Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
3 weken vakantie is toch niet zo heel gek?
-
-
Barend is sowieso de verrassing van 3FM, hij zet echt een rete goeie Middagshow neer. Ik heb de cijfers niet paraat maar volgens mij is zijn show de best scorende? Ik vindt echt dat hij het geweldig doet. 538 moet toch even zijn oren krabben lijkt me zo.
Barend is een echte sfeer maker . De combinatie met Jelmer en Nellie is zeer goed . Mag wel wat minder jolig
- Ane Sybesma
Ben ook blij met de middagshow. Leuke sfeer, top team. Minder jolig hoeft van mij niet, ik hou wel van lachen, geeft fijne energie aan het eind van de werkdag.
-
Ik vind de middagshow van Barend wel echt de ontdekking van afgelopen periode. Benieuwd of iemand de cijfers heeft van de middag van 3FM ten opzichte van de rest van de dag.
Ik dacht te kunnen uitmaken van de opmerkingen van Florent in de podcast Dit Was De Radio dat ze goed scoren.
Ik dacht te kunnen uitmaken van de opmerkingen van Florent in de podcast Dit Was De Radio dat ze goed scoren.
-
Kijk eens hier :-) Post van gisteren in een ander topic over luistercijfers.Bennie Tiggeloven schreef: ↑02 okt 2023 21:05 Ik vind de middagshow van Barend wel echt de ontdekking van afgelopen periode. Benieuwd of iemand de cijfers heeft van de middag van 3FM ten opzichte van de rest van de dag.
Post van gisteren? Post van 26 juni!Henkjan2016 schreef: ↑02 okt 2023 21:16Kijk eens hier :-) Post van gisteren in een ander topic over luistercijfers.Bennie Tiggeloven schreef: ↑02 okt 2023 21:05 Ik vind de middagshow van Barend wel echt de ontdekking van afgelopen periode. Benieuwd of iemand de cijfers heeft van de middag van 3FM ten opzichte van de rest van de dag.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
-
Klopt, maar ‘gisteren’ was er een repost, zodat Bennie het gemakkelijker terug kon vinden.Phoenix schreef: ↑03 okt 2023 07:04Post van gisteren? Post van 26 juni!Henkjan2016 schreef: ↑02 okt 2023 21:16Kijk eens hier :-) Post van gisteren in een ander topic over luistercijfers.Bennie Tiggeloven schreef: ↑02 okt 2023 21:05 Ik vind de middagshow van Barend wel echt de ontdekking van afgelopen periode. Benieuwd of iemand de cijfers heeft van de middag van 3FM ten opzichte van de rest van de dag.
Barend en Benner hebben hun contract met twee jaar verlengd.
Mooi nieuws. Ik vind de huidige middagshow ook na een jaar nog lekker verfrissend en de wijziging die het beste uit de verf is gekomen vorig jaar.
- Ane Sybesma
Goed nieuws. Leuke show vol energie. Blij mee.
Barend klinkt super gemotiveerd . Samen met Nellebel
-