Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
- Ane Sybesma
Re: Veranderingen 3FM
Prima actie. Binnen de lijntjes kleuren kan prima op radio 2 of radio 5
-
Ik vond Rob afgelopen week met 2 uur Mariah Carey beter wegluisteren dan de irritante Barend. Altijd die obvious rechtse egoïstische meningen en het kleineren van zijn side-kick. Echt vreselijk. Ik hoop echt dat die middagshow stopt.
Op dit moment na het vertrek van Eva, vind ik eigenlijk alleen nog Vera on Track en Rob de moeite waard. En Andrès in de vroege ochtend, maar ben al n tijdje niet meer zó op tijd opgestaan.
Op dit moment na het vertrek van Eva, vind ik eigenlijk alleen nog Vera on Track en Rob de moeite waard. En Andrès in de vroege ochtend, maar ben al n tijdje niet meer zó op tijd opgestaan.
Artiesten tijdens SR24:
Woensdag 18 december:
16.30 uur: Rondé (opening Serious Request)
18.40-19.00 uur: Rondé
20.30-20.50 uur: Kane
21.05-21.25 uur: Mr. Belt & Wezol
Thema-uur Sophie’s Singalong met:
22.10-22.25 uur: Gimme! Gimme! Gimme! – ABBA Tribute
22.30-22.40 uur: Romy Monteiro
22.45-23.00 uur: FeestDJRuud
Donderdag 19 december:
08.20 uur: Albin Lee Meldau (optreden in het Glazen Huis)
18.10-18.30 uur: Orgel Joke & Immer Hansi
18.40-19.00 uur: The Vices
20.30-20.50 uur: Wies
21.05-21.25 uur: Roxy Dekker
Thema-uur Studentenavond met:
22.10-22.25 uur: Donnie
22.25-22.45 uur: Turfy Gang
Vrijdag 20 december:
08.20 uur: Lenny Monsou (optreden in het Glazen Huis)
18.40-19.00 uur: Anna-Rose Clayton
20.05-20.50 uur: Franz Ferdinand
21.05-21.25 uur: Lucas & Steve
Thema-uur Hiphopavond (presentatie FunX-dj Fernando Halman) met:
22.10-22.30 uur Sticks
Zaterdag 21 december:
08.20 uur: Hannah Mae (optreden in het Glazen Huis)
17.20 uur: Son Mieux (optreden in het Glazen Huis)
18.40-19:00 uur: The Indien
20.30-20:50 uur: Davina Michelle
21.05-21:25 uur: Tinlicker
Thema-uur Zwoele Zaterdag met:
22.10-22.25 uur: Bizzey
22.30-22.40 uur: Brace
22.45-23.00 uur: Vunzige Deuntjes
Zondag 22 december:
08.20 uur: Jack Jarryd & Sophia (optreden in het Glazen Huis)
12.20 uur: Zen Link (optreden in het Glazen Huis)
18.40-19.00 uur: Meau & Pommelien Thijs
20.30-20.50 uur: Oscar and the Wolf
21.05-21.25 uur: La Fuente
Thema-uur Hollandse avond (presentator SterrenNL-dj Jan Paparazzi) met:
22.10-22.20 uur: Wesly Bronkhorst
22.35-22.45 uur: Frans Duijts
22.50-23.00 uur: Robert van Hemert
Maandag 23 december:
08.20 uur: Luna (optreden in het Glazen Huis)
18.40-19.00 uur: Typhoon
20.00-20:20 uur: Bente
21.05-21.25 uur: Douwe Bob & Sera
Thema-uur Harde Rammers-avond met:
22.10-22.30 uur: Outsiders x Charly Lownoise
22.30-23.00 uur: Ran-D x Wildstylez x Brennan Heart
Dinsdag 24 december:
08.20 uur: Hiigo (optreden in het Glazen Huis)
19.30 uur: Chef’Special
(Bron: AD)
Woensdag 18 december:
16.30 uur: Rondé (opening Serious Request)
18.40-19.00 uur: Rondé
20.30-20.50 uur: Kane
21.05-21.25 uur: Mr. Belt & Wezol
Thema-uur Sophie’s Singalong met:
22.10-22.25 uur: Gimme! Gimme! Gimme! – ABBA Tribute
22.30-22.40 uur: Romy Monteiro
22.45-23.00 uur: FeestDJRuud
Donderdag 19 december:
08.20 uur: Albin Lee Meldau (optreden in het Glazen Huis)
18.10-18.30 uur: Orgel Joke & Immer Hansi
18.40-19.00 uur: The Vices
20.30-20.50 uur: Wies
21.05-21.25 uur: Roxy Dekker
Thema-uur Studentenavond met:
22.10-22.25 uur: Donnie
22.25-22.45 uur: Turfy Gang
Vrijdag 20 december:
08.20 uur: Lenny Monsou (optreden in het Glazen Huis)
18.40-19.00 uur: Anna-Rose Clayton
20.05-20.50 uur: Franz Ferdinand
21.05-21.25 uur: Lucas & Steve
Thema-uur Hiphopavond (presentatie FunX-dj Fernando Halman) met:
22.10-22.30 uur Sticks
Zaterdag 21 december:
08.20 uur: Hannah Mae (optreden in het Glazen Huis)
17.20 uur: Son Mieux (optreden in het Glazen Huis)
18.40-19:00 uur: The Indien
20.30-20:50 uur: Davina Michelle
21.05-21:25 uur: Tinlicker
Thema-uur Zwoele Zaterdag met:
22.10-22.25 uur: Bizzey
22.30-22.40 uur: Brace
22.45-23.00 uur: Vunzige Deuntjes
Zondag 22 december:
08.20 uur: Jack Jarryd & Sophia (optreden in het Glazen Huis)
12.20 uur: Zen Link (optreden in het Glazen Huis)
18.40-19.00 uur: Meau & Pommelien Thijs
20.30-20.50 uur: Oscar and the Wolf
21.05-21.25 uur: La Fuente
Thema-uur Hollandse avond (presentator SterrenNL-dj Jan Paparazzi) met:
22.10-22.20 uur: Wesly Bronkhorst
22.35-22.45 uur: Frans Duijts
22.50-23.00 uur: Robert van Hemert
Maandag 23 december:
08.20 uur: Luna (optreden in het Glazen Huis)
18.40-19.00 uur: Typhoon
20.00-20:20 uur: Bente
21.05-21.25 uur: Douwe Bob & Sera
Thema-uur Harde Rammers-avond met:
22.10-22.30 uur: Outsiders x Charly Lownoise
22.30-23.00 uur: Ran-D x Wildstylez x Brennan Heart
Dinsdag 24 december:
08.20 uur: Hiigo (optreden in het Glazen Huis)
19.30 uur: Chef’Special
(Bron: AD)
- Ane Sybesma
Flinke lijst in elk geval. Al gaat het mij tijdens SR vooral om radio en minder om optredens maar goed, zo te zien zijn het niet al te lange optredens..
-
De spontaniteit is er wel helemaal vanaf nu. Ik heri. Er me nog de eerste serious request. Met Claudia de Breij en Giel. Ik woonde toen in Utrecht. Alles gebeurde min of meer spontaan. Opeen gegeven moment werden er zelfs joints door de brievenbus gegooid die Giel dan moest roken in ruil coor een donatie. Natuurlijk zillen ook toen op de achtergrond zaken zijn voorbereid. Maar alles lijkt zo geregisseerd nu. Een lijst met artiesten…bij de eerste edities was het juist een verrassing wie er langs kwam.
En Bv de zendermanager die programma’s obligaat serious request laat promoten al weken van te voren. Elke scheet wordt met bombarie aangekondigd als wereldnieuws. Het hele serious request ademt nu commercialiteit. En dat is iets wasr ik als 3FMl-luisteraar niet naar op zoek ben. Want dan had ik 538 wel opstaan. Het is allemaal zo doorzichtig. Het doel blijft natuurlijk goed en daarom heb ik ook al gedoneerd. Maar ik luister veel minder dan voorheen. De verrassing en spontaniteit zijn er vanaf.
En Bv de zendermanager die programma’s obligaat serious request laat promoten al weken van te voren. Elke scheet wordt met bombarie aangekondigd als wereldnieuws. Het hele serious request ademt nu commercialiteit. En dat is iets wasr ik als 3FMl-luisteraar niet naar op zoek ben. Want dan had ik 538 wel opstaan. Het is allemaal zo doorzichtig. Het doel blijft natuurlijk goed en daarom heb ik ook al gedoneerd. Maar ik luister veel minder dan voorheen. De verrassing en spontaniteit zijn er vanaf.
Dat vind ik wel een simpele gedachte. Het concept was toen nieuw, waardoor veel gedurende het evenement ontdekt wordt. Uiteindelijk wil je zo'n evenement succesvol maken. Dat doe je door dingen goed te regelen, zoals dingen als beveiliging. Maar ook om een publiek na je evenement te laten komen. Als ik niet weet wie er op een festival gaat optreden, ga ik niet vooraf een hoog bedrag betalen (hoewel SR dan gratis is).DeLuisteraar schreef: ↑10 dec 2024 15:32 De spontaniteit is er wel helemaal vanaf nu. Ik heri. Er me nog de eerste serious request. Met Claudia de Breij en Giel. Ik woonde toen in Utrecht. Alles gebeurde min of meer spontaan. Opeen gegeven moment werden er zelfs joints door de brievenbus gegooid die Giel dan moest roken in ruil coor een donatie. Natuurlijk zillen ook toen op de achtergrond zaken zijn voorbereid. Maar alles lijkt zo geregisseerd nu. Een lijst met artiesten…bij de eerste edities was het juist een verrassing wie er langs kwam.
Waar ik inderdaad meer problemen mee heb is dat 3FM nu al een kleine twee maanden in de Serious Request-stand staat. Ik snap dat je het concept wil uitbuiten, maar het gaat nu vrijwel enkel op geld ophalen of een actie opzetten 'on air'. Voor mij een reden om de paar programma's waarvoor ik nog eens inschakelde tot 18 december even over te slaan. En aan de luistercijfers te zien sinds november denken meer luisteraars er zo over.
Die eerste edities waren ook wel gescript misschien inderdaad niet zo erg als nu maar reken er maar niet op dat de bandjes zomaar kwamen aanwaaien, die waren echt wel "geboekt" voor een bepaald tijdstip. Alleen was er geen internet waar je alle informatie op kon krijgen en vooral verwachtte zoals nu het geval is.
Ben het wel met Pot eens dat 3FM met de jaren in November eigenlijk al begint met SR, vroeger had je de aankondiging van de Stad, daarna de DJ's en was er 1 actie of 2 acties die al voor het glazen huis in 1 programma aandacht kregen en nu lijkt het alsof alle programma's er al sinds de aankondiging van de DJ's non-stop mee bezig zijn. Die aanloop is wel echt te lang zeker nadat Wijnand al de dubbele marathon liep ben ik er eigenlijk wel klaar mee.
Hoop dat er in het huis nog wat chaos is, SR is eigenlijk op zijn leukst met Veiling TV en de chaos de Rob kon schoppen en de interactie met mensen aan de brievenbus die niet een donatie kwamen brengen. BOODSCHAP! en de gozer die ontslagen werd omdat hij liever bij het huis stond schieten me zo te binnen dat zijn wel onderdelen van de radiogeschiedenis voor me.
Dat was ook altijd wel de kracht van Ekstra weekend, de freaknacht en campingradio er gebeurde altijd de raarste dingen ondanks dat je van veel dingen al wist wanneer er bepaalde onderdelen waren, het gaat om de invulling en hoeverre je daarin kan verrassen. En na een tijdje heb na dat kader alles wel gehad en als je dat maker voelt moet je er mee stoppen. Ekstra weekend was dat op tijd.
SR was dat te laat en de revival was goed zeker vanwege Rob maar vorig jaar heb ik alleen genoten toen Ronnie Ruysdaal in het huis was.
Ben het wel met Pot eens dat 3FM met de jaren in November eigenlijk al begint met SR, vroeger had je de aankondiging van de Stad, daarna de DJ's en was er 1 actie of 2 acties die al voor het glazen huis in 1 programma aandacht kregen en nu lijkt het alsof alle programma's er al sinds de aankondiging van de DJ's non-stop mee bezig zijn. Die aanloop is wel echt te lang zeker nadat Wijnand al de dubbele marathon liep ben ik er eigenlijk wel klaar mee.
Hoop dat er in het huis nog wat chaos is, SR is eigenlijk op zijn leukst met Veiling TV en de chaos de Rob kon schoppen en de interactie met mensen aan de brievenbus die niet een donatie kwamen brengen. BOODSCHAP! en de gozer die ontslagen werd omdat hij liever bij het huis stond schieten me zo te binnen dat zijn wel onderdelen van de radiogeschiedenis voor me.
Dat was ook altijd wel de kracht van Ekstra weekend, de freaknacht en campingradio er gebeurde altijd de raarste dingen ondanks dat je van veel dingen al wist wanneer er bepaalde onderdelen waren, het gaat om de invulling en hoeverre je daarin kan verrassen. En na een tijdje heb na dat kader alles wel gehad en als je dat maker voelt moet je er mee stoppen. Ekstra weekend was dat op tijd.
SR was dat te laat en de revival was goed zeker vanwege Rob maar vorig jaar heb ik alleen genoten toen Ronnie Ruysdaal in het huis was.
- Knite Force
Je omschrijft voor mij gewoon radio zoals het voor mij bedoeld is: niet uitgeschreven, geen draaiboek, geen script. Ik ben ervan overtuigd dat een show voorbereid dient te worden, maar verder mag het van mij allemaal heel veel spontaner inderdaad.
- Ane Sybesma
Och, als het de sfeer van vorig jaar kan benaderen heb ik al weer een prima editie. En aangezien het redelijk in de buurt is zullen we ook iets vaker bij het huis langs gaan, toch ook altijd leuk. Voor de rest zal het weer veel radio kijken in plaats van luisteren worden. Zin in.
- Knite Force
Ik ook, ik merk dat het bij mij echt weer wat doet. De gesprekken die ik Barend vd week ook weer hoorde voeren: hartverscheurend, en zijn enthousiasme druipt er vanaf. Ze gaan knallen!Ane Sybesma schreef: ↑11 dec 2024 09:13 Och, als het de sfeer van vorig jaar kan benaderen heb ik al weer een prima editie. En aangezien het redelijk in de buurt is zullen we ook iets vaker bij het huis langs gaan, toch ook altijd leuk. Voor de rest zal het weer veel radio kijken in plaats van luisteren worden. Zin in.
Het wordt hier alweer afgezeken.
Nu al. Bij voorbaat.
Wat zullen jullie zelf allemaal goede radio maken!
Nu al. Bij voorbaat.
Wat zullen jullie zelf allemaal goede radio maken!
Voer eendjes,geen oorlog.....
Gepe schreef: ↑25 aug 2023 15:57 Wat een flutzender dat 538.
De Dijk met Niemand In De Stad op 976
Het Goede Doel met Alles Geprobeerd nieteens in de lijst om er maar twee te noemen.
Daarbij draaien ze nummers maar half en knippen ze in liedjes. 538 heeft deze week goed laten zien waarom hun marktaandeel de laatste tijd zo in elkaar geklapt is.....
Dit heb ik ook. Helaas in mijn directe omgeving ook iemand die met deze verschrikkelijke situatie te maken heeft. Daar wordt ook in mijn netwerk flink geld voor opgehaald.Knite Force schreef: ↑11 dec 2024 11:26Ik ook, ik merk dat het bij mij echt weer wat doet. De gesprekken die ik Barend vd week ook weer hoorde voeren: hartverscheurend, en zijn enthousiasme druipt er vanaf. Ze gaan knallen!Ane Sybesma schreef: ↑11 dec 2024 09:13 Och, als het de sfeer van vorig jaar kan benaderen heb ik al weer een prima editie. En aangezien het redelijk in de buurt is zullen we ook iets vaker bij het huis langs gaan, toch ook altijd leuk. Voor de rest zal het weer veel radio kijken in plaats van luisteren worden. Zin in.
Heb er veel zin in.
Wat is daar zei zijn feiten. Bewezen feiten.Pot schreef: ↑11 dec 2024 12:14Gepe schreef: ↑25 aug 2023 15:57 Wat een flutzender dat 538.
De Dijk met Niemand In De Stad op 976
Het Goede Doel met Alles Geprobeerd nieteens in de lijst om er maar twee te noemen.
Daarbij draaien ze nummers maar half en knippen ze in liedjes. 538 heeft deze week goed laten zien waarom hun marktaandeel de laatste tijd zo in elkaar geklapt is.....
Het glazen huis bij voorbaat al afbranden is een stukje frustratie of jaloezie.
Voer eendjes,geen oorlog.....
-
Er wordt nu meer naar buiten gebracht, waardoor het méér gescript lijkt. Ik vond het ook altijd wel geinig dat Paul Rabbering op een ochtend bedacht wel zin te hebben in een happy hardcore avond en dat dan 'opeens' was geregeld. Nu staat zoiets al meteen in de programmering. Aan de andere kant kunnen mensen (luisteraars) nu misschien beter hun bezoekje aan het huis plannen wanneer ze vantevoren al weten wie wanneer komt. Elk voordeel hep ze nadeel, zou een filosofische voetballer hebben gesproken.