Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 3FM
Ik vind Ivo juist top tussen 1 en 4. Prettige stem, vaart en enthousiasme. Daar ontbrak het bij Herman erg vaak aan. Ik luister Jaimy bijna nooit dus kan daar niks over zeggen. Maar ik hoor bij allen dat de overstap ze heel erg veel goed heeft gedaan wat ook wel weer veel zegt over hoe ongelukkig sommigen waren.
- Ane Sybesma
Ik vind Ivo ook prima. Al had ik 14-16 ook prima gevonden en dan Timur gewoon 12-14.
Herman had van mij ook mogen blijven maar helaas. Maar dat gold ook voor Frank. Ik had ze beide geschikt gevonden voor de avond of in het weekend.
Ik ben in elk geval nog steeds te spreken over de energie die er op de zender (weer) aanwezig is tegenwoordig.
Alleen het nieuws van NOS op 3 vind ik nog regelmatig niet zo best. Te graag populaire teksten willen gebruiken die een beetje suf overkomen: "Gebouw staat in de Fik", "Pietje kan zijn Linked In gaan veranderen" en meer van dat soort uitspraken... maar goed
Herman had van mij ook mogen blijven maar helaas. Maar dat gold ook voor Frank. Ik had ze beide geschikt gevonden voor de avond of in het weekend.
Ik ben in elk geval nog steeds te spreken over de energie die er op de zender (weer) aanwezig is tegenwoordig.
Alleen het nieuws van NOS op 3 vind ik nog regelmatig niet zo best. Te graag populaire teksten willen gebruiken die een beetje suf overkomen: "Gebouw staat in de Fik", "Pietje kan zijn Linked In gaan veranderen" en meer van dat soort uitspraken... maar goed
-
Frank gaf duidelijk aan dat hij zich niet thuis voelde bij de nieuwe programmering en gaf daarbij ook nog een sneer indirect richting Barend dat hij gehoopt had op een grotere naam of iemand waar hij iets van kon leren (iets in die trant meen ik te hebben gelezen). Nou Barend zet een fantastische show neer dus daar had je juist wel wat van kunnen leren. Frank voelt voor mij teveel oud 3FM en dan de jaren dat het niet zo best was. Herman is een goede DJ maar die is volgens mij op reis nu? Muzikaal vind ik het echt veel beter maar voelt de ene dag beter aan dan de andere. Soms zijn er nog steeds liedjes waarvan ik geneigd ben het geluid uit te zetten omdat ik dan werk of afgeleid word. De muziek mag wel ietsje strakker soms want daar zoeken ze nog naar een lijn lijkt het.
Ik heb het in het topic van FunX gezet, maar blijkbaar is het niet interessant genoeg, want er volgen geen reacties op.
Timur Perlin gaat nog maar vier dagen per week Requestival presenteren. De vrijdageditie wordt voortaan door Mark van der Molen gedaan.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ik vraag me wel af wat ik moet denken van de Verlanglijst. Het idee achter deze lijst ontgaat me een beetje. Als ik de lijst zie, dan merk ik vooral dat het een soort Tipparade, Top 40, de V15 en een soort alternative lijst door elkaar is.
Min of meer de voortzetting van de MT30, met minder huidige Top 40 hits. Zonde, want welke kant je er ook mee opging, zo'n lijst had ergens voor kunnen staan of had iets toe kunnen voegen.
Overigens had die lijst van mij wel helemaal weg mogen blijven. Sowieso geen fijn tijdstip voor zo'n lijst. Had Herman Hofman beter kunnen zitten.
Min of meer de voortzetting van de MT30, met minder huidige Top 40 hits. Zonde, want welke kant je er ook mee opging, zo'n lijst had ergens voor kunnen staan of had iets toe kunnen voegen.
Overigens had die lijst van mij wel helemaal weg mogen blijven. Sowieso geen fijn tijdstip voor zo'n lijst. Had Herman Hofman beter kunnen zitten.
Oren open!
-
Zo'n lijst moet natuurlijk ook groeien, al heb ik het idee dat er lang niet zoveel verwezen wordt naar de Verlanglijst in de dagprogrammering, zeker als je het vergelijkt met wat een Studio Brussel doet met De Afrekening op zaterdagochtend (die al sinds 1985 bestaat maar ook juist door regelmatig interactie met de rest van de programmering te hebben een instituut geworden is voor die zender) of zelfs een Verrukkelijke 15 (die vooral in de begintijd na de revival veel promotie kreeg in de uren van Stenders, maar die ik nog steeds gepromoot hoor worden wanneer een andere Radio 2-dj een plaat uit die lijst draait. Het is nu redelijk een eilandje in een programmering die voor de rest sinds dit najaar verrassend samenhangend is (op de weekenduren van 22-1 na dan).Pot schreef: ↑21 jan 2023 19:11 Ik vraag me wel af wat ik moet denken van de Verlanglijst. Het idee achter deze lijst ontgaat me een beetje. Als ik de lijst zie, dan merk ik vooral dat het een soort Tipparade, Top 40, de V15 en een soort alternative lijst door elkaar is.
Ik had ook gehoopt dat er meer verrassingen in de lijst zouden kunnen komen, dat een opkomende band via social media hun fans zouden oproepen om op hun nieuwe single te stemmen en zo airplay op 3FM te krijgen, maar die keuzelijst geeft niet heel veel echte alternatieven, al viel het mij gisteren wel op dat de lijst toen behoorlijk gevarieerd was geworden in tegenstelling tot de weken ervoor.
Wat Herman betreft zou hij wat mij betreft ook zo terug mogen naar het weekend als hij dat zelf nog wil tenminste, in tegenstelling tot Frank en ook wel Sander Hoogendoorn denk ik dat ook het huidige profiel van 3FM goed bij Herman zou passen, en iedere keer dat ik Elephant nu hoor moet ik denken aan Herman en zijn Fijne Liedjes

Wat zijn het toch een goed op elkaar ingespeelde ochtend en middagshow. Samen met elkaar optrekken om carnaval naar de publieke omroep te brengen. Dit is echt een geniale zender geworden in mijn ogen. Hier kan natuurlijk de mening over verschillen, maar als je het mij vraagt ben ik blij dat ik 3fm heb herontdekt als favoriete radiozender.
-
Het helpt ook dat ze oprecht bevriend zijn en dat niet hoeven te faken. Een luisteraar voelt doorgaans wel als het allemaal een beetje nep aanvoelt.Kolya98 schreef: ↑23 jan 2023 16:27 Wat zijn het toch een goed op elkaar ingespeelde ochtend en middagshow. Samen met elkaar optrekken om carnaval naar de publieke omroep te brengen. Dit is echt een geniale zender geworden in mijn ogen. Hier kan natuurlijk de mening over verschillen, maar als je het mij vraagt ben ik blij dat ik 3fm heb herontdekt als favoriete radiozender.
- JulesKluivert
Ik vond het gisteren niet heel fijn luisteren naar Barend en Luc, allebei slecht bij stem en rochelend door de verkoudheid... het blijft radio 

Moet zeggen dat Luc wel vaak last van zijn stem heeft.
Barend vandaag alweer beter bij stem gelukkig, was niet heel best gister en maandag inderdaad.
Luc is er vanavond niet maar Mark zit er, zijn stem zal niet verbeterd zijn dus waarschijnlijk.
Luc is er vanavond niet maar Mark zit er, zijn stem zal niet verbeterd zijn dus waarschijnlijk.
-
Over een paar weken start de 00’s top 1003 (bron Rob en Wijnand gisteren)
-
Wel leuk die 00's, maar melken ze dat decennium nu niet een beetje te veel uit? Is het niet leuker om weer eens een keer iets met de 90's of de 10's te doen? Ik mis 90's Request namelijk wel een beetje.Moetditecht schreef: ↑31 jan 2023 06:26 Over een paar weken start de 00’s top 1003 (bron Rob en Wijnand gisteren)
Wat betreft de 00's hebben ze ook al dagelijks dat 00's uurtje, wat van mij niet per se had gehoeven. Waarom moet je dat per se op één decennium baseren? Ze kunnen er beter een verzoekjes uur van maken, of een uur gebaseerd op vergeten liedjes (die de luisteraar eventueel kan aanvragen). Dan ben je ook meteen een goed alternatief voor dingen als Het Foute Uur of Die Verrückte Halbe Stunde, waar alleen maar 'foute' of gekke muziek voorbijkomt.
- Ane Sybesma
Ik hou ook nooit echt van lijstjes... maar het schijnt te moeten.. van mij hoeft het niet. Net als een 00 uurtje trouwens
barend en benner zijn er moren niet. Rámon Verkoeijen en Mark van der Molen zijn te horen dan
Laatst gewijzigd door fnlradio op 01 feb 2023 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.