Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door DavyGer »

Pot schreef: 22 jun 2022 21:59
aapdedino schreef: 22 jun 2022 21:50 Yoeri Leeflang gaat voorlopig 3FM Soundsystem doen op vrijdag van 6 tot 7.
Deze week heet het nog Sander Hoogendoorn Soundsystem en wordt het gepresenteerd door Luc Sarneel
Wat ik dan niet snap, is dat Sander morgen al voor het laatst te horen is in de ochtend, maar vrijdagavond nog een uurtje mixt. Wat is daar de gedachte achter?
Volgens mij gebeurt dat ook veel vaker. Rob Stenders vertrok bij 3FM ook pas echt tussen 22:00 en 24:00 en niet tijdens RobRadio tussen 14:00-16:00.
NieuweGebruiker

Bericht door NieuweGebruiker »

aapdedino schreef: 22 jun 2022 21:50 Yoeri Leeflang gaat voorlopig 3FM Soundsystem doen op vrijdag van 6 tot 7.
Deze week heet het nog Sander Hoogendoorn Soundsystem en wordt het gepresenteerd door Luc Sarneel
Wat ik dan niet snap, is dat Sander morgen al voor het laatst te horen is in de ochtend, maar vrijdagavond nog een uurtje mixt. Wat is daar de gedachte achter?
Hij presenteert het dus niet meer deze week, Luc Sarneel doet dat vrijdag, maar de naam van het programma verandert volgende week pas naar 3FM Soundsystem.

Overigens is Yoeri wel een prima keuze wat mij betreft, maar hopelijk weet hij wel wat meer het vrijdagmiddaggevoel over te brengen in het programma met misschien wat meer verzoekjes.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Ik snap sowieso niet waarom Sander morgen al stopt, en niet pas vrijdag. Het lijkt me logischer om de week vol te maken om dan vervolgens in de nieuwe week te beginnen met een nieuwe ochtendshow.
Pot

Bericht door Pot »

NieuweGebruiker schreef: 22 jun 2022 22:06
Hij presenteert het dus niet meer deze week, Luc Sarneel doet dat vrijdag, maar de naam van het programma verandert volgende week pas naar 3FM Soundsystem.

Overigens is Yoeri wel een prima keuze wat mij betreft, maar hopelijk weet hij wel wat meer het vrijdagmiddaggevoel over te brengen in het programma met misschien wat meer verzoekjes.
Ah, inderdaad ik las het verkeerd.

Maar het blijft dan wel vreemd dat ze morgen al stoppen met de ochtendshow ipv vrijdag.

@DavyGer: Rob Stenders had ook twee programma's op vrijdag. Dus dan is het logischer dat je bij de laatste van die twee afscheid neemt, hoewel het op een minder prominent tijdstip is. Maar Sander stopt op een donderdag ipv een vrijdag.
Oren open!
petoi

Bericht door petoi »

Daar had Sander wel wat over gezegd, op donderdagavond is er een groot BNNVARA feest en door geen show op vrijdagochtend te hebben kon zijn hele team naar dat feest en dan ook nog normaal feest vieren en niet om 21:00 al naar huis omdat de wekker op 4 uur ging.
Was een afscheidcadeau aan zijn productie/redactie team.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Bijzondere weergave in de programmering weer:

Jamie Reuter neemt het programma van Yoeri Leeflang over.
[00.00-02.00]

Het programma heet dan nu 'Jamie Reuter - Jamie Reuter' i.p.v. 'Jamie Reuter - Yoeri Leeflang'

Nu neemt Luc Sarneel het programma over en nu heet het ineens 'Luc Sarneel - Jamie Reuter'

Terwijl het toch eigenlijk is 'Luc Sarneel - Yoeri Leeflang'

Bijzonder weer.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Welke programmanaam en omroep hanteren ze op de radio dan?
Misschien is het een omroepdingetje, dat PowNed die uren de afgelopen weken had gekregen met de vaste programmaonderdelen van Jamie uit het weekend en Luc dat programma doet op de tijd van Yoeri? Of zijn het gewoon de items van Yoeri?
Henkjan2016

aapdedino schreef: 23 jun 2022 12:21 Welke programmanaam en omroep hanteren ze op de radio dan?
Misschien is het een omroepdingetje, dat PowNed die uren de afgelopen weken had gekregen met de vaste programmaonderdelen van Jamie uit het weekend en Luc dat programma doet op de tijd van Yoeri? Of zijn het gewoon de items van Yoeri?
Ik luister het programma van Yoeri nooit, wat Luc wel meldt is dat hij de vervanger van der vervanger speelt.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Eva gaat door tot 15 juli. Dat wil zeggen dat er daarna waarschijnlijk ook een tijdelijke middagshow is. Of de nieuwe begint eerder.
Hoi24

Bericht door Hoi24 »

Frank van der Lenden is vader geworden van een zoon.
De zoon van Frank heet Koos
NieuweGebruiker

Wat vonden jullie van de eerste uitzending van Mark & Mai? Van wat ik ervan gehoord heb zit de potentie er zeker wel in, al wilde Mark misschien vanochtend iets te veel zelf de touwtjes in handen houden en was Mai niet heel aanwezig. Op de webcam zag je ook dat ze redelijk ver van de microfoon af gaat zitten wanneer ze niet aan het woord is.
Henkjan2016

Ik vond het prima, kom ik de zomer wel mee door. Hij heeft ook het relletje van paar dagen terug nog even uitgelegd.
Mooi afgesloten op deze manier.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Was inderdaad prima om naar te luisteren. Nu nog even de ochtendshow t/m 10.00 uur, kan ik er op het werk ook nog wat van meepakken. Daar luister ik nu dan maar het eerste uurtje 538 aangezien 3 uur Jorien wel heel veel is...
NieuweGebruiker

Ane Sybesma schreef: 24 jun 2022 11:51 Was inderdaad prima om naar te luisteren. Nu nog even de ochtendshow t/m 10.00 uur, kan ik er op het werk ook nog wat van meepakken. Daar luister ik nu dan maar het eerste uurtje 538 aangezien 3 uur Jorien wel heel veel is...
Toen Jorien naar 9-12 ging met de komst van Timur heette het eerste uur Het Betere Werk, met meer classics, later werd dit de naam van het hele programma i.p.v. Zin In! Niet dat er iedere dag een Karaokemachien uur moet komen, ook omdat het dan teveel gaat lijken op het Foute Uur en de voormalige VHS, maar een uur met een interessante insteek qua playlist kan al wat meer identiteit aan het slot geven (alleen maar nummers/artiesten die met dezelfde letter beginnen, nummers volgens een bepaald thema, Request-uurtje)
Henkjan2016

NieuweGebruiker schreef: 24 jun 2022 12:10
Ane Sybesma schreef: 24 jun 2022 11:51 Was inderdaad prima om naar te luisteren. Nu nog even de ochtendshow t/m 10.00 uur, kan ik er op het werk ook nog wat van meepakken. Daar luister ik nu dan maar het eerste uurtje 538 aangezien 3 uur Jorien wel heel veel is...
Toen Jorien naar 9-12 ging met de komst van Timur heette het eerste uur Het Betere Werk, met meer classics, later werd dit de naam van het hele programma i.p.v. Zin In! Niet dat er iedere dag een Karaokemachien uur moet komen, ook omdat het dan teveel gaat lijken op het Foute Uur en de voormalige VHS, maar een uur met een interessante insteek qua playlist kan al wat meer identiteit aan het slot geven (alleen maar nummers/artiesten die met dezelfde letter beginnen, nummers volgens een bepaald thema, Request-uurtje)
Wat is nou het nut van het foute uur, thematiek of VHS en 5 van het bedrijf?
Ik vind het zelfs storend. Elke zender heeft het zo’n beetje, zodat je er ook niet onderuit komt.

De bedrijfslijst van Arbeidsvitaminen vond ik nog wel leuk, maar ik loop geen polonaise van 9-10 bij Het Foute Uur of doe geen karaoke. De top 5 van het bedrijf was zelfs non-stop. Die meerwaarde zag ik dan ook weer niet.
Plaats reactie