Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Durashift

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Durashift »

Vanochtend iets na 6 uur zette ik ff 3FM op en hoorde Sophie.. Uh?. ok. Tijdelijk?

Andres Oudijk maakt ook veel uren, die zat afgelopen nacht al op de radio en vanmorgen ook weer rond 10 uur.
Pot

Bericht door Pot »

Durashift schreef: 26 sep 2021 22:41 Vanochtend iets na 6 uur zette ik ff 3FM op en hoorde Sophie.. Uh?. ok. Tijdelijk?

Andres Oudijk maakt ook veel uren, die zat afgelopen nacht al op de radio en vanmorgen ook weer rond 10 uur.
Sophie is volgens mij weer op haar normale tijdslot te horen. Daarnaast doet ze ook nog twee keer in de week het tijdslot van Herman, als ik me niet vergis.
Oren open!
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ja Sophie zit daar tegenwoordig.
Afgelopen week 4x Herman, 1x Olivier bij Twee Vier

En Andres verving Wijnand. Al vaker de afgelopen tijd.
petoi

Bericht door petoi »

Maandag in de ochtendshow meer informatie over SR21.
De promo sloot of met "Let it Grow" uitgesproken alsof het een slechte horrorfilm imitatie betrof.

Ik vermoed dat ze het doel gaan onthullen en het iets met bomen planten tegen ontbossing gaat worden. Aangezien WNF nu de nieuwe partner is en ontbossing een gevaar is voor veel diersoorten. Of iets met de strijd tegen ontbossing in het algemeen.
DJ_Nick

Bericht door DJ_Nick »

https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-seriou ... quest-2021

Ze gaan uitzenden vanuit Amersfoort, ben benieuwd in wat voor vorm het gaat zijn. Want zo ik het lees gaan ze niet lopen, misschien weer zoiets als vorig jaar?
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Jorien zegt net inderdaad dat ze niet gaan lopen en dat er 1 locatie is. Goeie zet!
SB92

Bericht door SB92 »

Mooi. Ben benieuwd hoe het er verder uit gaat zien. Ik heb er wel weer zin in.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Lopen is nog veel te tricky, wanneer het kabinet de coronatoestand weer aanpast dan kan het maar zo zijn dat naar een plan B moet worden overgeschakeld. Better safe than last minute alle voorbereidingen overboord moeten gooien.
Orange

Bericht door Orange »

DJ_Nick schreef: 04 okt 2021 09:58 https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-seriou ... quest-2021

Ze gaan uitzenden vanuit Amersfoort, ben benieuwd in wat voor vorm het gaat zijn. Want zo ik het lees gaan ze niet lopen, misschien weer zoiets als vorig jaar?
Het was toch al bekend dat het in Amersfoort is? Gaat plaatsvinden in De Nieuwe Stad. Wat dat betreft lijkt er weinig nieuws gebracht vandaag. Ook het doel was al bekend.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Orange schreef: 04 okt 2021 11:58
DJ_Nick schreef: 04 okt 2021 09:58 https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm-seriou ... quest-2021

Het was toch al bekend dat het in Amersfoort is? Gaat plaatsvinden in De Nieuwe Stad. Wat dat betreft lijkt er weinig nieuws gebracht vandaag. Ook het doel was al bekend.
WWF was al bekend, maar het exacte doel nog niet.
henkradiohenk

Bericht door henkradiohenk »

Nieuwe stad is wel een lastige locatie voor publiek hoor - buiten het centrum, moet je 'kennen als amersfoort. enige plus: rédélijk bereikbaar vanaf station amersfoort (15 min lopen)
Orange

Bericht door Orange »

henkradiohenk schreef: 08 okt 2021 12:01 Nieuwe stad is wel een lastige locatie voor publiek hoor - buiten het centrum, moet je 'kennen als amersfoort. enige plus: rédélijk bereikbaar vanaf station amersfoort (15 min lopen)
Iedereen van buiten Amersfoort die wil kijken, moet toch de locatie opzoeken. Wat dat betreft prima bereikbaar vanaf het station en ook met de auto.
Plaats reactie