ik zou zeggen: Rob, Barend en Wijnand naar Zwolle.Ik hoop dat ik nog een keer geselecteerd word voor het Glazen Huis.
Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
- Ane Sybesma
Re: Veranderingen 3FM
Leuk stuk en dit ben ik in elk geval met Rob eens:
-
Volledig eens met deze combi!Ane Sybesma schreef: ↑13 aug 2024 13:31 Leuk stuk en dit ben ik in elk geval met Rob eens:
ik zou zeggen: Rob, Barend en Wijnand naar Zwolle.Ik hoop dat ik nog een keer geselecteerd word voor het Glazen Huis.
-
Ane Sybesma schreef: ↑13 aug 2024 13:31 Leuk stuk en dit ben ik in elk geval met Rob eens:
Nee, ik zie wel graag Rob weer. Barend en Wijnand vind ik super leuk, maar het hoeft van mij niet alweer. Doe iets nieuws zou ik zeggen. Olivier bijvoorbeeld. Of ivo
Minimaal Sophie en Mart erin dat is een gouden duo! Van Rob ben ik niet zo gecharmeerd, hoempapa, feestmuziek, carnaval is niet zo mijn ding. Misschien zitten de fans hoofdzakelijk beneden de Grote Rivieren :-)
-
Ik zou zeggen.
Keer wat anders, ramon, Mark & Sebastiaan Ockhuysen
Mort jij eens opletten wat voor radio je dan krijgt
Minder leuke radio?
-
Niet een verandering dit hoor.
Maar ik hoorde Goldband gisteravond als afsluiter iets roepen over de radio en "Fuck Hilversum."
Zouden ze daar überhaupt wel hebben gestaan wanneer 3FM niet tegen het debiele aan die band zoveel te draaien? Helemaal tijdens de Serious Request acties?
Maar ik hoorde Goldband gisteravond als afsluiter iets roepen over de radio en "Fuck Hilversum."
Zouden ze daar überhaupt wel hebben gestaan wanneer 3FM niet tegen het debiele aan die band zoveel te draaien? Helemaal tijdens de Serious Request acties?
-
Een hele slechte editie van het Glazen huis. Barend is een zekerheidje, normaal gesproken de ochtend dj ook. Daarom heen kan er wel het een en ander veranderen. Wellicht een Jaimy de Ruijter. Maar Mark vd Molen is natuurlijk ook een leuke kanshebber.Jari de Jonge schreef: ↑19 aug 2024 00:45 Ik zou zeggen.
Ik denk dat ze nog steeds vinden dat er een vrouw in moet, omdat Sophie het al een paar keer gedaan heeft misschien Jamie Reuter?
3FM heeft Goldband aardig gepusht inderdaad. Maar je mening hoeft niet van je afhankelijkheid af te hangen toch?Herman ven Schippers schreef: ↑19 aug 2024 20:20 Niet een verandering dit hoor.
-
Ik zou hier iets nederiger in staan met drie hitjes op zak. Het is nog geen Bløf, wat je ook van die band vindt.SB92 schreef: ↑19 aug 2024 22:073FM heeft Goldband aardig gepusht inderdaad. Maar je mening hoeft niet van je afhankelijkheid af te hangen toch?Herman ven Schippers schreef: ↑19 aug 2024 20:20 Niet een verandering dit hoor.
-
Ze waren headliner op Lowlands, als een volgestampte Alpha meezingt en moshpit op al je nummers krijg je al snel grootheidswaanzin, en of dat terecht is zal door iedereen anders gezien worden. Het optreden was overigens ook lang niet zo sterk als in 2022, niet alle tracks van het nieuwe album leken te werken en vooral bij Boaz klonk het alsof hij een iets te lang weekend had gehad (dag eerder stonden ze op Pukkelpop)Herman ven Schippers schreef: ↑19 aug 2024 23:14Ik zou hier iets nederiger in staan met drie hitjes op zak. Het is nog geen Bløf, wat je ook van die band vindt.SB92 schreef: ↑19 aug 2024 22:073FM heeft Goldband aardig gepusht inderdaad. Maar je mening hoeft niet van je afhankelijkheid af te hangen toch?Herman ven Schippers schreef: ↑19 aug 2024 20:20 Niet een verandering dit hoor.
Maar als er een Nederlandse zender is die iedere nieuwe single van Goldband (terwijl ze nog maar 1 of 2 echte cross-over hits op Q en 538 hebben gehad) meteen in de hoge rotatie zet is het 3FM wel, misschien dat ze lovende verhalen over Studio Brussel horen maar daar heb ik ook meermaals luisteraars on air horen zeggen dat ze klaar zijn met zo vaak Goldband op zender.
-
Jamie Reuter zit bij wijnand maar waarom is dat? Is dat omdat liedeke er blijkbaar niet is? Ik heb het gemist maar door de socials vroeg ik me het toch af.
Ja. Liedeke is er volgende week weer.Deradiokenner schreef: ↑20 aug 2024 13:36 Jamie Reuter zit bij wijnand maar waarom is dat? Is dat omdat liedeke er blijkbaar niet is? Ik heb het gemist maar door de socials vroeg ik me het toch af.
- Ane Sybesma
Jamie heeft vaker bij Wijnand gezeten, zo vlak voor het definitief stoppen van Rob bij de ochtendshow. De klik was toen prima dus waarschijnlijk daarom nu weer bij absentie van Lideke.