Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RobinvanLangerak

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door RobinvanLangerak »

jessica schreef: 13 sep 2021 00:48
Daan! schreef: 12 sep 2021 19:35 En het is geworden……..

Niemand

Radiofreak meldt dat Frank het programma solo gaat doen tot het einde van het jaar.
Sorry in het begin dacht ik echt dat Frank heel goed zou worden. Ik had wel eens naar hem geluisterd in de nacht en vond het toen een belofte. Maar ik kan hem inmiddels niet meer aanhoren. Die jongen heeft zich totaal niet ontwikkeld. Of ontwikkeld de verkeerde kant op. Zijn programma's zijn nu een stuk slechter en minder interessant dan in de tijd dat hij begon.

3FM had een grote stap kunnen zetten door nu Eva er tijdelijk niet is Frank ook helemaal weg te halen. Zou de luistercijfers ten goede komen.
Goed idee! Frank ook gewoon op verlof sturen en Rob en Wijnand in de middag. Dat past denk ik veel beter.
Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Bas Louissen inderdaad vanaf vanmiddag, op vrijdag wisselende gasten. Zegt Frank op zijn Instagram.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Geen onverstandige keuze. Ik denk dat hij als onderdeel van man man man misschien wel een groter bereik heeft dan heel 3fm (en dat bedoel ik niet spottend)
SB92

Bericht door SB92 »

ben benieuwd. Vond Bas bij Domien altijd wel leuk.
Pot

Bericht door Pot »

Ik ben al blij dat het iemand met radio-ervaring is. :lol: Alhoewel alle B - BN'ers er op vrijdag zitten.
Oren open!
Lotte van der Neven

Bericht door Lotte van der Neven »

Ik lever mijn kraslot weer in. :cool:
“Dan zet je toch een andere zender op?”
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Lotte van der Neven schreef: 13 sep 2021 17:45 Ik lever mijn kraslot weer in. :cool:
Als Bas een geschikte vervanger is wel ja. Als Bas geen geschikte vervanger is kun je het lot behouden.
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
SB92

Bericht door SB92 »

En, na één uitzending, vinden we Bas een geschikte vervanger?
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Is dat nu een fout of doen ze dat bewust? Zo'n TOTH met alle omroepen achter elkaar? Ik zou als ik de EO was niet met de show van Frank van der Lende geassocieerd willen worden haha.

In ieder geval leuk dat Frank iemand heeft die meepraat, zo te horen wel fijn. Alleen verwacht je een vrouwenstem, dat is even wennen.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Bas is oud BNN'er en dus ook weer iemand uit het kringetje van Frank. Dan krijg je dus weer hetzelfde als met Eva, beetje veilige inner-circle radio.

Duo's vind ik alleen leuk wanneer het een beetje schuurt, wanneer het figuren zijn die anders niet zo snel met elkaar in aanraking zouden zijn gekomen, dan heeft het toegevoegde waarde. Zie bijvoorbeeld een Coen en Sander in hun begintijd.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Herman ven Schippers schreef: 14 sep 2021 17:16 Bas is oud BNN'er en dus ook weer iemand uit het kringetje van Frank. Dan krijg je dus weer hetzelfde als met Eva, beetje veilige inner-circle radio.

Duo's vind ik alleen leuk wanneer het een beetje schuurt, wanneer het figuren zijn die anders niet zo snel met elkaar in aanraking zouden zijn gekomen, dan heeft het toegevoegde waarde. Zie bijvoorbeeld een Coen en Sander in hun begintijd.
En dan te bedenken dat een uitzending van Coen en Sander identiek klinkt aan een uitzending bij de start in 2006. Dat is op zich knap te noemen.

Een onderscheidt tussen toen en nu is er niet te maken ;-)
(uitgezonderd zender)
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Herman ven Schippers schreef: 14 sep 2021 17:16 Bas is oud BNN'er en dus ook weer iemand uit het kringetje van Frank. Dan krijg je dus weer hetzelfde als met Eva, beetje veilige inner-circle radio.

Is dat zo? Tussen Gerard en Michiel schuurde het niet, al waren het wel hele andere jocks met andere hobby's en interesses. Maar ik ben het wel met je eens dat ze van elkaar moeten verschillen omdat ze elkaar op die manier versterken. Op basis van jouw theorie zou Rob dan wel een leuke partner zijn geweest :))
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

JulesKluivert schreef: 15 sep 2021 18:56

Is dat zo? Tussen Gerard en Michiel schuurde het niet, al waren het wel hele andere jocks met andere hobby's en interesses. Maar ik ben het wel met je eens dat ze van elkaar moeten verschillen omdat ze elkaar op die manier versterken. Op basis van jouw theorie zou Rob dan wel een leuke partner zijn geweest :))
Die maakten ook geen dagelijks programma, waardoor het leuk bleef om naar te luisteren. Rob en Wijnand is om die reden ook leuk om naar te luisteren.
Plaats reactie