Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
IkbennlXD

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door IkbennlXD »

Moorkop schreef: 28 feb 2021 18:51 Joost Schulte de definitieve DJ voor Slapen kan altijd nog? Hoe krijgt men het verzonnen? Hij is nog lang niet toe aan dit tijdslot. Andres is veel beter!
Joost zit anders al meer dan 4 jaar bij 3FM
aapdedino

Bericht door aapdedino »

https://www.broadcastmagazine.nl/bmy/lu ... p-npo-3fm/

Heel BNNVARA is uitgerukt voor de nieuwe show van Luc.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

aapdedino schreef: 02 mar 2021 17:46 https://www.broadcastmagazine.nl/bmy/lu ... p-npo-3fm/

Heel BNNVARA is uitgerukt voor de nieuwe show van Luc.
Ruud de Wild 2.0
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

In het kader van de doelstelling die hier beschreven wordt, wellicht een leuke zet?
Totti

Bericht door Totti »

Ik zal deze zaterdag zeker luisteren. Ik wil niet te euforisch zijn, maar zeker optimistisch. Angelique's laatste show was erg emotioneel. Veel luisteraars schreven en spraken.
Groetjes vanuit Münster [Duitsland]
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Wat ik hier al meermaals heb aangegeven heb ik vandaag bevestigd gezien in Roddelpraat door Dennis Schouten en Giel Beelen. Het eenzijdige, linkse geluid wordt van bovenaf (lees: Sharid Alles) opgelegd en als je je daaraan niet commiteert is er geen toekomst voor je bij 3FM.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

Phoenix schreef: 03 mar 2021 20:35 Wat ik hier al meermaals heb aangegeven heb ik vandaag bevestigd gezien in Roddelpraat door Dennis Schouten en Giel Beelen. Het eenzijdige, linkse geluid wordt van bovenaf (lees: Sharid Alles) opgelegd en als je je daaraan niet commiteert is er geen toekomst voor je bij 3FM.
Tsja, zo ga je nooit meer jongeren bereiken dan alleen linkse studentes van 20+... De jongeren willen gehoord worden. Als ze de zender aanzetten en hun mond wordt gesnoerd met dat laten we zeggen de avondklok een goede regel is zappen ze natuurlijk direct weer uit. Of het nou politiek correct is of niet maakt niet uit er moet een wat meer powned achtige sfeer en instelling komen. Jongeren zijn rebels. Nou, 3fm is duidelijk geen rebelse zender
Henkjan2016

Ik heb wel moeite met de uitspraak van Giel: Als ik er nog had gezeten, was het ook minder geweest dan 12,1 procent marktaandeel.

Is Giel vergeten dat ze bij zijn vertrek al heel ver onder de 12% zaten?
SB92

Bericht door SB92 »

Phoenix schreef: 03 mar 2021 20:35 Wat ik hier al meermaals heb aangegeven heb ik vandaag bevestigd gezien in Roddelpraat door Dennis Schouten en Giel Beelen. Het eenzijdige, linkse geluid wordt van bovenaf (lees: Sharid Alles) opgelegd en als je je daaraan niet commiteert is er geen toekomst voor je bij 3FM.
Aangezien Dennis Schouten bij Talpa ook niet welkom is, wordt dit blijkbaar breder gedragen.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

SB92 schreef: 03 mar 2021 21:49
Aangezien Dennis Schouten bij Talpa ook niet welkom is, wordt dit blijkbaar breder gedragen.
Dennis Schouten is wel welkom bij Talpa mits hij de samenwerking met Jan Roos beëindigd.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Pot

Bericht door Pot »

Sharid is over 2 maanden weg, als zij haar aan haar (zelfgemaakte) beloftes houdt. Doorpakken Jurre Bosman: ga maar vast telefoontjes plegen.
Oren open!
jessica

Bericht door jessica »

Totti schreef: 02 mar 2021 20:27 Ik zal deze zaterdag zeker luisteren. Ik wil niet te euforisch zijn, maar zeker optimistisch. Angelique's laatste show was erg emotioneel. Veel luisteraars schreven en spraken.
Angelique is gelijk al begonnen maandag op Sublime
https://sublime.nl/soulqueen-angelique- ... j-sublime/
Totti

Bericht door Totti »

Bedankt, jessica, voor de link. Als Angelique zo'n soul queen is, zoals in de link van Sublime, waarom zou ze haar muziek dan niet wat duidelijker kunnen spelen in haar Afternoon op 3 en ze zo een uniciteit geven in haar programma? Of mocht ze het niet? Met Radio 2 werkt het beter, met 3FM heb ik het gevoel dat iedereen zich permanent aan de alternatieve playlist moet of wil houden - op een paar uitzonderingen na. Het klinkt zo hetzelfde dat er geen of weinig muzikale reden is om specifiek in te schakelen. Mijn gevoel. Als ik het mis heb, negeer het dan.
Groetjes vanuit Münster [Duitsland]
Henkjan2016

Klopt, het is ook een geheel geluid. Ik luister voor bepaalde dj's en de rest sla ik met een gerust hard over.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Wat een geldverspilling weer voor die nieuwe weekendshow van Luc Sarneel met die wisselende sidekicks die (op Emma na) geen hond kent en waar ook weer niemand naar zal luisteren. Op hetzelfde tijdstip zitten Bas Menting en Stephan Bouwman met 6 tot 8 keer zoveel luisteraars zonder belastinggeld met twee of drie man in totaal in de studio. Waarom grijpt er nog steeds niemand in bij 3fm?!
Plaats reactie