Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Phoenix

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Phoenix »

SB92 schreef: 06 mei 2021 17:02
Phoenix schreef: 06 mei 2021 16:40
SB92 schreef: 06 mei 2021 16:39 Lekker belangrijk allemaal. Mooi stukje radio van Timur.

En door.
Waarom is dit mooi?
Omdat we erover praten en het verder vrij onschuldig is. En persoonlijk kon ik wel lachen om zijn uitleg en het stukje radio.
Ik bedoelde eigenlijk waarom is dit een "mooi stukje radio", maar als jouw antwoord daarop is dat erover gesproken wordt is het me duidelijk.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Dit is dus de manier waarop 3FM nog in het nieuws komt.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik kan er niet zoveel mee. Gedurfde radio is prachtig - en hard nodig ook - maar een luisteraar op deze manier aanspreken om een punt te maken wat me volstrekt niet duidelijk is vind ik wel een beetje twijfelachtig. Zegt misschien ook iets over mij, maar de reactie van Timur heeft 't ook niet erg verhelderd of duidelijker gemaakt.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

En met het maken van wat voor punt dan ook, laat hij op deze wijze alle andere luisteraars in de steek. Het is maar waar je focus ligt.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Ik zou zeggen, ben als 3FM blij dat er nog iemand luistert. :-)
peellandfm

Bericht door peellandfm »

Stukje duiding, nadat er een hoop boosmensen reageren op mijn “stop radiovluchtelingen actie”.
Ik vind grenzen een fascinerend en tegelijkertijd banaal fenomeen. Mensen die roepen “eigen volk eerst” of die ergens recht op denken te hebben doordat er ergens een denkbeeldige lijn is getrokken en ze toevallig binnen dat gebied wonen, ik kan daar moeilijk bij. En toch hebben we grenzen nodig, anders snapt niemand er meer wat van.

Die banaliteit probeer ik aan te tonen door zoiets als radiosignalen - die zich vrij rondbewegen op deze aarde, te claimen voor onszelf. Alsof je de zon wilt claimen :-).
Lieve boosmensen, ik ben superblij en trots dat er iemand uit België luistert naar mijn programma. Net zo blij als wanneer ik een Nederlander hoor op @stubru
Groeten,
Timur Perlin
Slap gelul achteraf. Dat punt heeft hij op dat moment op de radio niet gemaakt.
Waarschijnlijk is dit met de een of andere gladjanus van de afdeling communicatie gemaakt, met het idee, hoe lul ik me hier weer uit.
De lekkerste op internet
[url]http://www.077radio.eu[/url]
density1

Bericht door density1 »

DavyGer schreef: 06 mei 2021 19:03 Ik zou zeggen, ben als 3FM blij dat er nog iemand luistert. :-)
Ze zijn wanhopig op zoek naar luisteraars bij 3FM. Maar door de atitude van Timur werkt dit juist averechts.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik luister toch vaak naar Jorien, helemaal wanneer Corné Klijn 'Aan de slag' doet. Programma zit echt lekker in elkaar,hitjes, classiscs, nieuw werk. Dikke prima.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

density1 schreef: 06 mei 2021 21:29
DavyGer schreef: 06 mei 2021 19:03 Ik zou zeggen, ben als 3FM blij dat er nog iemand luistert. :-)
Ze zijn wanhopig op zoek naar luisteraars bij 3FM. Maar door de atitude van Timur werkt dit juist averechts.
Een wijs man zei ooit dat het aantal luisteraars niet van belang is. Dus lekker laten zitten die Timur.
density1 schreef: 23 apr 2021 11:29 De NPO heeft helemaal de taak niet om mainstream te worden, zowel 3FM als Radio 2 niet.....
alex..

Bericht door alex.. »

Wel grappig dat er in België totaal anders naar de actie aan wordt gekeken, niks dan positieve reacties. Van de VRT tot zelfs QMusic die erover begon.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Ook in Nederland zijn er genoeg luisteraars die het wel konden waarderen. Hier op dit forum is dat minder. Maar dat is niet nieuw...
castmember

Bericht door castmember »

Ik vind de actie minder geslaagd, maar precies wat je zegt, dat is een kwestie van smaak. Wat ik wel jammer vind is dat als je zegt dat je zo’n actie stom vind dat je gelijk als Boosmens wordt weggezet. Dacht dat de NPO in zijn kernwaarden had staan om te verbinden en als ik dan deze reactie van Timur (nja NPO communicatie) zie dan twijfel ik hoe de communicatie afdeling die kernwaarde met dit bericht rijmt.

Maar goed. Gebeurd, en door! Het is wel heel erg van deze tijd om op iedere slak zout te leggen en te lang bij dergelijke acties stil te staan.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Timur is een heel goede en creatieve radiomaker. Echter de laatste jaren heeft opmerkelijke acties waarbij hij de plank mis slaat. Zo ook met deze actie (mijn inziens). Tuurlijk zijn er luisteraars die het waarderen en zijn er ook luisteraars die het niet waarderen. Dat is ook het punt niet, want dat is met alles wat er gedaan wordt. Je kunt niet iederen 'pleasen'. Echter achter deze actie zit een boodschap. Die komt voor mij onvoldoende uit de verf. Dat achteraf de actie extra duiding nodig heeft zegt genoeg. Dat heeft niets met "boosmensen" te maken. Dat is puur kijken naar de vorm/uitvoering van deze actie. In essentie is met de actie en de boodschap niks mis. Het gaat mij om de uitvoering waarbij de boodschap heel onduidelijk is.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
petoi

Bericht door petoi »

castmember schreef: 07 mei 2021 09:24 Ik vind de actie minder geslaagd, maar precies wat je zegt, dat is een kwestie van smaak. Wat ik wel jammer vind is dat als je zegt dat je zo’n actie stom vind dat je gelijk als Boosmens wordt weggezet. Dacht dat de NPO in zijn kernwaarden had staan om te verbinden en als ik dan deze reactie van Timur (nja NPO communicatie) zie dan twijfel ik hoe de communicatie afdeling die kernwaarde met dit bericht rijmt.

Maar goed. Gebeurd, en door! Het is wel heel erg van deze tijd om op iedere slak zout te leggen en te lang bij dergelijke acties stil te staan.
Dat zeggen ze niet, ze zeggen dat er een hoop boosmensen reageerden. Dat betekent nog niet dat iedereen die de actie stom vond een boosmens is.
Wat er precies met een boosmens bedoelt wordt weet alleen Timur (en/of degene met wie hij de dat statement maakte) maar als ik een gok moet doen gaat het om de mensen die boos reageerden op de uitspraken van Timur dat 3FM alleen voor Nederlanders is. Dus niet de radiofreaks die het not done vinden om een andere radio uitzending door te prikken tijdens je eigen.
SB92

Bericht door SB92 »

Phoenix schreef: 07 mei 2021 09:44 Timur is een heel goede en creatieve radiomaker. Echter de laatste jaren heeft opmerkelijke acties waarbij hij de plank mis slaat. Zo ook met deze actie (mijn inziens). Tuurlijk zijn er luisteraars die het waarderen en zijn er ook luisteraars die het niet waarderen. Dat is ook het punt niet, want dat is met alles wat er gedaan wordt. Je kunt niet iederen 'pleasen'. Echter achter deze actie zit een boodschap. Die komt voor mij onvoldoende uit de verf. Dat achteraf de actie extra duiding nodig heeft zegt genoeg. Dat heeft niets met "boosmensen" te maken. Dat is puur kijken naar de vorm/uitvoering van deze actie. In essentie is met de actie en de boodschap niks mis. Het gaat mij om de uitvoering waarbij de boodschap heel onduidelijk is.
Wel eens dat de maatschappijkritiek en de ironie in de actie niet helemaal goed naar voren kwam. Maar uiteindelijk heeft hij zijn doel denk ik wel gehaald. Show heeft aandacht gekregen, zijn mening kunnen verkondigen op Instagram en het radioforum kan weer even praten over 3FM ;)
Plaats reactie