Ik kreeg de indruk van iets verticaals inderdaad.NieuweGebruiker schreef: ↑16 sep 2023 11:19 In de laatste aflevering van Dit Was De Radio werd er overigens toch beweerd dat er sterke geruchten waren dat de NPO bezig was met een "experimenteer kanaal" online toen ze de komst van Tom en Joe bespraken? Iemand die daar veel wijzer van werd, gaan ze KX nieuw leven inblazen of wordt het een totaal nieuw project wat meer lijkt op de plannen die Radio4All heeft?
Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 3FM
-
Je hoeft het geen Top 40 te noemen, het draaien van de nummers staat los van de merknaam. Dat je uit de Top40-lijsten put voor het creëren van je playlist, heeft ook niets te maken met de merknaam.
-
De muziekmix uit de tijd van Wilbert Mustaers vond ik heel goed en gevarieerd. Die zou ik terughalen als ik 3FM was
Die muziek wordt niet meer gemaakt. (Of is niet meer populair)Freddie Mercuryfan schreef: ↑18 sep 2023 10:27 De muziekmix uit de tijd van Wilbert Mustaers vond ik heel goed en gevarieerd. Die zou ik terughalen als ik 3FM was
-
Dat was naar mijn idee gewoon hitradio van dat moment.SB92 schreef: ↑18 sep 2023 11:23Die muziek wordt niet meer gemaakt. (Of is niet meer populair)Freddie Mercuryfan schreef: ↑18 sep 2023 10:27 De muziekmix uit de tijd van Wilbert Mustaers vond ik heel goed en gevarieerd. Die zou ik terughalen als ik 3FM was
Maar Wilbert was geen Music Director volgens mij (maar zendermanager), dat was Basyl de Groot van Radio 2Freddie Mercuryfan schreef: ↑18 sep 2023 10:27 De muziekmix uit de tijd van Wilbert Mustaers vond ik heel goed en gevarieerd. Die zou ik terughalen als ik 3FM was
Wat is eigenlijk de situatie rond Timur zijn programma? Ik dacht dat hij per oktober weg zou gaan, maar als Tom & Joe pas in januari beginnen, betekent het dat er iemand nog 2-3 maanden te horen moet zijn tussen 12:00 en 13:00 uur?
Zal dan wel tijdelijk vervangen worden door Luc, Mark en/of Jaimy verwacht ik.
Ik ga hem straks nog luisteren, maar blijkbaar heeft Florent Luyckx (radiobaas PowNed) het idee dat de dj's op 3FM meer hun eigen muziek mogen kiezen. Bron: https://www.spreekbuis.nl/dit-was-de-ra ... 3fm-koers/
-
Met wel heel lichtelijke dwang dan zeker ;-)aapdedino schreef: ↑20 sep 2023 10:52 Ik ga hem straks nog luisteren, maar blijkbaar heeft Florent Luyckx (radiobaas PowNed) het idee dat de dj's op 3FM meer hun eigen muziek mogen kiezen. Bron: https://www.spreekbuis.nl/dit-was-de-ra ... 3fm-koers/
Ik denk dat jullie het beste de podcast eerst eens beluisteren alvorens conclusies te trekken, want zo heb ik het niet geïnterpreteerd. Hij gaf volgens mij aan dat er ruimte is voor een zender waarbij DJ's zelf hun muziek uitkiezen en niet dat dat per se 3FM moet zijn. Uiteraard ging het veel over 3FM gezien zijn verleden daar en zijn huidige rol bij Powned.Henkjan2016 schreef: ↑20 sep 2023 11:34Met wel heel lichtelijke dwang dan zeker ;-)aapdedino schreef: ↑20 sep 2023 10:52 Ik ga hem straks nog luisteren, maar blijkbaar heeft Florent Luyckx (radiobaas PowNed) het idee dat de dj's op 3FM meer hun eigen muziek mogen kiezen. Bron: https://www.spreekbuis.nl/dit-was-de-ra ... 3fm-koers/
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Geluisterd. Het ging in dat stuk van de podcast wel degelijk over 3FM. Harm noemde nog 3FM, Free Radio als optie.
Florent bevestigde dat de kans groot is dat er meer dingen gaan veranderen als het binnenkort niet beter gaat met de cijfers.
Florent bevestigde dat de kans groot is dat er meer dingen gaan veranderen als het binnenkort niet beter gaat met de cijfers.
-
Ik heb toch iets heel anders gehoord.
Florent meldt dat de inschrijvingen inmiddels hebben plaatsgevonden en dat er waarschijnlijk weinig tot niets verandert aan de programmering voor komend radiojaar (tenzij er echt tegenvallende resultaten zijn gedurende het komend radiojaar)
Ik ben benieuwd, gezien de geruchtenmolen m.b.t. Rob + Wijnand
Het lijkt er in ieder geval op dat NPO 3FM KX verdwijnt en NPO Campus er voor in de plaats komt per januari.
-