Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Durashift

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Durashift »

Henkjan2016 schreef: 27 jul 2021 15:02 Luisteren wij ineens allemaal 3fm? :cool:
Ja, vanochtend een stukkie, iets voor negen uur. :D
Juist omdat ik radio 1 wel ff zat was.

Ik vind Edson wel een prettige stem hebben.
Volgens mij is het niet handig om zelf al in de lach te schieten over een grap die hij nog aan de luisteraar moet vertellen.

Item 'de plaat die lijkt op een James Bond plaat' is wel geinig. Luc Sarneel stipte dat tussen de middag ook nog aan.

Voor vakantievervanging is het wel een prima te doen programma, denk ik.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

castmember schreef: 27 jul 2021 13:38
SB92 schreef: 27 jul 2021 13:17
Herman ven Schippers schreef: 27 jul 2021 11:34
Ben heel benieuwd waarom dit niet zo zou zijn?
Omdat mijn ervaring is dat hoe alternatiever de doelgroep, hoe kleiner de interesse in sport wordt. Maar dat is allemaal persoonlijke ervaring en projectie.
Denk dat je een puntje hebt als het gaat om de standaard bier en tieten sporten gaat als Voetbal, Formule 1 en Darten (als je dat laatst überhaupt een sport mag noemen). Maar ik denk juist door een evenement als de Olympische Spelen dat een enorme diversiteit aan sport biedt dat er voor iedereen wel wat tussen zit. Dus ook voor de Alternatievere doelgroep (BMX-en, Mountainbiken, Skaten, . . . . .)
Ik vind het allemaal vrij bekrompen aannames als ik heel eerlijk ben, vooral wanneer ik naar mijn eigen omgeving kijk.
wire

Bericht door wire »

En Sophie is er weer met een prima show!!!
SB92

Bericht door SB92 »

Ik ben blij als Sander weer terug is.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Misschien is dat wel de tactiek. Als we van de zomer een dramatisch slechte programmering neerzetten dan keren de luisteraars weer terug in september en denken ze 'zo slecht is dit toch allemaal niet' en zitten we zo weer op 10%. :D
petoi

Bericht door petoi »

Ik vind Edson het ook wel een aardige show, je merkt wel aan alles dat het nog zoeken is en tijdelijk is maar het stoort niet echt.
voornamelijk doordat het enthousiasme en plezier van Edson zeer aanstekelijk is. Ik werd er wel vrolijk van en dat heb ik bij Sander nu nooit, die klinkt soms meer als een vervelende of irritante tiener.

oh en wie op het forum is Roy Drent of Oy Dent?
castmember

Bericht door castmember »

Herman ven Schippers schreef: 28 jul 2021 12:51
SB92 schreef: 27 jul 2021 13:17 Omdat mijn ervaring is dat hoe alternatiever de doelgroep, hoe kleiner de interesse in sport wordt. Maar dat is allemaal persoonlijke ervaring en projectie.
Denk dat je een puntje hebt als het gaat om de standaard bier en tieten sporten gaat als Voetbal, Formule 1 en Darten (als je dat laatst überhaupt een sport mag noemen). Maar ik denk juist door een evenement als de Olympische Spelen dat een enorme diversiteit aan sport biedt dat er voor iedereen wel wat tussen zit. Dus ook voor de Alternatievere doelgroep (BMX-en, Mountainbiken, Skaten, . . . . .)
Ik vind het allemaal vrij bekrompen aannames als ik heel eerlijk ben, vooral wanneer ik naar mijn eigen omgeving kijk.
Het is zeker gechargeerd, maar niet minder idioot qua opmerking als het roepen dat iemand die naar alternatieve muziek luistert niets met sport heeft.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

castmember schreef: 29 jul 2021 09:24
Herman ven Schippers schreef: 28 jul 2021 12:51
Het is zeker gechargeerd, maar niet minder idioot qua opmerking als het roepen dat iemand die naar alternatieve muziek luistert niets met sport heeft.
Ik plaats ze in hetzelfde rijtje als je het niet erg vindt.
castmember

Bericht door castmember »

Herman ven Schippers schreef: 29 jul 2021 12:53
castmember schreef: 29 jul 2021 09:24
Herman ven Schippers schreef: 28 jul 2021 12:51 Ik vind het allemaal vrij bekrompen aannames als ik heel eerlijk ben, vooral wanneer ik naar mijn eigen omgeving kijk.
Ik plaats ze in hetzelfde rijtje als je het niet erg vindt.
Jij mag dat hoor :wink:
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

petoi schreef: 29 jul 2021 09:11 Ik vind Edson het ook wel een aardige show, je merkt wel aan alles dat het nog zoeken is en tijdelijk is maar het stoort niet echt.
voornamelijk doordat het enthousiasme en plezier van Edson zeer aanstekelijk is. Ik werd er wel vrolijk van en dat heb ik bij Sander nu nooit, die klinkt soms meer als een vervelende of irritante tiener.
Eens. Edson is enthousiast en dat zorgt voor een vrolijk gevoel. Maar om dat dagelijks maanden, zo niet jaren achter elkaar te brengen, dat kan bijna niemand. Gerard Ekdom, Jan-Willem Roodbeen, Jeroen van Inkel moet ik nu gelijk aan denken. Maar Giel en Domien klonken ook niet élke show zo enthousiast en vrolijk. Edson maakt nu 15 ochtendshows, dan moet het wel lukken om dat enthousiasme vast te houden :))
SB92

Bericht door SB92 »

Nouja, ik chargeer ook wel een beetje. Ik ben fan van Sander Hoogendoorn en zijn manier van radiomaken. Edson doet het zeker niet slecht en je wordt zeker wel vrolijk wakker zonder dat het een lachshow is. Alleen het plaatjes aankondigen gaat zo af en toe nog wat onnatuurlijk.
Pot

Bericht door Pot »

Onlangs luisterde ik naar Herman in de ochtend. Klonk toen behoorlijk onwennig en nog niet de oude. Inmiddels klinkt het toch weer vertrouwd en met enthousiasme!

De komende weken geen Gijs voor mij (als Herman er zit natuurlijk).
Oren open!
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Weet iemand van jullie of Hein Keijser weg is bij 3FM? Is al bijna een maand niet meer te horen. Hij verving Jan-Paul en nu lijkt hij weer geruisloos vervangen door Ilhame. Gaat snel met die talenten bij BNNVARA.
Zwavelsaus

Bericht door Zwavelsaus »

aapdedino schreef: 03 aug 2021 17:51 Weet iemand van jullie of Hein Keijser weg is bij 3FM? Is al bijna een maand niet meer te horen. Hij verving Jan-Paul en nu lijkt hij weer geruisloos vervangen door Ilhame. Gaat snel met die talenten bij BNNVARA.
Hij is inderdaad gestopt bij 3FM. Ik weet niet of het vrijwillig was of niet, maar hij produceert ook de Telegraaf Podcasts dus misschien werd hem dat te veel.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Pot schreef: 03 aug 2021 14:27 Onlangs luisterde ik naar Herman in de ochtend. Klonk toen behoorlijk onwennig en nog niet de oude. Inmiddels klinkt het toch weer vertrouwd en met enthousiasme!
Herman klinkt weer top inderdaad! Nu de rest van de week nog Sophie en na volgende week doet Herman ma-di en Olivier Bakker wo-do-vr. Herman zal het denk ik uiteindelijk uitbouwen naar 5 dagen per week, dat was geloof ik wel het plan vanaf 1 september, mits het goed gaat
Plaats reactie