Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door density1 »

Wat zou hij daar nu voor betaald hebben gekregen... :))
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Flauw
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Mooie positieve column. De rechtstreekse link: https://www.nrc.nl/nieuws/2021/05/03/3f ... t-a4042225
SB92

Bericht door SB92 »

Mooi geschreven. Een beetje in dezelfde trant als Stenders zijn opmerkingen dat 3FM het nadeel van de twijfel heeft.
DavyGer

Bericht door DavyGer »

https://www.radiofreak.nl/bnnvara-wij-n ... en-op-3fm/

Dat zelfde BNNVARA die ingrijpen nodig maakte en maakt.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Klopt voor een deel. Frank en Eva hebben zelf het idee geopperd voor de nieuwe middagshow en BNNVARA en NPO 3FM hebben toestemming gegeven. Wat betreft Timur, wel gelijk.
petoi

Bericht door petoi »

Tja komt uit jaarverslag dan kan je van dat borstklopperij wel verwachten. Is toch een soort verkapte reclamefolder.

Wat betreft het weer maken van een lunchshow lijkt me dat wel een goede zet. Timur lijkt zich de kritiek van de linkse zender ook hebben aangetrokken en wil zichzelf nog wel eens rechts positioneren maar echt een discussie op de spits drijven wil hij niet.

Maar uiteindelijk heeft het nog niet het gewenste effect in 2020.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

petoi schreef: 05 mei 2021 13:44 Tja komt uit jaarverslag dan kan je van dat borstklopperij wel verwachten. Is toch een soort verkapte reclamefolder.

Wat betreft het weer maken van een lunchshow lijkt me dat wel een goede zet. Timur lijkt zich de kritiek van de linkse zender ook hebben aangetrokken en wil zichzelf nog wel eens rechts positioneren maar echt een discussie op de spits drijven wil hij niet.

Hoe lang is Timur al 'rechts' dan? De BLM uitzending van Timur en zijn sidekicks was misschien wel een van de meest tenenkrommende dingen ooit op de radio.
SB92

Bericht door SB92 »

Herman ven Schippers schreef: 05 mei 2021 15:05
petoi schreef: 05 mei 2021 13:44 Tja komt uit jaarverslag dan kan je van dat borstklopperij wel verwachten. Is toch een soort verkapte reclamefolder.

Hoe lang is Timur al 'rechts' dan? De BLM uitzending van Timur en zijn sidekicks was misschien wel een van de meest tenenkrommende dingen ooit op de radio.
Ik heb Timur Das Kapital nog niet horen voorlezen.. die obsessie in Nederland dat de gemiddelde hoogopgeleide D66'er links zou zijn vind ik altijd wel bijzonder. Verder ging Timur vandaag aardig tegen alle luisteraars in wat betreft het vaccinatiepaspoort. Niet vervelend overigens, gewoon beetje stelling nemen.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Over de show van Timur gesproken. Dat item Radioschaak is al erg gek. Wie gaat er nu schaken spelen op de radio? En dan ook nog iedere dag maar één zet per speler.

En dan gaat hij nu dus ook op zender MNM uitzenden? https://www.radiofreak.nl/timur-perlin- ... it-op-3fm/

Bijzondere radio, dat wel.
Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Mooie actie van Timur. Al zal de muziekpolitie wel weer wat te mopperen hebben. :D
peellandfm

Bericht door peellandfm »

Waardeloze puberale niet grappige actie dit.
Alleen al de toon al waarop hij tegen een luisteraar zegt dat meneer dit niet wil hebben. En vragen of hij wel belasting betaald heeft voor 3FM,

Waardeloos.
Dat hij een half uur MNM door prikt is maar bijzaak in deze. (alhoewel je dan niet veel van radio maken snapt)
De lekkerste op internet
[url]http://www.077radio.eu[/url]
density1

Bericht door density1 »

Is dit hun antwoord 'kijk ons eens rebels zijn' we gaan even de publieke zender van de zuiderburen doorprikken...nou nou. Doe dan StuBru, en dan nog snap ik daar het nut en de grappigheid dan niet van.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Wat ik mij dan afvraag:

1. Lijdt hij aan forse zelfoverschatting?
2. Waarom overkomt hem steeds deze kortsluiting in de bovenkamer?
3. Wat geeft hem het recht om te bepalen wat er met het belastinggeld wordt gedaan? Hij zet de zender op ‘zwart’.
4. Wat gaat de Npo doen met dit recidivistische gedrag?

Hij heeft maar 1 taak: Liedjes aan elkaar praten op 3fm.

Ik heb het zelf niet gehoord (Timur kwam er bij mij al niet op) maar het nieuwsbericht is vrij helder.

Plan: Het tijdvak is een mooie plek voor de terugkeer van Herman. Een dj die wel respectvol met de luisteraar om kan gaan.

Wellicht ben ik door het nieuwsbericht op het verkeerde been gezet: correct me if i’m wrong.
Plaats reactie