Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Ane Sybesma

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Ane Sybesma »

Taco Zip schreef: 22 mar 2024 15:07
Ane Sybesma schreef: 22 mar 2024 13:37 Gewoon accepteren dat in het huidige landschap dit het is wat aantallen luisteraars betreft. Misschien een half procent omhoog of omlaag maar veel meer verandert er niet. Laat de commerciëlen zich maar druk maken om de luistercijfers. En verder is 3FM met 2,2 % gezonder voor de markt dan het proberen de grootste te zijn wat Radio 2 doet.
Ik ben het met je eens, maar ik ben bang dat je hiermee weer reacties oproept over de "belastingcenten", maar dit terzijde.

3fm ziet zichzelf als de festivalzender, en daar wordt ook enorm breed geprogrammeerd Alpha tent artiesten in de
high rotation op de playlist, moeilijkere acts uit de India ofzo ( ik ben al een tijdje niet meer geweest ) alleen bij de VPRO.
Ook hele grote acts die relevant zijn op het moment zoals Dua Lipa, Taylor Swift, Lana del Rey en Harry Styles horen gewoon op 3fm.
Misschien dat het inderdaad verstandig is hun classics eens goed onder de loep te houden, maar ik luister te weinig 3fm om daar echt een mening over te hebben. Maar ik kan me voorstellen dat deze erg sleets aanvoelen als ze te vaak langskomen.
Op Lowlands is het inderdaad ook vrij breed maar zelfs daar mag het breder. Het nachtprogramma is vrij eenzijdig...
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Lowlands was maar als voorbeeld. Kon ook Pinkpop als voorbeeld nemen...hoewel die hebben geloof ik helemaal geen nachtprogramma haha
SB92

Bericht door SB92 »

Was het radiolandschap maar zo divers als het festivallandschap..
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ze hebben het weer voor elkaar bij de npo

Ineens staat Jaimy weer geregistreerd op 25 maar 19-22, terwijl Mark er zat.
Tot overmaat van ramp hebben ze ook de terugluisteruitzending weer gesloopt waar het gisteren nog netjes werkte.
[Ik wilde vandaag verder luisteren]
jessica

Bericht door jessica »

Ik zie dat Eva Koreman ook nog op 3FM zit. Die is achteruitgegaan zeg. Van dagelijks 5x per week 3 uur prime time naar 1x per week weggestopt in de avond een 3 uur programma. Is ze ook nog andere dingen gaan doen. Of is dit wat er over is?
Ane Sybesma

Is al een hele tijd zo. Eva doet ook nog een programma op Radio 1 dacht ik ..
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Ane Sybesma schreef: 28 mar 2024 06:55 Is al een hele tijd zo. Eva doet ook nog een programma op Radio 1 dacht ik ..
Ja, op zondagochtend tussen 6-7 ‘een uur cultuur’.
peellandfm

Bericht door peellandfm »

jessica schreef: 28 mar 2024 01:28 Of is dit wat er over is?
En dan komt ze er nog goed vanaf.
Eva moet heel snel een hele belangrijke baan krijgen binnen de NPO, heel ver weg van een microfoon en uit de buurt van een studio.
Das echt het beste voor iedereen.
SB92

Bericht door SB92 »

peellandfm schreef: 31 mar 2024 00:00
jessica schreef: 28 mar 2024 01:28 Of is dit wat er over is?
En dan komt ze er nog goed vanaf.
Eva moet heel snel een hele belangrijke baan krijgen binnen de NPO, heel ver weg van een microfoon en uit de buurt van een studio.
Das echt het beste voor iedereen.
Wat onnodig dit.
peellandfm

Bericht door peellandfm »

SB92 schreef: 31 mar 2024 14:24 Wat onnodig dit.
Nou ja het ging over Eva, en Jessica constateerde dat ze nogal achteruit gegaan was.
In het aantal radio uren wel te verstaan hè.

En ik heb al een paar jaar de indruk dat alles wat Eva op 3Fm doet, niet of nauwelijks gewaardeerd wordt door de luisteraar.
Ze zit al sinds 2015 bij 3FM, maar meestal, als je niet presteert, ben je eerder weg gepromoveerd..

Vandaar mijn opmerking dat ze nog van geluk mag spreken, ze heeft blijkbaar nog een kleine gunfactor bij een beleidsmaker van de NPO.
Willemmm

Bericht door Willemmm »

Ik ben fan van Eva. Geweldig leuke vrouw.
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

Eva is cool. Fijne stem op de radio en gunfactor. 3fm vormgeving met haar en Sander vond ik ook heel goed. Luister graag naar 3voor12 en vroeger ook naar Frank & Eva, ondanks die stomme spelletjes van dr, maar die zijn ook wel weer cute hoe ze haar best ervoor doet ;)

Vanochtend na lange tijd weer eens 3fm opgezet, maar geen Andres? En ook geen Wijnand meer in de ochtend? Inmiddels weer aan het luisteren naar Giels station.
Ane Sybesma

Wijnand is ziek... kan gebeuren
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

DeLuisteraar schreef: 02 apr 2024 07:03 Eva is cool. Fijne stem op de radio en gunfactor. 3fm vormgeving met haar en Sander vond ik ook heel goed. Luister graag naar 3voor12 en vroeger ook naar Frank & Eva, ondanks die stomme spelletjes van dr, maar die zijn ook wel weer cute hoe ze haar best ervoor doet ;)

Vanochtend na lange tijd weer eens 3fm opgezet, maar geen Andres? En ook geen Wijnand meer in de ochtend? Inmiddels weer aan het luisteren naar Giels station.

Andres heeft vakantie, maar is weer volgende week
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Volgende week twee uitzendingen voor een nieuwe nachtdj: Maikel van Duinen namens AVROTROS (zondag op maandag en dinsdag op woensdag van 1.00 tot 4.00 uur). Zit al een tijdje bij NPO Campus
Plaats reactie