Foutje. Kan gebeuren.

Moderator: admin6
Foutje. Kan gebeuren.
Met BNNVARA en VPRO op de steutelposities in de programmering en met het beleid van Sharid Alles is het niet gelukt om van 3FM weer een succesvolle zender te maken. Laat nu een nieuwe zendermanager met andere omroepen voor de belangrijke tijdslots (AVROTROS, KRO-NCRV en PowNed) het maar eens proberen. Daniël en Erik-Jan wil ik wel eens zien komen naar 3FM. Dat zou ik een interessante ontwikkeling vinden. Naast Rob en Wijnand in de ochtend gaat het raamwerk van 3FM er dan ineens wel heel anders uitzien. Dit geef ik een grotere kans van slagen dan een terugkeer van Giel, Ruud of Frank Dane.NieuweGebruiker schreef: ↑28 mei 2022 16:40Klopt, dat was in 2009 met het toenmalige BNN. Als je een omroep aan het programma dat Daniël en Ernst Jan nu voor SLAM maken zou moeten koppelen kom je al snel bij POWNED uit (brutale radio en vaak protesterend tegen de "woke"-/cancelcultuur, Ernst Jan heeft bovendien al veel ervaring bij POWNED opgedaan in zijn tijd bij RickvanVdoet2), maar als Jamie en Olivier al in de avonduren komen zou een middagshow misschien wel weer té veel zendtijd voor POWNED kunnen betekenen voor de NPO en zal BNNVARA daarmee in 1 keer de ochtend- en middagshow verliezen, dus dat zullen ze niet zomaar laten gebeuren (alhoewel ze wel in de beoogde programmering er twee nieuwe tijdsloten in de programmering voor terugkrijgen)!
Hij heeft het zowaar voor elkaar dat ik Giel nu luister. Naar mijn mening zit hij perfect op het moment op dit tijdslot. Geen strak radio 2-format, zijn bandjes, zijn items, niets geforceerd etc. Ik zie hem die stap nu echt niet maken.Robin Visser schreef: ↑28 mei 2022 18:37 was giel maar terug gegaan zo goed past hij niet op Radio 2
Kan 'ie niet meer betalen sinds zijn vertrek bij Veronica.Robin Visser schreef: ↑28 mei 2022 18:37 was giel maar terug gegaan zo goed past hij niet op Radio 2 (hij moet zoisie eens de Kapper opzoeken want hoe hij eruit ziet kan echt niet)
Op korte termijn zul je met Ruud en Frank (Giel net vrees ik) meer winnen, maar kan het qua cijfers alleen maar tegenvallen.Phoenix schreef: ↑28 mei 2022 17:52Met BNNVARA en VPRO op de steutelposities in de programmering en met het beleid van Sharid Alles is het niet gelukt om van 3FM weer een succesvolle zender te maken. Laat nu een nieuwe zendermanager met andere omroepen voor de belangrijke tijdslots (AVROTROS, KRO-NCRV en PowNed) het maar eens proberen. Daniël en Erik-Jan wil ik wel eens zien komen naar 3FM. Dat zou ik een interessante ontwikkeling vinden. Naast Rob en Wijnand in de ochtend gaat het raamwerk van 3FM er dan ineens wel heel anders uitzien. Dit geef ik een grotere kans van slagen dan een terugkeer van Giel, Ruud of Frank Dane.NieuweGebruiker schreef: ↑28 mei 2022 16:40Klopt, dat was in 2009 met het toenmalige BNN. Als je een omroep aan het programma dat Daniël en Ernst Jan nu voor SLAM maken zou moeten koppelen kom je al snel bij POWNED uit (brutale radio en vaak protesterend tegen de "woke"-/cancelcultuur, Ernst Jan heeft bovendien al veel ervaring bij POWNED opgedaan in zijn tijd bij RickvanVdoet2), maar als Jamie en Olivier al in de avonduren komen zou een middagshow misschien wel weer té veel zendtijd voor POWNED kunnen betekenen voor de NPO en zal BNNVARA daarmee in 1 keer de ochtend- en middagshow verliezen, dus dat zullen ze niet zomaar laten gebeuren (alhoewel ze wel in de beoogde programmering er twee nieuwe tijdsloten in de programmering voor terugkrijgen)!
Ja het is wel een grote fout om met 3voor12 te stoppen. Je hebt op dat tijdstip in het verleden zeer goede DJ's gehad als Luc Janssen, Eric Corton en Roosmarijn Reimer gehad. Zeer geschikt voor de avond. Zelfs Eva deed dit programma goed. Ook jammer voor Sagid Carter nu.density1 schreef: ↑27 mei 2022 20:20 Yep, en dat ze dan o.a. nontalent Olivier Bakker of all people op het tijdslot van 3 voor 12 gaan zetten, dan vraag ik me toch echt af ze echt nog wel een succes willen maken van dit 3FM. Het zijn nog geruchten, het AD schrijft het 'dus dan is het waar', dus met enige slag om de arm kan toch wel gezegd worden dat het wederom weer een fail gaat worden.
Namens Powned 'Woke Radio'?
Ja, dat is inderdaad heel vreemd. Maar PowNed zal zich gaan aansluiten bij BNNVARA dus ook dat zegt al genoeg.
Ik ben dit een keer helemaal met je eens Phoenix !Phoenix schreef: ↑28 mei 2022 17:52 Met BNNVARA en VPRO op de steutelposities in de programmering en met het beleid van Sharid Alles is het niet gelukt om van 3FM weer een succesvolle zender te maken. Laat nu een nieuwe zendermanager met andere omroepen voor de belangrijke tijdslots (AVROTROS, KRO-NCRV en PowNed) het maar eens proberen. Daniël en Erik-Jan wil ik wel eens zien komen naar 3FM. Dat zou ik een interessante ontwikkeling vinden. Naast Rob en Wijnand in de ochtend gaat het raamwerk van 3FM er dan ineens wel heel anders uitzien. Dit geef ik een grotere kans van slagen dan een terugkeer van Giel, Ruud of Frank Dane.
Ik durf hier eerlijk gezegd wel mijn twijfels bij te trekken. In de Partij voor de Vrijdag-uitzending van vorige week vrijdag (20 mei), de dag nadat Frank en Eva aankondigden dat ze moesten stoppen, vroeg de tweede inbeller van de "Open Weekendlijn" of Rob en Wijnand ook weg moesten, waarop Rob tot twee keer haar verzekerde dat ze "nergens naartoe gingen", of dat ze daar in ieder geval nog niets over gehoord hadden. Als ze toen al wisten dat ze de ochtendshow gingen doen hadden ze die vraag waarschijnlijk wel anders beantwoord, wat mij doet vermoeden dat er tot vorige week nog geen duidelijke opvolger van Sander was en dat er nog steeds met externe dj's gepraat werd. Toen Rob en Wijnand wisten dat ze naar de avond gingen konden ze dit een stuk minder geheimhouden door er een aantal keer niet al te subtiel aan te refereren in de show en in de podcast.Pot schreef: ↑28 mei 2022 20:32 Wat ik me alleen afvraag is of Rob en Wijnand eerste keuze waren voor de ochtend. Of omdat er zo veel afzeggingen waren, er besloten is om hun er neer te zetten als plan B. Als ik het bericht van het AD lees, merk ik vooral op dat alle namen die er genoemd waren (Giel, Frank, Ruud en Tom & Bram), voor de middag bedoeld waren en dus niet voor de ochtend. Dan lijkt het mij dat Rob & Wijnand in de ochtend al op voorhand bedacht was.