geen 103, was t maar zo, hehe).

Met een weer terugkomend SR. Ik denk dat de NPO ze lekker moeten laten doorgaan op deze manier, inclusief de actieve socials, je kan zomaar verrast worden dat het ineens aanslaat, right? Niemand heeft dat gouden ei immers ;).

Veenstra en Ekdom gooiden een magnetron uit het raam op zender, en iedereen vond t geweldig. Tja… 😂😉
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Broodrooster schreef: 19 jan 2025 23:42 Tja, dat is de soort eeuwige oorlog tussen de publieke en de commerciëlen toch? Talent krijgt de kans bij de publiek. Ontwikkelen iets wat aanslaat (mama appelsap, de gielmobiel, dokter pop, ga maar door), vervolgens komt het commerciële geld het wegkapen om marktaandeel van de publieke te snoepen. Niet verrassend dat de NPO dan iets probeert te ondernemen.
Mama appelsap is door Timur en Rámon Verkoeijen bedacht op Yorin FM. Later namen ze het mee naar 3FM.
God is a DJ
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Broodrooster schreef: 19 jan 2025 23:42

Blij verrast met de programmawijzigingen eigenlijk. Wijnand klinkt met Jamie ernaast relevanter voor de 20-35 jarige. Leuk om t contrast van de nuchtere Utrechter tov zo’n ultra Amsterdam eind twintiger te horen. Vind ik als 32-jarige leuk, relevant en interessant
Ik kan er prima naar luisteren en luister dus gewoon dagelijks maar vind Jamie vaak wat overdreven. Vond het met Lideke natuurlijker en dus veel leuker. Maar misschien is het inderdaad een leeftijdsding.

Daarna lekker door in de energie met Ivo. Pff, vakman, tering strakke radio wel, fijne vormgeving. Mart zelfde verhaal, goede talks, fijn tempo. Sophie zit op een spot waar ze lekker nog meer haar eigen ding kan uitvinden en is een rustpunt richting einde middag.
Ze doen het prima maar er mag van mij wel wat meer gebeuren. Het stoort niet verder maar is ook wat vlak. Maar goed, dat heb ik al snel met music driven programmas overdag, dat vind ik snel wat saai. Misschien dat de lunchshow wat meer daar in kan doen
Barend & Benner was vanaf begin al een relevafie voor 3. Nog steeds denk ik. Fijne toon en ook de recalcitrante houding die 3FM nodig heeft. Ze moeten wel echt oppassen met ‘zichzelf tof vinden’ en teveel ouwehoeren.

Heerlijk programma, niks aan veranderen wat mij betreft.

In het weekend en de avond luister ik niet aandachtig genoeg om daar wat van te vinden.

SR was inderdaad top, net als de laatste twee jaar
Pot

Bericht door Pot »

Broodrooster schreef: 19 jan 2025 23:42 Afijn, terug naar 3. Blij verrast met de programmawijzigingen eigenlijk. Wijnand klinkt met Jamie ernaast relevanter voor de 20-35 jarige. Leuk om t contrast van de nuchtere Utrechter tov zo’n ultra Amsterdam eind twintiger te horen. Vind ik als 32-jarige leuk, relevant en interessant
Van wat ik tot nu toe kon horen viel het mij ontzettend mee. Er zit absoluut meer leven in dan met Lideke. Dat was een prima meid, maar als sidekick in je belangrijkste programma had ik in m'n twijfels direct al.
Broodrooster schreef: 19 jan 2025 23:42 Daarna lekker door in de energie met Ivo. Pff, vakman, tering strakke radio wel, fijne vormgeving. Mart zelfde verhaal, goede talks, fijn tempo. Sophie zit op een spot waar ze lekker nog meer haar eigen ding kan uitvinden en is een rustpunt richting einde middag.
Persoonlijk vind ik Ivo minder worden. Het tijdslot past hem gewoon minder. Voor zo'n tijdslot is minder energie nodig. Helaas begint ook producer Jan-Willem bijna een sidekick te worden. En strak? Mwah. Het niveau van items? Ook gewoon matig. Juist zo'n quiz als het half 11 is, zou juist eenvoudig te winnen moeten zijn. Maar de vragen zijn totaal willekeurig. Maar alles was beter dan van Inkel op Radio 2 afgelopen week. :wink:

Mart begint ook met de drie meest relevante tracks van die dag, maar ook geen idee wat daar het doel achter is. De een betrekken ze bij het nieuws terwijl de ander op dat moment populair is. Wat een onduidelijk item.

Sowieso vind ik de muziekmix ook gewoon niet goed. In de breedte bij 3FM vraag ik me al af waar ze naartoe willen, maar inmiddels is een kwart van de playlist ook al dance georiënteerd. Als ik dat wil horen, zet ik SLAM! of 538 wel aan.
Barend & Benner was vanaf begin al een relevafie voor 3. Nog steeds denk ik. Fijne toon en ook de recalcitrante houding die 3FM nodig heeft. Ze moeten wel echt oppassen met ‘zichzelf tof vinden’ en teveel ouwehoeren. Mja. Op een gegeven moment kon Ekdom ook zeggen wat ie wilde op 3, en iedereen vond t toch wel leuk, ofzo..
Ook geen fan van Barend en Nellie. Afgelopen maandag de radio aangehad, maar Nellie die een verhaal begon te vertellen en na twee zinnen al in een deuk lag. Barend die weer meedeelde dat ze de bijna nummer 1 middagshow zijn. Wat een niveau weer...
Joost Roland

Bericht door Joost Roland »

Barend en Benner hebben alles in zich om uit te groeien tot een absolute tophit. De chemie tussen de twee is sterk, de grappen zijn scherp, en de spanning in de show houdt je altijd bij de les. Het is simpelweg lekker om naar te luisteren. Toch denk ik dat er nog veel ruimte is voor vernieuwing en verbetering om van deze show iets werkelijk baanbrekends te maken.

Wat ik persoonlijk mis, zijn die spraakmakende belletjes met BN’ers en een wat sterkere focus op actuele zaken. Zulke momenten maken een programma echt levendig en zorgen ervoor dat mensen erover blijven praten. Op Tik Tok pakken ze wel veel free publicity. De show is nu veel te afhankelijk van de vorm van de dag van zowel Barend, Nellie als Jelmer.

Laten we eens constructief zijn. Wat zouden zij kunnen doen om te groeien? Kunnen we gelijk in de gaten houden of onze spinsels gelezen worden:)?
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Serious Request terug naar 2% marktaandeel wegens een fout. Allemaal jubel persberichtjes geweest over de fantastische resultaten...
repelsteel

Bericht door repelsteel »

Die jubelende persberichtjes waren anders wel terecht. Die mensen zijn namelijk wel bereikt, maar dan via tv. Het enige verschil is dat ze dus niet mee worden genomen in de luistercijfers. Maar die mensen zijn wel degelijk bereikt met deze actie.

Overigens vind ik dat het NMO belachelijk bezig is. Voor de tweede keer moeten rectificeren in een paar weken tijd is schandalig. Wat een amateurs.
Ane Sybesma

Ik luister enkel SR als ik aan het werk ben of in de auto zit. Vanuit huis gaat alles via beeld. En dat geld voor heel veel mensen. De luistercijfers zijn er alleen voor de adverteerders en op TV werden andere reclames uitgezonden. Voor beluistering van de zender is het natuurlijk flauwekul om NPO1 Extra niet mee te nemen.
Pot

Bericht door Pot »

DavyGer schreef: 23 jan 2025 14:04 Serious Request terug naar 2% marktaandeel wegens een fout. Allemaal jubel persberichtjes geweest over de fantastische resultaten...
Nee hoor: https://www.radiofreak.nl/nmo-corrigeer ... ktaandeel/.
Een correctie van 0,2% naar beneden. Gaat overigens om de week van 23-29 december. Dus ‘slechts’ twee dagen waren daadwerkelijk SR.
Pot

Bericht door Pot »

Dit vind ik toch ook wel een triest gegeven: 3FM scoorde in de eerste echte volle werkweek (week 2) op het ILO gemiddeld een score van circa 2,2% marktaandeel. De cijfers liggen hier van de meeste stations op circa 75% van het marktaandeel bij de NMO. Deze week scoort 3FM weer hun marktaandeel van voor SR: ongeveer 1,6%. Dan mag je aannemen dat ze in de NMO uitkomen op 2,1% marktaandeel komende week. Hun vertrouwde marktaandeel.

Onderaan de streep: geen extra luisteraars erbij gekregen ten opzichte van voor Serious Request. En dat terwijl het potentieel er wel was. Tja, en er zijn veel oorzaken mogelijk, maar vandaag is er weer een oorzaak duidelijk geworden: S10 pakt de megahit. Symbolisch voor het wanbeleid op de playlist.

De playlist van vandaag van 9:00 tot 11:00 uur:
Online Radio Box schreef: 10:53 Gracie Abrams - That's So True
10:50 Ronde - I Believe In Love (Themalied 3Fm Serious Request 2024)
10:47 Sia Ft. Sean Paul - Cheap Thrills
10:43 Wombats - Let's Dance To Joy Division
10:40 Lucas & Steve - Heart First (Feat. Jordan Shaw)
10:35 Phil Collins - Something Happened On The Way To Heaven
10:26 Mumford & Sons - Little Lion Man
10:20 Aitch & Bou - Raving In The Studio
10:15 Dnce - Cake By The Ocean
10:12 Alex Warren - Burning Down
10:08 Nickelback - How You Remind Me
10:04 Dua Lipa - Training Season
09:51 Suzan & Freek - Ken Je Dat Gevoel
09:46 Run Dmc - It's Like That
09:43 Meau - Dat Heb Jij Gedaan
09:36 Mgmt - Kids
09:33 The Weeknd - Dancing In The Flames
09:30 Mason Vs Princess Superstar - Perfect (Exceeder)
09:26 Coldplay - Paradise
09:22 Sam Fender - People Watching
09:17 Wham! - Wake Me Up Before You Gogo
09:13 Billie Eilish - Birds Of A Feather
09:10 Loreen - Tattoo
09:06 Killers - Human
Ik vraag me oprecht af wie tegenwoordig de muziek kiest. Want het lijkt er echt op dat een of andere stagiaire zijn/haar eigen Spotify lijstje als uitgangspunt neemt. Je kunt er echt helemaal niets van maken.

Je kunt de playlist grofweg opdelen in:
- populaire alternative (rock)classics van na 2000 (Coldplay, Killers, Mumford & Sons, Nickelback, MGMT, Wombats).
- de hits van nu zijn ontzettend breed, al van dance (The Weeknd, Lucas & Steve, laatstgenoemde staat wellicht op playlist door SR) tot pop (Grace Abrams, Loreen, Dua Lipa) tot pop-rock (Alex Warren, Ronde) en opeens Suzan & Freek, die op de playlist staan vanwege hun optreden bij SR (net als Maan vorig jaar met haar nieuwe muziek, ook onbegrijpelijk).
- Pophits uit de 10s (Sia, Dnce)
- 80s/90s hits en tussendoor (Wham!, Run DMC, Phil Collins).
- wat nieuwere alternative rockmuziek (Sam Fender).
- (soft)pop van de 20s en oud-3FM-talent (Meau)
- en last but not least: de (ego-)dance nummers van Ivo (Mason vs Princess Superstar, Aitch & Bou).
En in deze uren zijn de nummers van o.a. S10, Bente en Froukje niet eens voorbij gekomen. Dat is ook al een genre opzich...

Dit is binnen een programma op een gunstig tijdstip om te vergelijken. In de avond bij Tom & Joe is het nog onbegrijpelijker. Laat staan dat je nog hele afwijkende programma's hebt met al die subgenres die 3FM draait (3voor12, The Beat, Wat Anders, Vera On Track, de Verlanglijst). Een hele alinea vol met alleen al verschillende afslagen. Zowel in genres als jaartallen. Je hebt in Nederland al een redelijk volle radiomarkt. Q en 538 bedienen de hitmarkt, SLAM de dance/pop, Radio 10, JOE en Veronica de classics, KINK de alternatieve rockmarkt, Radio 2 een beetje tussen deze zenders in. Dat je je als 3FM moet manoeuvreren tussen bepaalde van deze zenders (niet allemaal), snap ik helemaal als je een fatsoenlijk bereik wil behouden, maar er wordt overal wat uitgeplukt in plaats van dat er een veilige middenweg wordt gekozen.

Ik wil niet te weemoedig worden, maar volgens mij moet 3FM weer terug naar de basis die ze hadden: pop-rockmuziek, aangevuld met populaire alternative (rock)muziek en aanstormend talent, die wel radiobestendig is. Een minimale hoeveelheid passende dance, idem voor hiphop. Het excuus dat er geen nieuwe pop-rock gemaakt wordt is trouwens ook niet helemaal juist: Lady Gaga & Bruno Mars, Teddy Swims, Billie Eilish, Coldplay, Alex Warren, Kensington, Morgan Wallen, Myles Smith, Rondé, Chef'Special, Douwe Bob (& SERA), Son Mieux, Shaboozey, Cameron Withcomb en dan eventueel nog Davina Michelle, Gigi Perez, Lola Young, Nate Smith en Meau & Pommelien Thijs. Allemaal in de afgelopen weken in de Top 40 danwel Tipparade gestaan. Misschien enkel als basisartiesten, met een betere basis van 80s-90s-00s-10s als goed aanvullende classics, in plaats van opvulling.

Mijn oprechte vraag: wie wil 3FM in vredesnaam bereiken? Ze willen bij 3FM iedereen de vriend houden. En onderaan de streep levert dat alleen maar lege handen op.

Ik weet dat o.a. Obi nog wel eens reageert, maar ik ben oprecht benieuwd naar een antwoord. Want dit is aan mij, als leek, echt niet uit te leggen. En luisteraars komen er ook niet bij.

In mijn ogen hebben ze niet eens per se hele slechte DJ's, maar is de invulling gewoon ondermaats. Vorige week had ik het al over die keuze in items (waarvoor staat de 3 na 12 bij Mart? Waarom maak je het quizitem bij Ivo zo moeilijk?) en de dance- en hiphop/rap hobbyplaatjes van Ivo en Barend. Niet passend bij de zender en in het geval van Ivo ook nog eens op een totaal verkeerd moment. Als ik na Q luister dan weet ik dat de items echt wat toevoegen. Betrokkenheid van luisteraars in vrijwel alle items, maar de items zijn ook raak. Die voegen echt wat toe aan de zendtijd. Bij 3FM heb ik het gevoel dat het vooral is: andere zenders hebben het ook, en op deze manier kunnen we zendtijd invullen. Nou, dat is faliekant mislukt. De items zijn niet raak. Het probleem is wel dat de DJ's straks weer hun prominente plek af moeten staan vanwege de slechte cijfers.
SB92

Bericht door SB92 »

Ik luister naar 3FM (mede) vanwege de diversiteit aan genres. Als ik alleen poprock wil horen dan zet ik wel een Spotifyplaylist op. Als ik alleen popmuziek wil horen zet ik wel Q of 538 op.

Dat de markt voor een zender als 3FM niet super groot is, is voor mij persoonlijk jammer. Maar je begrijpt denk ik wel dat ik hoop dat ze het zo lang mogelijk volhouden.
Barwijn

Bericht door Barwijn »

Pot schreef: 24 jan 2025 12:30 Dit vind ik toch ook wel een triest gegeven: 3FM scoorde in de eerste echte volle werkweek (week 2) op het ILO gemiddeld een score van circa 2,2% marktaandeel. De cijfers liggen hier van de meeste stations op circa 75% van het marktaandeel bij de NMO. Deze week scoort 3FM weer hun marktaandeel van voor SR: ongeveer 1,6%. Dan mag je aannemen dat ze in de NMO uitkomen op 2,1% marktaandeel komende week. Hun vertrouwde marktaandeel.

Onderaan de streep: geen extra luisteraars erbij gekregen ten opzichte van voor Serious Request. En dat terwijl het potentieel er wel was. Tja, en er zijn veel oorzaken mogelijk, maar vandaag is er weer een oorzaak duidelijk geworden: S10 pakt de megahit. Symbolisch voor het wanbeleid op de playlist.

De playlist van vandaag van 9:00 tot 11:00 uur:
Online Radio Box schreef: 10:53 Gracie Abrams - That's So True
10:50 Ronde - I Believe In Love (Themalied 3Fm Serious Request 2024)
10:47 Sia Ft. Sean Paul - Cheap Thrills
10:43 Wombats - Let's Dance To Joy Division
10:40 Lucas & Steve - Heart First (Feat. Jordan Shaw)
10:35 Phil Collins - Something Happened On The Way To Heaven
10:26 Mumford & Sons - Little Lion Man
10:20 Aitch & Bou - Raving In The Studio
10:15 Dnce - Cake By The Ocean
10:12 Alex Warren - Burning Down
10:08 Nickelback - How You Remind Me
10:04 Dua Lipa - Training Season
09:51 Suzan & Freek - Ken Je Dat Gevoel
09:46 Run Dmc - It's Like That
09:43 Meau - Dat Heb Jij Gedaan
09:36 Mgmt - Kids
09:33 The Weeknd - Dancing In The Flames
09:30 Mason Vs Princess Superstar - Perfect (Exceeder)
09:26 Coldplay - Paradise
09:22 Sam Fender - People Watching
09:17 Wham! - Wake Me Up Before You Gogo
09:13 Billie Eilish - Birds Of A Feather
09:10 Loreen - Tattoo
09:06 Killers - Human
Ik vraag me oprecht af wie tegenwoordig de muziek kiest. Want het lijkt er echt op dat een of andere stagiaire zijn/haar eigen Spotify lijstje als uitgangspunt neemt. Je kunt er echt helemaal niets van maken.

Je kunt de playlist grofweg opdelen in:
- populaire alternative (rock)classics van na 2000 (Coldplay, Killers, Mumford & Sons, Nickelback, MGMT, Wombats).
- de hits van nu zijn ontzettend breed, al van dance (The Weeknd, Lucas & Steve, laatstgenoemde staat wellicht op playlist door SR) tot pop (Grace Abrams, Loreen, Dua Lipa) tot pop-rock (Alex Warren, Ronde) en opeens Suzan & Freek, die op de playlist staan vanwege hun optreden bij SR (net als Maan vorig jaar met haar nieuwe muziek, ook onbegrijpelijk).
- Pophits uit de 10s (Sia, Dnce)
- 80s/90s hits en tussendoor (Wham!, Run DMC, Phil Collins).
- wat nieuwere alternative rockmuziek (Sam Fender).
- (soft)pop van de 20s en oud-3FM-talent (Meau)
- en last but not least: de (ego-)dance nummers van Ivo (Mason vs Princess Superstar, Aitch & Bou).
En in deze uren zijn de nummers van o.a. S10, Bente en Froukje niet eens voorbij gekomen. Dat is ook al een genre opzich...

Dit is binnen een programma op een gunstig tijdstip om te vergelijken. In de avond bij Tom & Joe is het nog onbegrijpelijker. Laat staan dat je nog hele afwijkende programma's hebt met al die subgenres die 3FM draait (3voor12, The Beat, Wat Anders, Vera On Track, de Verlanglijst). Een hele alinea vol met alleen al verschillende afslagen. Zowel in genres als jaartallen. Je hebt in Nederland al een redelijk volle radiomarkt. Q en 538 bedienen de hitmarkt, SLAM de dance/pop, Radio 10, JOE en Veronica de classics, KINK de alternatieve rockmarkt, Radio 2 een beetje tussen deze zenders in. Dat je je als 3FM moet manoeuvreren tussen bepaalde van deze zenders (niet allemaal), snap ik helemaal als je een fatsoenlijk bereik wil behouden, maar er wordt overal wat uitgeplukt in plaats van dat er een veilige middenweg wordt gekozen.

Ik wil niet te weemoedig worden, maar volgens mij moet 3FM weer terug naar de basis die ze hadden: pop-rockmuziek, aangevuld met populaire alternative (rock)muziek en aanstormend talent, die wel radiobestendig is. Een minimale hoeveelheid passende dance, idem voor hiphop. Het excuus dat er geen nieuwe pop-rock gemaakt wordt is trouwens ook niet helemaal juist: Lady Gaga & Bruno Mars, Teddy Swims, Billie Eilish, Coldplay, Alex Warren, Kensington, Morgan Wallen, Myles Smith, Rondé, Chef'Special, Douwe Bob (& SERA), Son Mieux, Shaboozey, Cameron Withcomb en dan eventueel nog Davina Michelle, Gigi Perez, Lola Young, Nate Smith en Meau & Pommelien Thijs. Allemaal in de afgelopen weken in de Top 40 danwel Tipparade gestaan. Misschien enkel als basisartiesten, met een betere basis van 80s-90s-00s-10s als goed aanvullende classics, in plaats van opvulling.

Mijn oprechte vraag: wie wil 3FM in vredesnaam bereiken? Ze willen bij 3FM iedereen de vriend houden. En onderaan de streep levert dat alleen maar lege handen op.

Ik weet dat o.a. Obi nog wel eens reageert, maar ik ben oprecht benieuwd naar een antwoord. Want dit is aan mij, als leek, echt niet uit te leggen. En luisteraars komen er ook niet bij.

In mijn ogen hebben ze niet eens per se hele slechte DJ's, maar is de invulling gewoon ondermaats. Vorige week had ik het al over die keuze in items (waarvoor staat de 3 na 12 bij Mart? Waarom maak je het quizitem bij Ivo zo moeilijk?) en de dance- en hiphop/rap hobbyplaatjes van Ivo en Barend. Niet passend bij de zender en in het geval van Ivo ook nog eens op een totaal verkeerd moment. Als ik na Q luister dan weet ik dat de items echt wat toevoegen. Betrokkenheid van luisteraars in vrijwel alle items, maar de items zijn ook raak. Die voegen echt wat toe aan de zendtijd. Bij 3FM heb ik het gevoel dat het vooral is: andere zenders hebben het ook, en op deze manier kunnen we zendtijd invullen. Nou, dat is faliekant mislukt. De items zijn niet raak. Het probleem is wel dat de DJ's straks weer hun prominente plek af moeten staan vanwege de slechte cijfers.
Jurre Bosman en zijn lakeien moeten hard ingrijpen .
Ane Sybesma

SB92 schreef: 24 jan 2025 13:28 Ik luister naar 3FM (mede) vanwege de diversiteit aan genres. Als ik alleen poprock wil horen dan zet ik wel een Spotifyplaylist op. Als ik alleen popmuziek wil horen zet ik wel Q of 538 op.

Dat de markt voor een zender als 3FM niet super groot is, is voor mij persoonlijk jammer. Maar je begrijpt denk ik wel dat ik hoop dat ze het zo lang mogelijk volhouden.
Helemaal mee eens. Voor mij de leukste zender overdag en gemiddeld gezien een prima playlist. Alleen maar poprock is mij veel en veel te saai. En 2,1% en een bereik van dik 1000000 vind ik goed genoeg voor de publieken. Als ze dan toch iets zouden moeten aanpassen wat mij betreft: een Red Hot Chili Peppers verbod voor minimaal 6 maanden, meer variatie in de classics, niet te bang zijn een nederlandstalige plaat te draaien, tussen 9 en 16 meer items en niet alleen maar praatje plaatje. De avond maakt mij niet zoveel uit laat dat maar lekker afwijken.
Zender

Bericht door Zender »

Ane Sybesma schreef: 24 jan 2025 14:00
SB92 schreef: 24 jan 2025 13:28 Ik luister naar 3FM (mede) vanwege de diversiteit aan genres. Als ik alleen poprock wil horen dan zet ik wel een Spotifyplaylist op. Als ik alleen popmuziek wil horen zet ik wel Q of 538 op.

Helemaal mee eens. Voor mij de leukste zender overdag en gemiddeld gezien een prima playlist. Alleen maar poprock is mij veel en veel te saai. En 2,1% en een bereik van dik 1000000 vind ik goed genoeg voor de publieken. Als ze dan toch iets zouden moeten aanpassen wat mij betreft: een Red Hot Chili Peppers verbod voor minimaal 6 maanden, meer variatie in de classics, niet te bang zijn een nederlandstalige plaat te draaien, tussen 9 en 16 meer items en niet alleen maar praatje plaatje. De avond maakt mij niet zoveel uit laat dat maar lekker afwijken.
Helemaal mee eens.
Daan!

Bericht door Daan! »

Eens met wat Pot schrijft. Ik heb de afgelopen weken een aantal keer geprobeerd naar Mart te luisteren. Dat is echt een goede dj, maar ik constateerde voor mezelf dat ik ook geen touw aan de items kon vastknopen. Inderdaad de 3 over 12: Het komt om 12u ineens vanuit het niets en waarom ze nou voor een plaat kiezen, ik weet het niet.
Op woensdag is er om 1u zaagmans. Snap ik ook niet zoveel van. Dat hoort om 12u. Maar wat doe je dan met dat moment? Hij doet iets nu, maar ik heb het niet onthouden. Dat zegt dus wat.
Plaats reactie