Het evenement is zo gemaakt dat je enigzins weet wat je kunt verwachten aan gasten en optredens. Zoiets kan bijna niet anders meer in deze tijd. Maar uiteindelijk is de invulling altijd weer anders en zeker niet voorbedacht. Wat te denken van Tijn in 2016. Daar had men ook geen rekening mee kunnen houden.Herman ven Schippers schreef: ↑11 dec 2024 15:33 Er wordt nu meer naar buiten gebracht, waardoor het méér gescript lijkt. Ik vond het ook altijd wel geinig dat Paul Rabbering op een ochtend bedacht wel zin te hebben in een happy hardcore avond en dat dan 'opeens' was geregeld. Nu staat zoiets al meteen in de programmering. Aan de andere kant kunnen mensen (luisteraars) nu misschien beter hun bezoekje aan het huis plannen wanneer ze vantevoren al weten wie wanneer komt. Elk voordeel hep ze nadeel, zou een filosofische voetballer hebben gesproken.
Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
Ik zit vooral die lijst met artiesten door te kijken en me te bedenken dat de bulk van die namen mij niet eens iets zeggen. Ik ben ook zeker geen fervent 3FM luisteraar meer, maar dat ik zo ver buiten de doelgroep viel wist ik niet :P
Moet wel zeggen; vorig jaar was de locatie sfeervoller. Ik was vandaag op het Rodetorenplein en het is echt niet te vergelijken met de Grote Markt in Nijmegen.
Moet wel zeggen; vorig jaar was de locatie sfeervoller. Ik was vandaag op het Rodetorenplein en het is echt niet te vergelijken met de Grote Markt in Nijmegen.
Mooi moment om deze artiesten te leren kennen dusTheimon schreef: ↑11 dec 2024 17:32 Ik zit vooral die lijst met artiesten door te kijken en me te bedenken dat de bulk van die namen mij niet eens iets zeggen. Ik ben ook zeker geen fervent 3FM luisteraar meer, maar dat ik zo ver buiten de doelgroep viel wist ik niet :P
Jammer dat Andreas Odijk 's morgens stopt. Ik luisterde er altijd graag naar om wakker te worden.
-
Andreas Odijk maakt promotie. Hij gaat van de vroege ochtend naar de avond.
Alleen moet hij wel veel uren inleveren. Hij gaat van 10 uren naar nog maar 3 uren.
Alleen moet hij wel veel uren inleveren. Hij gaat van 10 uren naar nog maar 3 uren.
Promotie noem ik dat niet. De afgelopen maanden was hij als invaller ook al op vrijdagavond te horen.
Was het dan niet beter geweest om Andres te wisselen met Tom en Joe? Zal anders wel te veel uren voor KRO-NCRV zijn tegenover BNNVARA.
Was het dan niet beter geweest om Andres te wisselen met Tom en Joe? Zal anders wel te veel uren voor KRO-NCRV zijn tegenover BNNVARA.
Na de aangename verrassing vorig jaar kijk ik echt uit naar de editie van dit jaar. Laat het net zo mooi worden!
Music maestro please!
Naar welke radio zender luister je dan wel ?Theimon schreef: ↑11 dec 2024 17:32 Ik zit vooral die lijst met artiesten door te kijken en me te bedenken dat de bulk van die namen mij niet eens iets zeggen. Ik ben ook zeker geen fervent 3FM luisteraar meer, maar dat ik zo ver buiten de doelgroep viel wist ik niet :P
Voordeel van Rodetorenplein is wel dat er wat meer mensen kunnen staan. De Grote Markt in Nijmegen was vorig jaar regelmatig te vol.
-
Ik heb er best wel veel zin in! De mooiste radioweken gaan weer beginnen :)
-
Serious request weer te zien op NPO1 Extra? Heb er verder geen informatie over gevonden.
Zeker, vanaf woensdag 6.00 uur is 3FM er al op. Wel dagelijks onderbroken door het Jeugdjournaal met gebarentolk om 19.00 uur en het journaal van 20.00 uur met gebarentolk.
De aftrap is woensdag 18 december van 16.20 tot 17.00 uur op NPO1, daarna updates voor het journaal van 18.00 uur en 20.00 uur en vanaf de volgende dag rond 10.15 uur, 13.15 en 16.40 uur.
Op NPO3 iedere dag om 21.30 uur een round-up uitzending en vanaf 22.00 uur live 3FM Serious Request (inclusief de hele nacht).
De aftrap is woensdag 18 december van 16.20 tot 17.00 uur op NPO1, daarna updates voor het journaal van 18.00 uur en 20.00 uur en vanaf de volgende dag rond 10.15 uur, 13.15 en 16.40 uur.
Op NPO3 iedere dag om 21.30 uur een round-up uitzending en vanaf 22.00 uur live 3FM Serious Request (inclusief de hele nacht).
Ik was er van de week een keer 's avonds nog toen we nog aan het bouwen waren, dus in het donker met een enorme hoop lege kratten en toestanden. Toen leek het niet zo groot :P maar op de foto's van Natrix is het al iets overzichtelijker.
@Barwijn: ik luister bijna geen radio meer om eerlijk te zijn. Ik heb vooral 3FM geluisterd in de jaren '00-'10, wat natuurlijk een topgeneratie was. Daarna is mijn luistertijd grondig afgenomen. Maar dat geldt voor alle zenders hoor. En ik kan niet meer tegen reclame en ik ben gestopt met het volgen van het nieuws.
Ik heb dus vaker mijn eigen herrie aan staan in plaats van een radiozender ;) Maar ik vind het nog steeds interessant om mee te lezen in diverse topics. Lezen welteverstaan, want ik luister vrijwel niet, dus reacties zouden toch meestal op niks gebaseerd zijn.
Jij vergelijkt het glazen huis van vorig jaar mét publiek, met iets dat nog moet gaan gebeuren. Iets met appels en peren....Theimon schreef: ↑11 dec 2024 17:32 Ik zit vooral die lijst met artiesten door te kijken en me te bedenken dat de bulk van die namen mij niet eens iets zeggen. Ik ben ook zeker geen fervent 3FM luisteraar meer, maar dat ik zo ver buiten de doelgroep viel wist ik niet :P
Voer eendjes,geen oorlog.....