Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door jessica »

SB92 schreef: 27 jun 2022 19:59
jessica schreef: 27 jun 2022 18:43 Afscheid nemen van 70% van de DJ's die er nu (al meer dan 5 jaar) zitten. Anders blijft het oude zooitje en sfeertje in stand.

Gewoon rücksichtloos de bijl er in ! Enige oplossing nog voor 3FM.
Dacht juist dat die rücksichloze insteek de zender de nek heeft omgedraaid de afgelopen jaren.
Ik heb een andere mening. Ze hebben een keer een grote fout gemaakt met een grote ommezwaai van muziek.

Maar de poppetjes mochten altijd blijven zitten. Alleen een beetje geschuif met tijden. Ze zijn gewoon niet goed genoeg en ze boeien niet. Liever nieuwe DJ's een kans geven.
peellandfm

Bericht door peellandfm »

jessica schreef: 27 jun 2022 22:27
SB92 schreef: 27 jun 2022 19:59
jessica schreef: 27 jun 2022 18:43 Afscheid nemen van 70% van de DJ's die er nu (al meer dan 5 jaar) zitten. Anders blijft het oude zooitje en sfeertje in stand.

Gewoon rücksichtloos de bijl er in ! Enige oplossing nog voor 3FM.
Dacht juist dat die rücksichloze insteek de zender de nek heeft omgedraaid de afgelopen jaren.
Ik heb een andere mening. Ze hebben een keer een grote fout gemaakt met een grote ommezwaai van muziek.

Maar de poppetjes mochten altijd blijven zitten. Alleen een beetje geschuif met tijden. Ze zijn gewoon niet goed genoeg en ze boeien niet. Liever nieuwe DJ's een kans geven.
Juist, het is al een tijdje duidelijk welke coryfeeën 3FM niet hebben kunnen redden. Afscheid nemen is dan de enige optie.
Maar ik vrees dat het toch weer poppetjes schuiven is
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Haal die vrees maar weg ;-)
fnlradio

Bericht door fnlradio »

Volgende week dinsdag nacht zit er een nieuwe DJ op 3fm. Ene Hein zonder achternaam
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Hein zit toch normaliter altijd op kx? Staat daar zijn achternaam niet?
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Hein Keijser? Die heeft in 2021 al een tijdje in de nacht van 3FM gezeten. Was ook producer van Mark en Ramon dacht ik.
Ik begreep dat het een eigen keuze was om er een tijdje tussenuit te gaan (wellicht vanwege afronden studie).
Heeft zelfs een eigen wikipedia-pagina: https://nl.wikipedia.org/wiki/Hein_Keijser

Ze hebben dan straks wel weer een flinke pool nachtjocks met Obi, Floris, Ilhame, Sebastiaan en Hein.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

jessica schreef: 27 jun 2022 22:27 Maar de poppetjes mochten altijd blijven zitten. Alleen een beetje geschuif met tijden. Ze zijn gewoon niet goed genoeg en ze boeien niet. Liever nieuwe DJ's een kans geven.
Het feit dat Mai Verbij de komende negen weken de ochtendshow doet is ook wel een motie van wantrouwen tegen het huidige DJ-team toch. Vorig jaar had je die ochtendshow met Roelof de Vries, Edson da Braca en Noah Vahle - ook al drie 'jocks' van buiten. Mark had volgens mij ook prima de ochtendshow met Sophie kunnen doen bijvoorbeeld..

Maar zijn er al namen voor de ochtend- en middagshow?
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Nee Sophie kan niet, die heeft vakantie voordat ze Jorien de hele periode gaat vervangen. Bovendien andere omroep.
Wat wel had gekund is met Ilhame als je Mark aan een vrouw van binnen BNNVARA op 3FM wil koppelen.
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

JulesKluivert schreef: 29 jun 2022 10:56
jessica schreef: 27 jun 2022 22:27 Maar de poppetjes mochten altijd blijven zitten. Alleen een beetje geschuif met tijden. Ze zijn gewoon niet goed genoeg en ze boeien niet. Liever nieuwe DJ's een kans geven.
Het feit dat Mai Verbij de komende negen weken de ochtendshow doet is ook wel een motie van wantrouwen tegen het huidige DJ-team toch. Vorig jaar had je die ochtendshow met Roelof de Vries, Edson da Braca en Noah Vahle - ook al drie 'jocks' van buiten. Mark had volgens mij ook prima de ochtendshow met Sophie kunnen doen bijvoorbeeld..

Maar zijn er al namen voor de ochtend- en middagshow?
Mai presenteert wel al een aantal jaar op KX naast haar werkzaamheden voor Radio 1, en ik zie in haar echt wel veel potentie om in de toekomst een prominente plek in het team van een ochtend of middagshow te krijgen.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Mai doet het inderdaad prima zo in de ochtend.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Ik vind ook dat Mai het prima doet, dat is mijn punt ook niet. Stel dat je al jaren programma's maakt op 3FM en nu ziet dat iemand die nog geen minuut op zender heeft gehad 9 weken de belangrijkste show van jouw station mag gaan presenteren... dan zou ik me toch gepasseerd voelen
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Maar je stelt dat Sophie het prima zou kunnen doen, daar ben ik het dan niet mee eens en wat dat betreft ben ik blij dat Mai het doet en niet Sophie.
Bbruin2007

Bericht door Bbruin2007 »

JulesKluivert schreef: 29 jun 2022 15:54 Ik vind ook dat Mai het prima doet, dat is mijn punt ook niet. Stel dat je al jaren programma's maakt op 3FM en nu ziet dat iemand die nog geen minuut op zender heeft gehad 9 weken de belangrijkste show van jouw station mag gaan presenteren... dan zou ik me toch gepasseerd voelen
Maar iedereen gaat zo'n beetje op vakantie, of doet een vervanging. Ik vind het juist goed dat ze jong talent een kans geven en ze maakt het waar.
jessica

Bericht door jessica »

Bbruin2007 schreef: 29 jun 2022 19:23
JulesKluivert schreef: 29 jun 2022 15:54 Ik vind ook dat Mai het prima doet, dat is mijn punt ook niet. Stel dat je al jaren programma's maakt op 3FM en nu ziet dat iemand die nog geen minuut op zender heeft gehad 9 weken de belangrijkste show van jouw station mag gaan presenteren... dan zou ik me toch gepasseerd voelen
Maar iedereen gaat zo'n beetje op vakantie, of doet een vervanging. Ik vind het juist goed dat ze jong talent een kans geven en ze maakt het waar.
Super dat ze er een nieuw persoon zetten. Die hele oude generatie verdient sowieso geen kans meer. Hebben er meer dan genoeg gehad en bijna niets van gebakken allemaal. Lekkere nieuwe frisse stemmen neerzetten. Wat mij betreft nog een paar meer.
Durashift

Bericht door Durashift »

Bbruin2007 schreef: 29 jun 2022 19:23
JulesKluivert schreef: 29 jun 2022 15:54 Ik vind ook dat Mai het prima doet, dat is mijn punt ook niet. (..)
Ik vind het juist goed dat ze jong talent een kans geven en ze maakt het waar.
Tja, wát is jong. Mai is ook al 30 jaar. :wink:

Haar stem vind ik anders klinken dan op radio 1.
Radio 1, bij Dijkstra en Evenblij, doet ze leuk en ook haar eigen nachtprogramma is wel te beluisteren.
In de ochtend.. ik weet het (nog) niet.
aapdedino schreef: 29 jun 2022 12:19 (..)
Wat wel had gekund is met Ilhame als je Mark aan een vrouw van binnen BNNVARA op 3FM wil koppelen.
Het moet ook nog in het leven van de DJ passen, lijkt mij.
Ilhame is wél jong(er) maar doet het op de radio in het weekend, juist volgens mij omdat ze het dan kan combineren met het ouderschap.
Plaats reactie