Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Pot

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Pot »

Mart wou graag bij 3FM werken. En vond de muziek meer zijn ding dan bij 538. In het verleden heeft hij ook op dit forum gezeten, dus lees maar na. :D
petoi

Bericht door petoi »

Ik vond Mart een betere aanwinst dan Ivo en Jaimy, ook qua stemgeluid veel beter passen dan bij de 3FM DJ's die overbleven maar blijkbaar zien ze in hem meer een supersub dan een vaste "basisklant" zeer jammer.
Pot

Bericht door Pot »

Ik ben wel benieuwd wat ze nu allemaal weer gaan veranderen bij 3FM. Het is eigenlijk ongelofelijk dat ze in die tien jaar ook circa tien redelijk tot grote programmeringwijzigingen hebben gehad. Dat Sophie naar de office hours gaat is wel redelijk zeker, maar voor de rest? Ik zie niet opeens een missend puzzelstukje geplaatst worden eigenlijk. Misschien kan 3FM beter eens veranderingen op de muziekredactie aanbrengen.

Zeker met het beleid van de NPO en de focus op Radio 2, blijft 3FM altijd achter.
wire

Bericht door wire »

@Henkjan2016
supermanbart schreef: 01 feb 2024 11:31 Volgens Patrick Kicken gaat Ivo van Breukelen naar 10:00 - 13:00 uur en Sophie Hijlkema naar 13:00 - 16:00 uur na het vertrek van Jorien. Mart zou dan in het weekend solo verder gaan.
Dit dus Sophie gaat 1-4 doen ma t/m vr
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

wire schreef: 11 feb 2024 19:37 @Henkjan2016
supermanbart schreef: 01 feb 2024 11:31 Volgens Patrick Kicken gaat Ivo van Breukelen naar 10:00 - 13:00 uur en Sophie Hijlkema naar 13:00 - 16:00 uur na het vertrek van Jorien. Mart zou dan in het weekend solo verder gaan.
Dit dus Sophie gaat 1-4 doen ma t/m vr
Dat is wat PK vertelt inderdaad, dat is mij wel bekend, mijn vraag is meer waarom de NPO er zo belachelijk vaag over moet doen.
Benoem gewoon man en paard en de luisteraar zal gewoon meegaan naar het nieuwe tijdstip, maar nu laten ze net als bij Desiree de luisteraar in vertwijfeldheid achter.

Maar dat laatste had ik al gemeld ;-)
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 11 feb 2024 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Daanradiofan

Bericht door Daanradiofan »

Ik zat net nog even naar sophie en mart hun uitzending te luisteren waar ze bekend maakten te stoppen als duo in het weekend, en Sophie zegt dat er veel gaat veranderen bij 3FM

ik weet niet wat zij ‘veel’ vinden, maar speelt er misschien meer dan wij weten(rob stopt in de ochtend, jorien weg)
Henkjan2016

Daanradiofan schreef: 11 feb 2024 19:50 Ik zat net nog even naar sophie en mart hun uitzending te luisteren waar ze bekend maakten te stoppen als duo in het weekend, en Sophie zegt dat er veel gaat veranderen bij 3FM

ik weet niet wat zij ‘veel’ vinden, maar speelt er misschien meer dan wij weten(rob stopt in de ochtend, jorien weg)
06-09 Wijnand
10-13 Ivo
13-16 Sophie

Is veel inderdaad. Bijna gehele dagprogrammering.

Dat er uiteindelijk maar 1 nieuwe dj een plek gaat innemen, en eigenlijk maar 1 wijziging in het dj-arsenaal betreft, dat is een andere zaak natuurlijk ;-)
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Afwachten maar wat het gaat worden. Het is wat het is. Medewerkers komen en gaan.

Ik laat me wel verrassen en dan merk ik wel of het me aanstaat.
wire

Bericht door wire »

Barend & Benner zijn op wintersport, deze week Sophie en Mart van 16.00-19.00 uur.
DeLuisteraar

Bericht door DeLuisteraar »

Waar is Andrès eigenlijk? Hij was er niet vanochtend? Had ik nu eens leuk gevonden als hij de ocbtendshow overneemt na 7 uur, dan kan ik m wat vaker luisteren! Hoewel ik denk dat Wijnand solo ook wel goed uit de voeten kan.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Andres heeft ook vakantie.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Het gaat tot nu toe prima met Wijnand in de ochtend. Al was die gast van gisteren niet helemaal mijn type. Zo direct Anita Witzier, ben benieuwd.
Broodrooster

Bericht door Broodrooster »

Ane Sybesma schreef: 14 feb 2024 06:59 Het gaat tot nu toe prima met Wijnand in de ochtend. Al was die gast van gisteren niet helemaal mijn type. Zo direct Anita Witzier, ben benieuwd.
Daarom hoop ik dus ook dat ze Wijnand op deze plek houden. Iemand erbij of niet, geen idee, maar transformeer het format naar iets minder carnavalshumor en je hebt wat mij betreft echt een prima ochtendshow
avontia

Bericht door avontia »

Wat mij opvalt bij 3FM: na een succesvolle SR had ik verwacht dat ze vanaf week 2 in januari een paar maanden lang dezelfde programmering gingen vasthouden om door te pakken. Je hebt de interesse gewerkt bij een breder publiek, dan moet je het juist in deze maanden gaan uitbouwen. Ik snap best dat een ieder op vakantie moet, maar voor mijn gevoel zijn er best wat DJ's uit de doordeweekse programmering al meerdere malen afwezig geweest vanwege vakanties.

Als je deze hut weer een succes wil maken denk ik toch echt dat je juist in de eerste 1,5 maand gewoon even met z'n allen geen vakantie had moeten nemen. Júist nu - recent na serious request - zetten mensen 3FM nog eens aan om het te proberen. In de zomer doen ze dat waarschijnlijk niet meer, dan is je momentum weg.. ;-)

Nogmaals: vrije dagen opnemen is belangrijk voor een ieders gezondheid, maar ze laten hier echt een grote kans liggen vind ik. Ik merk in ieder geval aan mijzelf dat ik minder snel 3FM aanzet thuis omdat ik constant het gevoel heb dat ik naar een andere programmering zit te luisteren.
Henkjan2016

avontia schreef: 14 feb 2024 10:11 Wat mij opvalt bij 3FM: na een succesvolle SR had ik verwacht dat ze vanaf week 2 in januari een paar maanden lang dezelfde programmering gingen vasthouden om door te pakken. Je hebt de interesse gewerkt bij een breder publiek, dan moet je het juist in deze maanden gaan uitbouwen. Ik snap best dat een ieder op vakantie moet, maar voor mijn gevoel zijn er best wat DJ's uit de doordeweekse programmering al meerdere malen afwezig geweest vanwege vakanties.

Als je deze hut weer een succes wil maken denk ik toch echt dat je juist in de eerste 1,5 maand gewoon even met z'n allen geen vakantie had moeten nemen. Júist nu - recent na serious request - zetten mensen 3FM nog eens aan om het te proberen. In de zomer doen ze dat waarschijnlijk niet meer, dan is je momentum weg.. ;-)

Nogmaals: vrije dagen opnemen is belangrijk voor een ieders gezondheid, maar ze laten hier echt een grote kans liggen vind ik. Ik merk in ieder geval aan mijzelf dat ik minder snel 3FM aanzet thuis omdat ik constant het gevoel heb dat ik naar een andere programmering zit te luisteren.
Barend en Benner waren aanwezig de afgelopen 1,5 maand
Jamie en Olivier waren aanwezig de afgelopen 1,5 maand
Rob en Wijnand weet ik niet, maar volgens mij ook.
Jorien, Ivo en Jaimy kan ik niet beoordelen, die luister ik nooit

Volgens mij valt het dus wel mee dit keer. Het weekend is een grotere bende.
Plaats reactie