Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-nieuws ... ler-tijden Gerard Ekdom over megahits, erg leuk om te horen.
Vandaag hadden ze Giel Beelen in de show. Gisteren Michiel Veenstra.
-
Het idee van die megahit top zoveel is wel aardig, maar ik kan niet echt zeggen dat ik de lijst nou heel geweldig vind.
- Ane Sybesma
Ik geef niks om lijstjes, wat mij betreft gewoon geen lijstjes uitzenden.
Oh, vind 'm wel lekker gevarieerd. Maar ik heb ook niks met reguliere lijstjes.Herman ven Schippers schreef: 18 apr 2024 09:22 Het idee van die megahit top zoveel is wel aardig, maar ik kan niet echt zeggen dat ik de lijst nou heel geweldig vind.
Die van Michiel staat ook online nu: https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-nieuws ... te-megahitSB92 schreef: 17 apr 2024 23:02 Vandaag hadden ze Giel Beelen in de show. Gisteren Michiel Veenstra.
Wel veel anekdotes over Stenders steeds (weet de 3FM luisteraar wel wie Rob Stenders is?)
Waarom zouden ze dat niet weten? (Of beter, waarom zouden ze Giel Beelen beter kennen dan Stenders?)DavyGer schreef: 18 apr 2024 16:40Die van Michiel staat ook online nu: https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-nieuws ... te-megahitSB92 schreef: 17 apr 2024 23:02 Vandaag hadden ze Giel Beelen in de show. Gisteren Michiel Veenstra.
Wel veel anekdotes over Stenders steeds (weet de 3FM luisteraar wel wie Rob Stenders is?)
Nou buiten de radiofreak bubbel is Giel Beelen sowieso bekender, heel veel op TV geweest en met een ochtendshow waar echt ontzettend veel mensen naar luisterde.SB92 schreef: 18 apr 2024 16:48Waarom zouden ze dat niet weten? (Of beter, waarom zouden ze Giel Beelen beter kennen dan Stenders?)DavyGer schreef: 18 apr 2024 16:40Die van Michiel staat ook online nu: https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-nieuws ... te-megahitSB92 schreef: 17 apr 2024 23:02 Vandaag hadden ze Giel Beelen in de show. Gisteren Michiel Veenstra.
-
Vanmorgen hintte Andres Odijk dat hij volgende week voor het laatst zelfgemaakte sambal weggeeft in zijn radioprogramma. Daarna is hij een maand niet op de radio te horen.
Zou hij daarna naar Radio 2 gaan om Gijs Staverman op te volgen, die toevallig op 1 juni stopt?
Ze zijn beiden van KRONCRV en deze omroep heeft in ieder geval tot 1 januari 2025 het tijdslot van Gijs.
Het zou mij niet verbazen.
Zou hij daarna naar Radio 2 gaan om Gijs Staverman op te volgen, die toevallig op 1 juni stopt?
Ze zijn beiden van KRONCRV en deze omroep heeft in ieder geval tot 1 januari 2025 het tijdslot van Gijs.
Het zou mij WEL verbazen!GerardVanDenEnde schreef: 18 apr 2024 23:53 Vanmorgen hintte Andres Odijk dat hij volgende week voor het laatst zelfgemaakte sambal weggeeft in zijn radioprogramma. Daarna is hij een maand niet op de radio te horen.
Het zou mij ontzettend verbazen.
-
Rob klinkt weer vertrouwd fijn! Hij komt hier echt beter tot zijn recht dan in de ochtend.
-
Nu nog terug int weekend.Ganeneester schreef: 19 apr 2024 17:13 Rob klinkt weer vertrouwd fijn! Hij komt hier echt beter tot zijn recht dan in de ochtend.
Robbie alleen op de vrijdag is veeel te weinig!
-
Haha, helemaal mee eens! Radio Op een Broodje was mijn favoriete programma in het weekend! Ik mis het.Jari de Jonge schreef: 19 apr 2024 17:38Nu nog terug int weekend.Ganeneester schreef: 19 apr 2024 17:13 Rob klinkt weer vertrouwd fijn! Hij komt hier echt beter tot zijn recht dan in de ochtend.
Robbie alleen op de vrijdag is veeel te weinig!
- Ane Sybesma
Mooi dat Rob er weer is inderdaad. Mag nog iets gekker van mij maar goed, is ook weer even wennen.