Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 3FM
Eva Koremans speelt een marginale rol op 3FM. Vaak was ze er ook niet op die ene vrijdagavond.
Tijd om heel wat anders neer te zetten op dat tijdslot vanaf januari 2025.
Tijd om heel wat anders neer te zetten op dat tijdslot vanaf januari 2025.
Ik denk het niet, omdat er ook een vrouw in "moet" zitten.
- Ane Sybesma
Op vakantie? Ik hoor haar de hele week al tijdens de ochtendshow...Henkjan2016 schreef: ↑31 okt 2024 16:30Sophie is momenteel wel op vakantie. Dan komt er wel 3x Sophie 3x Barend op rij.Deradiokenner schreef: ↑31 okt 2024 15:59Reken er maar op dat de ochtend dj in dit geval dus Wijnand en Barend er gewoon inzitten. Grote vraag wie wordt de derde weer Sophie of een outsider? Mark van der Molen? Of Ivo. Ik gok dat BNN VARA ook een keer iemand in het huis wilt hebben.Ane Sybesma schreef: ↑31 okt 2024 15:36
Ik ben benieuwd. Ik hoop in elk geval op Barend en Wijnand. En van mij mag Rob erbij.
Ik zal zeker weer een paar keer gaan kijken dit jaar.
-
Je hebt gelijk. Ik had de hele week nog niet op de planning gekeken.Ane Sybesma schreef: ↑01 nov 2024 08:18Op vakantie? Ik hoor haar de hele week al tijdens de ochtendshow...Henkjan2016 schreef: ↑31 okt 2024 16:30Sophie is momenteel wel op vakantie. Dan komt er wel 3x Sophie 3x Barend op rij.Deradiokenner schreef: ↑31 okt 2024 15:59
Reken er maar op dat de ochtend dj in dit geval dus Wijnand en Barend er gewoon inzitten. Grote vraag wie wordt de derde weer Sophie of een outsider? Mark van der Molen? Of Ivo. Ik gok dat BNN VARA ook een keer iemand in het huis wilt hebben.
Daarvoor was ze toch niet op zender? Als ze niet in het plan staat, dan luister ik dat tijdstip niet. En dat stond ze niet.
Geen idee, heb nog nooit op de planning gekeken.
- Ane Sybesma
Henkjan2016 wel! Voor hem is dat het meest essentiële wat er is, het kompas dat zijn bestaan richting geeft. Terwijl anderen nog wakker moeten worden met hun eerste kop koffie, heeft Henkjan de planning al drie keer gecontroleerd.
-
Het feit dat ik alleen woon, maakt het antwoord op je vraag automatisch 'ja'. Toch kan ik niet ontkennen dat dit misschien met elkaar verband houdt. Waarschijnlijk ben ik zo 'lollig' dat ik alleen over blijf.Henkjan2016 schreef: ↑01 nov 2024 11:36De lolligste thuis?
-
Henkjan2016 schreef: ↑31 okt 2024 16:30Sophie is momenteel wel op vakantie. Dan komt er wel 3x Sophie 3x Barend op rij.Deradiokenner schreef: ↑31 okt 2024 15:59Reken er maar op dat de ochtend dj in dit geval dus Wijnand en Barend er gewoon inzitten. Grote vraag wie wordt de derde weer Sophie of een outsider? Mark van der Molen? Of Ivo. Ik gok dat BNN VARA ook een keer iemand in het huis wilt hebben.Ane Sybesma schreef: ↑31 okt 2024 15:36
Ik ben benieuwd. Ik hoop in elk geval op Barend en Wijnand. En van mij mag Rob erbij.
Ik zal zeker weer een paar keer gaan kijken dit jaar.
Kan prima, denk alleen niet dat het zo is. Denk vooral dat rob erin gaat. En hopelijk ook nog ‘outsiders’ van 3fm, wat eigenlijk een gekke term is. Maar ik snap wat ermee bedoeld wordt.
En gaan ze 3 of 4 dj’s doen?
-
Haha, deze reactie kan ik wel waarderen.Zender schreef: ↑01 nov 2024 12:22Het feit dat ik alleen woon, maakt het antwoord op je vraag automatisch 'ja'. Toch kan ik niet ontkennen dat dit misschien met elkaar verband houdt. Waarschijnlijk ben ik zo 'lollig' dat ik alleen over blijf.
Vanaf vandaag dus de normale NOS Journaals in plaats van de NOSop3 overdag op 3FM. Lange stiltes, degelijke berichten en nauwelijks gebruik van vormgeving (geen bed). Totaal uit de toon bij 3FM. Ik hoop dat ze bij de NOS bulletins gaan maken die dan ook daadwerkelijk op Radio 5, 3FM, Klassiek, ORN en FunX afgesteld kunnen worden. Dat is natuurlijk bijna onmogelijk, maar zou men niet een 'light' versie kunnen maken ofzo? Gewoon de drie belangrijkste nieuwsberichten, zonder audiofragmenten die je doordeweeks hoort, binnen een minuut. Met een nieuwslezer en redacteur ben je er dan toch al? Het nieuws kan je copy-pasten van je eigen NOS site en past de woordkeuze gewoon wat aan. Maar goed, het zal wellicht wat ingewikkelder zijn. Ik vind het echt zonde, zeker aangezien een bezuiniging van de bulletins op Radio 2 minder merkbaar zou zijn. En dat zeg ik als vaste Radio 2-luisteraar.
Denk eigenlijk niet dat NOSop3 een hele grote kostenpost om mee te beginnen, je bezuinigt wel op de "onregelmatige" uren waar je een arbeidskracht wat meer geloof niet dat er nu 's nachts een hele redactie zat. Sterker nog geloof dat de nieuwslezer ook altijd zijn eigen teksten schreef en de redactie gewoon al de algemene NOS redactie was, niet een toegewijde aan NOSop3.Pot schreef: ↑02 nov 2024 12:24 Vanaf vandaag dus de normale NOS Journaals in plaats van de NOSop3 overdag op 3FM. Lange stiltes, degelijke berichten en nauwelijks gebruik van vormgeving (geen bed). Totaal uit de toon bij 3FM. Ik hoop dat ze bij de NOS bulletins gaan maken die dan ook daadwerkelijk op Radio 5, 3FM, Klassiek, ORN en FunX afgesteld kunnen worden. Dat is natuurlijk bijna onmogelijk, maar zou men niet een 'light' versie kunnen maken ofzo? Gewoon de drie belangrijkste nieuwsberichten, zonder audiofragmenten die je doordeweeks hoort, binnen een minuut. Met een nieuwslezer en redacteur ben je er dan toch al? Het nieuws kan je copy-pasten van je eigen NOS site en past de woordkeuze gewoon wat aan. Maar goed, het zal wellicht wat ingewikkelder zijn. Ik vind het echt zonde, zeker aangezien een bezuiniging van de bulletins op Radio 2 minder merkbaar zou zijn. En dat zeg ik als vaste Radio 2-luisteraar.
Dus wat bezuinigingen op vormgeving, paar FTE. Als we gaan uitvoeren wat jij nu zegt dan doe je denk die hele bezuiniging weer te niet.
Ik vind het jammer. NOSop3 geeft de zender smoel.
Je post is mij niet helemaal duidelijk. 3FM zou 1,1 miljoen moeten bezuinigen, waarvan een aanzienlijk deel op de NOSop3.petoi schreef: ↑02 nov 2024 17:36Denk eigenlijk niet dat NOSop3 een hele grote kostenpost om mee te beginnen, je bezuinigt wel op de "onregelmatige" uren waar je een arbeidskracht wat meer geloof niet dat er nu 's nachts een hele redactie zat. Sterker nog geloof dat de nieuwslezer ook altijd zijn eigen teksten schreef en de redactie gewoon al de algemene NOS redactie was, niet een toegewijde aan NOSop3.Pot schreef: ↑02 nov 2024 12:24 Vanaf vandaag dus de normale NOS Journaals in plaats van de NOSop3 overdag op 3FM. Lange stiltes, degelijke berichten en nauwelijks gebruik van vormgeving (geen bed). Totaal uit de toon bij 3FM. Ik hoop dat ze bij de NOS bulletins gaan maken die dan ook daadwerkelijk op Radio 5, 3FM, Klassiek, ORN en FunX afgesteld kunnen worden. Dat is natuurlijk bijna onmogelijk, maar zou men niet een 'light' versie kunnen maken ofzo? Gewoon de drie belangrijkste nieuwsberichten, zonder audiofragmenten die je doordeweeks hoort, binnen een minuut. Met een nieuwslezer en redacteur ben je er dan toch al? Het nieuws kan je copy-pasten van je eigen NOS site en past de woordkeuze gewoon wat aan. Maar goed, het zal wellicht wat ingewikkelder zijn. Ik vind het echt zonde, zeker aangezien een bezuiniging van de bulletins op Radio 2 minder merkbaar zou zijn. En dat zeg ik als vaste Radio 2-luisteraar.
Dus wat bezuinigingen op vormgeving, paar FTE. Als we gaan uitvoeren wat jij nu zegt dan doe je denk die hele bezuiniging weer te niet.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de reguliere NOSop3-bulletins volledig door één persoon in elkaar zijn gezet. Als je zo vijf berichtjes hebt, inclusief knip- en plakwerk van fragmenten en elke keer met een aangepaste tekst, plus nieuwtjes die je in een vorig bulletin nog niet hoorde, dan lijkt mij dat behoorlijk wat werk voor een individu. En natuurlijk, het nieuws komt binnen bij de centrale NOS-redactie en de NOSop3-redactie kiest daarvan uit wat relevant is voor de doelgroep.
Het ging mij er vooral om dat ik deze keuze niet gemaakt zou hebben. Voor de late uren, met weinig beluistering, snap ik het wel, want dan wordt er gewoon weinig radio geluisterd. Een apart bulletin voor 3FM zal dan duur zijn, maar de beluistering overdag in het weekend is op de drukste uren niet minder dan doordeweeks.