Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Bbruin2007

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Bbruin2007 »

Nou ik heb gewoon zin in een ouderwetse Serious Request dus sap, eten of wat ze ook doen. Het zal wel. Het gaat gewoon ouderwets gezellig worden denk ik! Ga ook zeker proberen te kijken.
SB92

Bericht door SB92 »

Bbruin2007 schreef: 05 dec 2022 15:48 Nou ik heb gewoon zin in een ouderwetse Serious Request dus sap, eten of wat ze ook doen. Het zal wel. Het gaat gewoon ouderwets gezellig worden denk ik! Ga ook zeker proberen te kijken.
Met 20% van het bereik..
Bbruin2007

SB92 schreef: 05 dec 2022 16:02
Bbruin2007 schreef: 05 dec 2022 15:48 Nou ik heb gewoon zin in een ouderwetse Serious Request dus sap, eten of wat ze ook doen. Het zal wel. Het gaat gewoon ouderwets gezellig worden denk ik! Ga ook zeker proberen te kijken.
Met 20% van het bereik..
Oh wacht ik was vergeten dat we vooral ergens over moeten zeuren.
manuel1982

Bericht door manuel1982 »

De kerstboom-zendmast bij IJsselstein is vandaag een week eerder ontstoken in het kader van Serious Request. In de ochtendshow werd dit gedaan, want "breng licht in het leven van een vergeten kind". Ik zie ook verschillende nieuwssites dit melden met vermelding van 3FM, dus dit is toch een mooie publiciteitsstunt.

Gisteren was overigens weer ouderwets lootjestrekken met de dag jocks op zender. Wat vonden jullie ervan? Ik vond het leuk om naar te luisteren. Vooral Mark vd Molen die Timur verving en ook zijn cadeau in ontvangst moest nemen. Er stond echt een team met passie voor radio en misschien zelfs elkaar.
Bbruin2007

Ik vond het wel geinig. Het is in ieder geval een zender waar ik geloof dat ze elkaar allemaal aardig vinden (dat is wel eens anders geweest) er duidelijk geen rotte appels meer in het team zitten, en er een goede sfeer hangt. Dat geloof ik ook wel bij Q Music, maar bij weinig andere zenders voel ik dat ook. Het was in ieder geval gezellige radio.
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Programmering voor glazen huis is bekend, het is gewoon om en om Barend, Sophie, Rob en dat herhaald zich elke dag
Daan!

Bericht door Daan! »

JA heb je een pagina terug al gekeken?
Bennie Tiggeloven

Bericht door Bennie Tiggeloven »

Daan! schreef: 06 dec 2022 17:13 JA heb je een pagina terug al gekeken?
Stop toch eens met je commentaar als het toch niks toevoegd.
Daan!

Bericht door Daan! »

Stop toch eens met je commentaar op commentaar wat wel wat toevoegt. Een forum is er niet alleen om je mening te ventileren of om zogenaamd zo snel mogelijk nieuws te dumpen. Iemand stijgt er echt niet door in aanzien.
Een forum is er ook voor om te lezen wat anderen schrijven. Dat wordt blijkbaar niet gedaan en daar zeg ik wat van.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ik luister nooit tussen 4 en 6, maar is Andres een ander programma gaan maken? Kan iemand verklaren waarom het marktaandeel tussen 04.00 en 06.00 met 2,4 procentpunt gestegen is (en de andere programma's minder dan 1)?
Pot

Bericht door Pot »

aapdedino schreef: 08 dec 2022 13:18 Ik luister nooit tussen 4 en 6, maar is Andres een ander programma gaan maken? Kan iemand verklaren waarom het marktaandeel tussen 04.00 en 06.00 met 2,4 procentpunt gestegen is (en de andere programma's minder dan 1)?
Weinig luisteraars en dus weinig respondenten. Als er dan een handje vol luisteraars verhuist, dan schommelt het marktaandeel.
Oren open!
alex..

Bericht door alex.. »

Eddy Keur zei net bij Ivo dat hij het best beluisterde programma van 3FM maakt.
Ik kan geen feiten checken, maar zou leuk zijn voor hem en zijn team.
petoi

Bericht door petoi »

Tja wat zeggen die cijfers nou op radiofreak nou.
Ten opzichte van de zomer. De tijd waarin echt iedere vaste DJ er niet was en de hele zender op een tijdelijk programmering draaide.
Ik wilde namelijk zeggen dat Rob en Wijnand dus de meest succesvolste DJ's waren van het oude 3FM maar dat is dus niet want toen zat Andres daar.
Nu is de vraag of Andres profiteert dat hij tijdelijk de avond deed op dat populaire tijdstip en luisteraars hem blijkbaar volgen naar de hele vroege ochtend of dat Andres gewoon een goed programma maakt en zorgde dat die cijfers in de zomer zo goed waren.

Wat ik ook niet snap is dat 3voor12 dat dan zo'n buitenbeen is in de programmering net zo hard stijgt. Zijn dat dan allemaal mensen die (vaker) gaan luisteren omdat ze niet willen dat het programma weg gaat?
wire

Bericht door wire »

Statistieken geven globaal weer wat de trend is je ziet een stijgende lijn. Maar op DJ nivo kan je nog niet goed zien dat er eentje tussen zit die mateloos populair aan het worden is bij de luisteraar. Straks bij de het Glazen huis zal er ook opleving zijn als velen kijken en iuisteren via de 24/7 open kanalen bij Ziggo, KPN ect.
Orange

Bericht door Orange »

petoi schreef: 10 dec 2022 10:42 Nu is de vraag of Andres profiteert dat hij tijdelijk de avond deed op dat populaire tijdstip en luisteraars hem blijkbaar volgen naar de hele vroege ochtend of dat Andres gewoon een goed programma maakt en zorgde dat die cijfers in de zomer zo goed waren.
Andres profiteert van 1 luisteraar die aan het panel meedoet die tussen 5 en 6 is gaan luisteren.
Plaats reactie