Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

DavyGer

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door DavyGer »

aapdedino schreef: 30 sep 2022 13:54 Over 1 3FM gesproken, Rob en Wijnand maken vanaf volgende week een podcast, Rob & Wijnand en het beste van 3FM (met fragmenten uit alle programma's van alle omroepen). Vanaf 8 oktober.
Kijk eens aan, dat vind ik nou een creatief idee.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Moetditecht schreef: 30 sep 2022 13:16 Iemand net Timur gehoord? Hij verraste iemand met een uur Requestival speciaal voor hem en zijn werk, omdat zij geen 3FM aan willen zetten, compleet met optreden van Meau, die ook aan de telefoon hing… maar de gelukkige luisteraar had net twee dagen ontslag genomen😬😬
Ja, gehoord. Volgens mij had hij ontslag gekregen. Ik denk dat we deze wel terug gaan horen bij Dit Was De Radio. Ik vraag me af of dit niet geënsceneerd was. Zou Timur vooraf niet hebben geweten dat hij was ontslagen? Het maakte het item er niet minder om. Er zat een mooie opbouw in. Met veel bombarie werd het uurtje inclusief optreden van Meau aangeboden om vervolgens tot een anti-climax te komen. Meau reageerde ook gevat door te zeggen dat ze we betaald wilde worden.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Pot

Bericht door Pot »

Wat me ook opvalt (in positievere zin) is dat ze de 3FM exclusieves en alle acties. Met naar Editors in de UK, Stromae in Parijs en nu de 3FM Exclusive met The Artic Monkeys.

Verder ook meer (alternative) rockclassics. Alleen jammer dat het dan weer gevuld wordt met veel Kings of Leon, U2 en Nirvana. Prima artiesten, maar gisteren ook twee keer een classic van Muse in zes uur tijd. Een beetje te veel van het goede, als je het mij vraagt.
Oren open!
SB92

Bericht door SB92 »

Kan iemand die Eddy Keur van de zender halen? Wat verschrikkelijk..
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Gelukkig betreft dit maar 1 mening ;-)
Durashift

Bericht door Durashift »

Ik heb weinig croissant gehoord vanmiddag. :wink:

(Rob zat bij Wilfred als sidekick bij zijn middagshow).

Was wel leuk om te luisteren, Rob heeft gezegd dat hij stopt met de ochtend als de show volgend jaar geen succes is.
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

Durashift schreef: 30 sep 2022 21:27 Ik heb weinig croissant gehoord vanmiddag. :wink:

Was wel leuk om te luisteren, Rob heeft gezegd dat hij stopt met de ochtend als de show volgend jaar geen succes is.
Succes is relatief natuurlijk. Ik zou zeggen dat Partij voor de Vrijdag succesvol was, ondanks dat het geen hogere luistercijfers opleverde.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

NieuweGebruiker schreef: 30 sep 2022 22:13
Durashift schreef: 30 sep 2022 21:27 Ik heb weinig croissant gehoord vanmiddag. :wink:

Succes is relatief natuurlijk. Ik zou zeggen dat Partij voor de Vrijdag succesvol was, ondanks dat het geen hogere luistercijfers opleverde.
Exact. Waarschijnlijk willen ze wel wat groei zien op dat tijdsslot maar het is naief om te denken dat 3FM in een jaar opeens met een paar procent stijgt
Durashift

Bericht door Durashift »

^^ is ook zo, het zat in de afsluiter van de show. Beetje een punt van Genee ter afsluiting, denk ik. Niet te zwaar nemen dit, lijkt mij.
SB92

Bericht door SB92 »

Henkjan2016 schreef: 30 sep 2022 18:48 Gelukkig betreft dit maar 1 mening ;-)
Zeker. Ik ben maar één van de luisteraars. Maar Keur is wel een DJ die je verschrikkelijk vindt of fantastisch vindt. Zit weinig tussen vermoed ik.

Afbeelding
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Ik heb er wel weer om kunnen lachen vanmiddag. En ben heel blij dat het mix uurtje van Sander weg is...
SB92

Bericht door SB92 »

Ane Sybesma schreef: 01 okt 2022 00:16 Ik heb er wel weer om kunnen lachen vanmiddag. En ben heel blij dat het mix uurtje van Sander weg is...
Snap dat het fans heeft. Maar ik vind het treurige radio dat zo'n volwassen man op een zender als 3FM geen enkele diepgang over muziek weet te brengen en de entertainment zich beperkt tot seksgrapjes die in de zeroes misschien spannend of origineel waren.

Ik voel mij gewoon dommer na 3 uren Keur.
density1

Bericht door density1 »

Dit gaat ook niets worden, te incrowd ook. Even leuk, maar niet voor 3FM.
Pot

Bericht door Pot »

De keuze van Keur vond ik sowieso al vreemd. Hij heeft echt wel een prima drive, is enthousiast en gaf eerder al aan dat hij 's ochtends om 9:00 uur aankwam om zijn programma voor te bereiden toen hij voor Ruud inviel. Dat is echt te waarderen.

Maar verder is het echt niet om aan te horen. Dat vond ik bij Radio 2 ook al het geval. Dat je een keer een seksistisch grapje maakt moet je zelf weten en kan als je het mij vraagt wel een keer, maar om dat week in, week uit als je handelsmerk te gebruiken, is vermoeiend en niet inspirerend. Bovendien is dat 'goedemiddaggg' leuk om een keer als jingle te gebruiken, maar is niet nodig bij elke beller. Vergeet dan niet dat hij echt een beetje een bekakt toontje (dag heeuur) heeft. En de hele vormgeving is ingericht op Eddy, terwijl het echt geen radioster is. Wat heeft hij de laatste vijf á tien jaar bewezen? Hij zit niet voor niets in de nacht van 2.

Naar Barend & Benner ben ik wel benieuwd. Barend wordt als nieuwe Coen neergezet, maar dat zie ik echt niet in hem. Het grootste nadeel aan hem is dat 'ie wat arrogant overkomt, mede door z'n accent. Van de beste Nellie had ik nog nooit gehoord. En aangezien ze weinig radioervaring heeft, op wat uitzendingen op KX en als gast van Frank van der Lende na, zijn mijn verwachtingen niet heel hoog gespannen.
Oren open!
RadioFanDaan

Bericht door RadioFanDaan »

Barend van deelen begint op 3FM met nellie benner. Ff wennen nog om baren te zien via de webcam
Plaats reactie