Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Henkjan2016

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Henkjan2016 »

Bbruin2007 schreef: 06 okt 2022 14:05 Ik ben een soort gebroken plaat maar ik zie echt niks in Sander. Die was zo neerslachtig en slecht in zijn ochtendshow. En 3FM hebben we volgens mij al vaak besproken, ze wilden een nieuwe richting. Oude wijn nieuwe zakken anders. Heb je Mart al geluisterd? Die heeft 10 x de energie van Sander, en ik denk straks Ivo ook. Sander word niet gemist denk ik bij 3FM. Zeker niet door mij. Smaken verschillen.
Hoe ironisch is het dan dat Menno deze lineup, zoals die nu is, initieel helemaal niet had opgezet.

Ik gaf al eerder aan: Hij vond het vertrek van Sander en Frank maar oneerlijk, maar eigenlijk hebben zij hem in ieder geval voorlopig gered van dezelfde fouten als zijn voorgangers.
Orange

Bericht door Orange »

Henkjan2016 schreef: 06 okt 2022 14:59
Bbruin2007 schreef: 06 okt 2022 14:05 Ik ben een soort gebroken plaat maar ik zie echt niks in Sander. Die was zo neerslachtig en slecht in zijn ochtendshow. En 3FM hebben we volgens mij al vaak besproken, ze wilden een nieuwe richting. Oude wijn nieuwe zakken anders. Heb je Mart al geluisterd? Die heeft 10 x de energie van Sander, en ik denk straks Ivo ook. Sander word niet gemist denk ik bij 3FM. Zeker niet door mij. Smaken verschillen.
Hoe ironisch is het dan dat Menno deze lineup, zoals die nu is, initieel helemaal niet had opgezet.

Ik gaf al eerder aan: Hij vond het vertrek van Sander en Frank maar oneerlijk, maar eigenlijk hebben zij hem in ieder geval voorlopig gered van dezelfde fouten als zijn voorgangers.
Even speculeren: Ik denk dat Menno wel van ze af wilde, maar het meer omroeppolitiek was dat zij nog in de dagprogrammering bleven en het ook tegenviel hoeveel mensen van buiten over wilden stappen naar 3FM. In Dit Was De Radio gaf hij aan dat na het bekendmaken van de programmering en het wegvallen van Sander en Frank er ineen wel interesse was van dj's buiten 3FM. Het moest dus allemaal zo zijn.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Orange schreef: 06 okt 2022 15:13
Henkjan2016 schreef: 06 okt 2022 14:59

Even speculeren: Ik denk dat Menno wel van ze af wilde, maar het meer omroeppolitiek was dat zij nog in de dagprogrammering bleven en het ook tegenviel hoeveel mensen van buiten over wilden stappen naar 3FM. In Dit Was De Radio gaf hij aan dat na het bekendmaken van de programmering en het wegvallen van Sander en Frank er ineen wel interesse was van dj's buiten 3FM. Het moest dus allemaal zo zijn.
Mooie uitleg. Zou best een optie kunnen zijn inderdaad.
Pot

Bericht door Pot »

Waarom zou je eerst nieuwe plannen maken met de programmamakers die hun plek kwijt zijn geraakt en ze vervolgens weg willen hebben?

Dan had Menno ze toch naar het weekend kunnen verplaatsen?

En BNNVARA raakt al wat uren kwijt, maar de VPRO net zo goed. Dusja, ik weet niet of omroeppolitiek altijd een rol speelt.
Oren open!
jessica

Bericht door jessica »

Taco Zip schreef: 06 okt 2022 14:02 Ik vind het uurtje van Timur fantastisch. Hij is in topvorm, echt geïnspireerd, fijne energie. Heerlijke break tussen de wat "saaiere" uren.
Zelfde gevoel hier. Denk wel dat ik dagelijks dit uurtje ga meepakken. Timur doet het erg leuk.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Vandaag voor het eerst in de gelegenheid om naar de nieuwe middagshows te luisteren, maar wat een energie, positiviteit en humor bij Barend & Benner hoor ik. Ik ben (zeer) positief over wat ik tot nu toe hoor.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Smaken verschillen inderdaad. Sander was niet helemaal niet slecht, alleen denk ik niet een kartrekker voor de hele dag die een ochtendshow moet zijn.
Wat ik gehoord heb van Mart word ik niet blij van. Ik was ook best tevreden met het oude 3fm. Nu hoor je strakke "hitradio", allemaal heel erg volgens alle regels en wetten en ongetwijfeld heel strak en professioneel. Het schurkt erg tegen de commerciële stations aan, alleen nog een licht afwijkende muziekmix. Soms lukt het een DJ om met deze beperkingen toch nog iets extra toe voegen wat het interessant maakt, maar dat heb ik nog niet gehoord. Maar misschien is het nog even wennen voor een oude luisteraar...
SB92

Bericht door SB92 »

Sander Hoogendoorn voelde voor mij altijd aan als een echt mens op de radio. Daardoor kon ik mij er makkelijker mee identificeren. Dat is één van de redenen dat ik altijd een groot fan ben geweest (en nog ben) van Sander Hoogendoorn.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ik mis in zo'n blok van 3 uur wel echt terugkerende items (op de winactie met Arctic Monkeys na). Zeker bij Mart. Sophie heeft nog wel wat items. Wellicht komt dat als Ivo daar definitief zit, maar ik vrees ervoor. Ook bij Jaimy heb ik nog geen items gehoord, maar nog niet een hele uitzending gehoord.

De items bij Barend en Benner zijn bij mij goedgekeurd. Leuke middagshow. En Rob en Wijnand zit ook goed vol met items en jingles.
petoi

Bericht door petoi »

Ik vraag me wel af of luisteraars dat rolletje spelen van Rob en Wijnand gaan trekken als het elke dag wordt gedaan. Bij die eerste SR was het een leuke gimmick. Bij Partij was het mij al to much en ik hoor het deze week ook telkens terugkomen vooral toen ze over die Gouden televisierring gala begonnen.
Wijnand heel erg gespeeld en overdreven mopperen dat hij dat niet leuk vind en Rob hem er dan overheen dat hij dat allemaal wel moet doen.
Of dat hele ingestudeerde 2 categorieën spel.
SB92

Bericht door SB92 »

Bij mij was de limiet tijdens de avondshow al bereikt. Maarja.. de act van Gerard Ekdom heeft ook jaren gewerkt.
petoi

Bericht door petoi »

Kon ik inderdaad ook niet tegen. Maar inderdaad belooft niet veel goeds voor mij.
Pot

Bericht door Pot »

petoi schreef: 06 okt 2022 20:27 Ik vraag me wel af of luisteraars dat rolletje spelen van Rob en Wijnand gaan trekken als het elke dag wordt gedaan. Bij die eerste SR was het een leuke gimmick. Bij Partij was het mij al to much en ik hoor het deze week ook telkens terugkomen vooral toen ze over die Gouden televisierring gala begonnen.
Wijnand heel erg gespeeld en overdreven mopperen dat hij dat niet leuk vind en Rob hem er dan overheen dat hij dat allemaal wel moet doen.
Of dat hele ingestudeerde 2 categorieën spel.
Was dat vanochtend weer aan de gang? Gisteren namelijk ook al. Als je zoiets wil benoemen, snap ik niet dat er op steeds op teruggehint wordt. Het was namelijk echt nonsense. En als je zoiets toch deelt, probeer dan luisteraars erbij te betrekken zoals Mattie & Marieke doen of maak er een grappige opmerking van.
Een keer erover beginnen was eigenlijk al te veel. Zeker omdat het nergens naartoe leidde.

Wat betreft het twee-categorieënspel: lekker zo laten. En hoe ingestudeerd is dat nou werkelijk?
Oren open!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Het twee categorieën spel mag van mij wel iets actueler. Of ik luister altijd net op de verkeerde dagen, kan ook.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

SB92 schreef: 06 okt 2022 20:30 Bij mij was de limiet tijdens de avondshow al bereikt. Maarja.. de act van Gerard Ekdom heeft ook jaren gewerkt.
Ik was ooit een van zijn grootste fans, tegenwoordig kan ik er echt niet meer naar luisteren. Heftig en triest, vooral voor mezelf hoor.
Plaats reactie