Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

NieuweGebruiker

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door NieuweGebruiker »

sven26erik schreef: 05 okt 2022 08:03 Gisteren naar Jaimy geluisterd, maar kwam er echt niet doorheen. Waar ik voorheen door Andres nog vaak werd geprikkeld, was dit echt heel inwisselbaar. Goed, het was z’n tweede uitzending, maar hoop toch wel dat het voortaan iets verder gaat dan ‘zometeen nummer x, nu nummer y’ voor elke plaat.
Ik had eigenlijk wel vrij hoge verwachtingen voor Jaimy op 3FM, al heb ik hem vrijwel nooit op 538 gehoord, maar dit klinkt niet heel belovend. Ben benieuwd wat zowel Mark als Luc ervan vinden dat ze door BNNVARA gepasseerd zijn op dit tijdslot voor een 538-dj
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Luisterde vandaag voor de eerste keer naar Barend, hoor ik Jelmer Gussinklo. Zit hij daar voor vast bij? Of is dat een eenmalig iets?
Daan_17

Bericht door Daan_17 »

Herman ven Schippers schreef: 05 okt 2022 16:48 Luisterde vandaag voor de eerste keer naar Barend, hoor ik Jelmer Gussinklo. Zit hij daar voor vast bij? Of is dat een eenmalig iets?
Ja, vast. Is de producer.
Herman ven Schippers

Daan_17 schreef: 05 okt 2022 16:50
Herman ven Schippers schreef: 05 okt 2022 16:48 Luisterde vandaag voor de eerste keer naar Barend, hoor ik Jelmer Gussinklo. Zit hij daar voor vast bij? Of is dat een eenmalig iets?
Vind ik ook weer zo'n rare keuze dit. Maak nou met z'n tweeën een leuk programma, ipv Gussinklo van stal te halen.
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

Herman ven Schippers schreef: 05 okt 2022 16:56
Daan_17 schreef: 05 okt 2022 16:50
Vind ik ook weer zo'n rare keuze dit. Maak nou met z'n tweeën een leuk programma, ipv Gussinklo van stal te halen.
Ik vind Jelmer juist wel een goede toevoeging aan het programma. Werkt als zowel een klankbord als een 'bemiddelaar' voor de verschillende opvattingen van Barend en Nellie, en natuurlijk brengt hij een bak aan ervaring en professionaliteit in het team
Herman ven Schippers

'T zal wel smaak zijn, bij Stenders vond ik er ook al niet veel aan.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ik vind juist Nellie tot nu toe weinig toevoegen. Ze hadden het beter Barend en Jelmer/Gussinklo kunnen noemen. Philo deed veel meer mee met Luc dan Nellie nu.
jessica

Bericht door jessica »

Ik heb vandaag voor het eerst Requestival van Timur gehoord. Best een leuk programma met interactie met de luisteraar. Zou ook best de gehele lunch tot 14 uur mogen duren. Toch een beetje vreemd een programma midden op de dag van 50min met aftrek van nieuws en reclame.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 05 okt 2022 20:12 Ik heb vandaag voor het eerst Requestival van Timur gehoord. Best een leuk programma met interactie met de luisteraar. Zou ook best de gehele lunch tot 14 uur mogen duren. Toch een beetje vreemd een programma midden op de dag van 50min met aftrek van nieuws en reclame.
Mee oneens. Wie luncht er twee uur? De lunchpiek ligt tussen 12 en 13 uur. Het past perfect bij het ritme van de dag.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Twee uur Timur heb ik ook liever. Vooral omdat het programma daarna maar liefst 3 uur duurt. Dus tussen 13 en 14 schakel ik nu naar Coen op 538.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Phoenix schreef: 05 okt 2022 20:20
jessica schreef: 05 okt 2022 20:12 Ik heb vandaag voor het eerst Requestival van Timur gehoord. Best een leuk programma met interactie met de luisteraar. Zou ook best de gehele lunch tot 14 uur mogen duren. Toch een beetje vreemd een programma midden op de dag van 50min met aftrek van nieuws en reclame.
Mee oneens. Wie luncht er twee uur? De lunchpiek ligt tussen 12 en 13 uur. Het past perfect bij het ritme van de dag.
Goede keuze van 3fm/Timur inderdaad.
Taco Zip

Bericht door Taco Zip »

Ik vind het uurtje van Timur fantastisch. Hij is in topvorm, echt geïnspireerd, fijne energie. Heerlijke break tussen de wat "saaiere" uren.
Hoe goed zou 3fm zijn geweest overdag als Sander Hoogendoorn de middag was gaan doen? Top line up: eerst Jorien, dan uurtje Timur en dan Hoogie...erg zonde.
Bbruin2007

Bericht door Bbruin2007 »

Ik ben een soort gebroken plaat maar ik zie echt niks in Sander. Die was zo neerslachtig en slecht in zijn ochtendshow. En 3FM hebben we volgens mij al vaak besproken, ze wilden een nieuwe richting. Oude wijn nieuwe zakken anders. Heb je Mart al geluisterd? Die heeft 10 x de energie van Sander, en ik denk straks Ivo ook. Sander word niet gemist denk ik bij 3FM. Zeker niet door mij. Smaken verschillen.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Ik vind Mart ook prima. Maar 3 uur is me een uur te veel.. Net als in de ochtend met Jorien / Sophie, dan vind ik 2 uur ook lang genoeg. Musicdriven radio is al snel saai wat mij betreft. 3 uur dezelfde DJ maakt het dan niet beter. Toen het programma van Timur (met Philo) 2 uur duurde vond ik het leuker..

O ja, en Sander nog niet gemist...
Bbruin2007

Bericht door Bbruin2007 »

Ik denk dat 3 uur voor een DJ ook een taaie zit is, maar er zijn ook mensen die 2 uur en weer een wissel weer storend vinden.
Plaats reactie