Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
SB92

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door SB92 »

Persoonlijk zou ik Andres op 16-19 zetten totdat Herman terug is. Sophie lekker op haar plek laten zitten, net als Kevin. Dat staat prima nu.
Tone

Bericht door Tone »

Andres is vanaf dit weekend tussen 6 en 9 te horen op 3fm. Volgens mij is dat voor vast voorlopig (tot Herman terug is en Sophie weer naar 'Slapen kan altijd nog' gaat?). Jamie Reuter staat in de nachtprogrammering op de site van 3fm de komende weken.

Persoonlijk zou ik Jamie een goede vervanger vinden voor Angelique. Ik denk dat zij een vergelijkbare show kan neerzetten op dat tijdstip. Daarin kan ze ook goede en wat langere gesprekken hebben over bepaalde onderwerpen. Hetgeen Angelique ook in haar programma doet. Voor mijn gevoel spreken zij ook dezelfde doelgroep aan. Geen idee waarom ik dat denk, maar dat zegt mijn gevoel.

Kevin zit volgens mij ook goed op z'n plek. Maakt een leuke show dat goed bij dat tijdstip past naar mijn mening!
Tone

Bericht door Tone »

De boem boem disco show vind ik deze week een stuk beter qua muziek dan vorige week. Vorige week hoorde ik veel onbekende muziek dat je normaal nooit hoort op de zender. Deze week zit er veel meer '3fm dance' muziek in waardoor het ineens wel leuk is om te luisteren. De balans tussen bekend en onbekend is dus nu een stuk beter wat mij betreft.
SB92

Bericht door SB92 »

Tone schreef: 08 jan 2021 23:47 De boem boem disco show vind ik deze week een stuk beter qua muziek dan vorige week. Vorige week hoorde ik veel onbekende muziek dat je normaal nooit hoort op de zender. Deze week zit er veel meer '3fm dance' muziek in waardoor het ineens wel leuk is om te luisteren. De balans tussen bekend en onbekend is dus nu een stuk beter wat mij betreft.
Ah, fijn. Vorige week kon ik mijn aandacht er niet bij houden.
density1

Bericht door density1 »

Wat is '3FM dance'?
jessica

Bericht door jessica »

Ik dacht juist dat het de bedoeling van het programma was om de link van disco/dance muziek uit het verleden naar het heden te leggen. Dus onbekende en bekende muziek door elkaar heen. Hij praat maar max 15 sec door de muziek heen. Ik vond het wel een leuk concept. Ook een aparte andere manier van presenteren. Wel een leuk programma. Moet zich nog een beetje ontwikkelen. Maar klinkt nu al aardig.
BoogieKnight

Bericht door BoogieKnight »

JulesKluivert schreef: 08 jan 2021 23:04
Overigens ben ik nog wel benieuwd naar de uitleg van Angelique, want ze heeft er echt zelf voor gekozen, dat kun je wel opmaken uit de reactie van KRONCRV
Misschien Is het helemaal niet inhoudelijk, gaat het gewoon over het aantal uren, zoals bij een gewone baan ook. Weet niet hoe de lonen liggen maar misschien kan ze van 2 dagen radio maken haar vaste lasten niet betalen en was er na reïntegratie geen plek voor haar in de dagprogrammering? Er samen niet uitgekomen in het functioneringsgesprek, zoiets?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

BoogieKnight schreef: 09 jan 2021 05:45
Overigens ben ik nog wel benieuwd naar de uitleg van Angelique, want ze heeft er echt zelf voor gekozen, dat kun je wel opmaken uit de reactie van KRONCRV
Misschien Is het helemaal niet inhoudelijk, gaat het gewoon over het aantal uren, zoals bij een gewone baan ook. Weet niet hoe de lonen liggen maar misschien kan ze van 2 dagen radio maken haar vaste lasten niet betalen en was er na reïntegratie geen plek voor haar in de dagprogrammering? Er samen niet uitgekomen in het functioneringsgesprek, zoiets?
En bij een aflopend contract ben je dan inderdaad vrij om te gaan.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

jordiv30 schreef: 08 jan 2021 21:57 Zelf hoop ik op twee opties. Of Kevin wordt doorgeschoven naar 16-19 in het weekend en Andres of Joost gaat 00-02 doen. Of Herman komt terug (als hij daar klaar voor is) en gaat eerst twee dagen per week radio maken op dat tijdslot. Dan kan hij eventueel na een tijdje weer omwisselen met Sophie.

Zendtijd tussen KRO-NCRV en AVROTROS kan dan eventueel gewisseld worden met de weekendochtenden. Jamie doet nu toch al een aantal maanden de ochtend en zij is ook al van KRO-NCRV.
Ben Luc aan het terugluisteren van 8 januari --> Joost meldt dat Andres za-zo 06-09 gaat doen.
Laatst gewijzigd door Henkjan2016 op 09 jan 2021 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
BoogieKnight

Bericht door BoogieKnight »

RadioPoesPas schreef: 08 jan 2021 21:06 Beppie Craft bij Rob Janssen. Carnaval FM....... Ik laat me door niemand meer de mond snoeren hier. Heeft niks met 3fm te maken die Rob.
Volgens mij heb je je punt wel gemaakt.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Dat kan! Maar ik denk dat ze echt nog wel genoeg uren kan maken. Ze maakt een weekendprogramma op 3FM en ze maakt een programma op vrijdag op NPO Soul & Jazz. Daar komen dus nog wat uren bij aan voorbereidingstijd. En daarnaast is ze ook voice-over voor diverse programma's van KRONCRV. Ze heeft - doordat ze geen wekelijks programma meer maakt - juist tijd gekregen om een podcast voor KRONCRV te ontwikkelen (Zentijd) en meer focus op haar eigen podcast te leggen (Angelique's Voice Notes).
Meelezer

Bericht door Meelezer »

JulesKluivert schreef: 09 jan 2021 09:47
Dat kan! Maar ik denk dat ze echt nog wel genoeg uren kan maken. Ze maakt een weekendprogramma op 3FM en ze maakt een programma op vrijdag op NPO Soul & Jazz. Daar komen dus nog wat uren bij aan voorbereidingstijd. En daarnaast is ze ook voice-over voor diverse programma's van KRONCRV. Ze heeft - doordat ze geen wekelijks programma meer maakt - juist tijd gekregen om een podcast voor KRONCRV te ontwikkelen (Zentijd) en meer focus op haar eigen podcast te leggen (Angelique's Voice Notes).

Het gaat jullie helemaal niks aan waarom zij stopt.
castmember

Bericht door castmember »

Meelezer schreef: 09 jan 2021 09:50 Het gaat jullie helemaal niks aan waarom zij stopt.
Geloof dat je nog niet begrijpt waar dit/een forum om draait. Ik denk dat 90% van de discussies gaan over dingen die ons verder vrij weinig aan gaan maar omdat het speelt in het publieke domein (een DJ die stopt in deze) toch leiden tot discussie en tadaa je hebt een radio forum.

En dat iets ons misschien helemaal niet aan gaat is op dat moment minder van belang.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!
RadioPoesPas

Bericht door RadioPoesPas »

BoogieKnight schreef: 09 jan 2021 09:42
RadioPoesPas schreef: 08 jan 2021 21:06 Beppie Craft bij Rob Janssen. Carnaval FM....... Ik laat me door niemand meer de mond snoeren hier. Heeft niks met 3fm te maken die Rob.
Heb mijn gelijk gekregen. Rob roept het zelf op de radio. Beppie Craft heeft niets met de muziek van 3fm te maken. Carnaval hoort bij de regionale en lokale omroep. Of op Sterren NL. Het zal niet lang duren voor hij zal vertrekken naar Omroep Brabant.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

RadioPoesPas schreef: 09 jan 2021 10:21
BoogieKnight schreef: 09 jan 2021 09:42
Heb mijn gelijk gekregen. Rob roept het zelf op de radio. Beppie Craft heeft niets met de muziek van 3fm te maken. Carnaval hoort bij de regionale en lokale omroep. Of op Sterren NL. Het zal niet lang duren voor hij zal vertrekken naar Omroep Brabant.
Oké, en wie zal die beslissing nemen volgens jou dan? Gaat Rob zelf weg bij 3FM of wordt hij ontslagen door de zenderleiding?
Plaats reactie