Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

supermanbart

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door supermanbart »

Interessant dat dit nu pas besloten wordt.

Rob is enkele weken afwezig geweest, terwijl deze verandering ook direct ná het stoppen van Rob doorgevoerd zou kunnen worden. Ik vermoed dat ze bij 3FM dus eerst ook andere opties onderzocht hebben. Ik ben echter heel benieuwd welke. Barend naar de ochtendshow? Wijnand juist toevoegen aan de middagshow? Of misschien dat ze nog iets anders (van buitenaf) uit de hoge hoed wilde toveren? Heel benieuwd welke overwegingen hier gemaakt zijn...
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

De ochtend- en middagshow lekker zo laten. Wijnand en Lideke doen het prima in de ochtend net als Barend Benner en Jelmer in de middag. Een echte opvolger van het Requestival tijdens de lunch lijkt mij beter...
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

Rob gaat het moeilijk krijgen met Evers en Eddy Keur als concurrentie, maar als er iemand binnen het huidige 3FM een spraakmakende weekendshow neer zou moeten kunnen is hij het wel.

Het is natuurlijk lastig om mee te vergelijken aangezien Keur nu zijn directe concurrent wordt en hij een deel van de luisteraars die hij op vrijdagmiddag naar 3 bracht weer terug naar 2 heeft laten komen, maar dat KIDM regelmatig het bestbeluisterde 3FM-programma van de week was laat wel zien dat mensen bereid zijn om te zappen als ze weten dat er een energieke en sfeervolle show op een ander station bezig is.

Zou Pieter Kok nog te porren zijn om zijn ochtendshow op NH te combineren met een show op vrijdagmiddag? Snap dat hij toendertijd stopte met PVDV omdat hij zich volledig wilde richten op zijn nieuwe show en op vrijdagavond graag vrij wilde hebben, maar wat mij betreft konden Rob en Pieter echt heel goed op elkaars kwaliteiten inspelen (en deze show is natuurlijk 3 uur eerder dan PVDV afgelopen). :D
aapdedino

Bericht door aapdedino »

supermanbart schreef: 12 apr 2024 14:33 Interessant dat dit nu pas besloten wordt.

Rob is enkele weken afwezig geweest, terwijl deze verandering ook direct ná het stoppen van Rob doorgevoerd zou kunnen worden. Ik vermoed dat ze bij 3FM dus eerst ook andere opties onderzocht hebben. Ik ben echter heel benieuwd welke. Barend naar de ochtendshow? Wijnand juist toevoegen aan de middagshow? Of misschien dat ze nog iets anders (van buitenaf) uit de hoge hoed wilde toveren? Heel benieuwd welke overwegingen hier gemaakt zijn...
Ik hoop dat ze de afgelopen weken aan een concept voor deze show gewerkt hebben, met nieuwe jingles, spelletjes enzovoort. Daar kun je volgens mij best wat meer weken de tijd voor nemen in plaats van meteen vanaf week 1 na de ochtendshow hier mee te beginnen en dan eigenlijk nog niks hebben.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

NieuweGebruiker schreef: 12 apr 2024 16:07 Rob gaat het moeilijk krijgen met Evers en Eddy Keur als concurrentie, maar als er iemand binnen het huidige 3FM een spraakmakende weekendshow neer zou moeten kunnen is hij het wel.

Het is natuurlijk lastig om mee te vergelijken aangezien Keur nu zijn directe concurrent wordt en hij een deel van de luisteraars die hij op vrijdagmiddag naar 3 bracht weer terug naar 2 heeft laten komen, maar dat KIDM regelmatig het bestbeluisterde 3FM-programma van de week was laat wel zien dat mensen bereid zijn om te zappen als ze weten dat er een energieke en sfeervolle show op een ander station bezig is.

Zou Pieter Kok nog te porren zijn om zijn ochtendshow op NH te combineren met een show op vrijdagmiddag? Snap dat hij toendertijd stopte met PVDV omdat hij zich volledig wilde richten op zijn nieuwe show en op vrijdagavond graag vrij wilde hebben, maar wat mij betreft konden Rob en Pieter echt heel goed op elkaars kwaliteiten inspelen (en deze show is natuurlijk 3 uur eerder dan PVDV afgelopen). :D

Misschien gaan vince en tinus wel mee. Dat zou ik erg leuk vinden, maar zo niet, ook prima. Ik ben al blij genoeg dat Robbierobbie terugkeert. Maar wel 1 keer in de week. Dat is wel weinig. Geen idee waarom dat het geval is.
SB92

Bericht door SB92 »

supermanbart schreef: 12 apr 2024 14:33 Interessant dat dit nu pas besloten wordt.

Communicatie en besluiten hoeven niet in dezelfde week te vallen he.
StefanMiedema91

Bericht door StefanMiedema91 »

Barend en Wijnand posten net op instagram stories dat er mooie dingen aankomen; maar wat dat is wordt er verder niet vermeld
Daanradiofan

Waarom zou Wijnand morgen niet op de radio zijn? Heeft dit misschien iets te maken met- volgens good old Patrick kicken- zijn mogelijke overstap naar Radio 2?
Pot

Bericht door Pot »

Daanradiofan schreef: 17 apr 2024 15:20 Waarom zou Wijnand morgen niet op de radio zijn? Heeft dit misschien iets te maken met- volgens good old Patrick kicken- zijn mogelijke overstap naar Radio 2?
Daar geloof ik niks van. Wijnand heeft eerder al 14:00-16:00 uur gedaan en dat beviel hem niet heel goed.

Een duo, tijdens of na de zwangerschap van Nellie, lijkt me logischer.
StefanMiedema91

Daanradiofan schreef: 17 apr 2024 15:20 Waarom zou Wijnand morgen niet op de radio zijn? Heeft dit misschien iets te maken met- volgens good old Patrick kicken- zijn mogelijke overstap naar Radio 2?
heb ik iets gemist? volgens mij heeft niemand iets gepost over dat Wijnand morgen niet op de radio is :wink: :razz:

verwacht idd dat het insta bericht vd beide heren zal leiden tot een duo presentatie, maar of dat de ochtend of middag word? tijd zal het leren
Ane Sybesma

Nou ja, ik hoop niet dat ze gaan schuiven met de middag- en de ochtendshow. De huidige vind ik uitstekend. En met al die concurrentie op de andere zenders ga je het toch niet meer winnen.
StefanMiedema91

zou wel een enorme stunt zijn als Barend als sidekick in de ochtend aanschuift en Wijnand andersom bij de middagshow als Benner met verlof is
Ane Sybesma

Dat zou ik dan wel weer prima vinden :-)
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Of ze gaan samen een podcast maken. Je weet het niet he.
Daanradiofan

StefanMiedema91 schreef: 17 apr 2024 15:36
heb ik iets gemist? volgens mij heeft niemand iets gepost over dat Wijnand morgen niet op de radio is :wink: :razz:

verwacht idd dat het insta bericht vd beide heren zal leiden tot een duo presentatie, maar of dat de ochtend of middag word? tijd zal het leren
Staat in de app van 3fm, en ook dat jaimy morgen vervangen wordt door Tom en Joe
Plaats reactie