Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
BoogieKnight

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door BoogieKnight »

Moet ze wel een andere titel verzinnen, natuurlijk 😂
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Pot schreef: 04 jan 2021 17:07
RadioPoesPas schreef: 04 jan 2021 16:38
SB92 schreef: 04 jan 2021 16:33 Ja, het eerste uur is een soort verzoekjesuur. Een beetje als de Verrückte Halbe Stunde, maar dan wat meer gericht op classics binnen de 3FM genres. Vandaar 'Het Betere Werk'

Voor mijn gevoel is dit al een tijdje zo.
En krenten in de pap weer een paar weken daarvoor.
Dat is een item. Zo heette het eerste uur wel tot aan de zomer.
Sommigen mensen kúnnen niet lezen, of wíllen niet lezen :lol:
RadioPoesPas

Bericht door RadioPoesPas »

Pot schreef: 04 jan 2021 17:07
RadioPoesPas schreef: 04 jan 2021 16:38
SB92 schreef: 04 jan 2021 16:33 Ja, het eerste uur is een soort verzoekjesuur. Een beetje als de Verrückte Halbe Stunde, maar dan wat meer gericht op classics binnen de 3FM genres. Vandaar 'Het Betere Werk'

Voor mijn gevoel is dit al een tijdje zo.
En krenten in de pap weer een paar weken daarvoor.
Dat is een item. Zo heette het eerste uur wel tot aan de zomer.
I know 🤣🤣
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

edit
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

Wat is jullie mening over het 'nieuwe 'programma Vrij, van Mark en Rámon? Je zou denken, meer van hetzelfde. Maar gek genoeg vind ik het een hele verbetering. Meer rust, meer muziek. Geen onnodige lange epistels, geen 1000 seconden proberen te vullen zonder muziek. Luistert echt lekker weg, niet te flauw (zoals dat duo vaak kan zijn).

Muziekmix op 3FM sowieso is sowieso verbeterend vind ik.
RadioPoesPas

Haagsegek schreef: 07 jan 2021 09:23 Wat is jullie mening over het 'nieuwe 'programma Vrij, van Mark en Rámon? Je zou denken, meer van hetzelfde. Maar gek genoeg vind ik het een hele verbetering. Meer rust, meer muziek. Geen onnodige lange epistels, geen 1000 seconden proberen te vullen zonder muziek. Luistert echt lekker weg, niet te flauw (zoals dat duo vaak kan zijn).

Muziekmix op 3FM sowieso is sowieso verbeterend vind ik.
Heb het maandag en gisteren even live zitten te beluisteren. Vind het heel aangenaam. Slim format in z’n eenvoud, goede muziek, veel muziek, fijne sfeer, veel luisteraars, Mark en Ràmon hebben een chille toon zeker na Eva en Frank die toch iets te veel en geforceerd hun best doen om grappig gevonden te worden met domme spelletjes radio. Rond zappend besloten dat het mijn voorkeur heeft op dit moment in de avondradio programma’s.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Wellicht is Ramon tot de conclusie gekomen dat hij die overkill niet nodig heeft. Hij is inderdaad rustiger, waardoor Mark ook minder hyper meegaat.
De Mark die ik liever hoor dan de Mark met een hyperRamon naast hem.
RadioPoesPas

Henkjan2016 schreef: 07 jan 2021 10:09 Wellicht is Ramon tot de conclusie gekomen dat hij die overkill niet nodig heeft. Hij is inderdaad rustiger, waardoor Mark ook minder hyper meegaat.
De Mark die ik liever hoor dan de Mark met een hyperRamon naast hem.
Misschien door zijn burn-out wat veranderd ofzo. Naar mijn inzien positief zo. Vind het meteen ook wat gezelliger en verrassender samen dan Mark solo in de avond afgelopen jaar. Dat waren vaak elle lange verhalen van Mark die me niet altijd wisten te boeien. Nu gaat het meer om de muziek en om de luisteraars van 3fm
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Angelique weg? Herman terug op die tijd? Of misschien schuift Andres door, want die is de zondagnacht al kwijtgeraakt aan Hein Keijser en is van KRO-NCRV.

Ik vind het toch wel jammer. Angelique is rustig, laid back en past prima op dat tijdslot in het weekend. Fijne stem. Haar muziekkeuze beviel me niet altijd, maar ze kon de luisteraar wel meenemen in haar wereld.
Laatst gewijzigd door aapdedino op 07 jan 2021 13:12, 2 keer totaal gewijzigd.
SB92

Bericht door SB92 »

Kan niet zeggen dat dit een schok is voor mij. Ze is bij de zender gekomen toen er meer urban invloeden waren. Tegenwoordig is haar muzieksmaak voor R&B nog wel te horen in haar programma's. Vond het ook weinig indrukwekkende programma's die ze heeft gemaakt.

Misschien dat Herman weer terugkeert op de zender.
Bart144

Bericht door Bart144 »

Angelique Houtveen weg bij 3FM

Angelique Houtveen vertrekt bij NPO 3FM. Dat melden meerdere bronnen aan RadioFreak.nl. De NPO wil het nieuws niet bevestigen. “Wij gaan niet in op speculaties rondom dj’s”, meldt een woordvoerder. Waarom Angelique de jongerenzender verlaat, is niet bekend.

De radiomaakster ging in november 2016 aan de slag bij 3FM, waar ze op verschillende tijdsloten te horen is geweest. In 2017 zat ze samen met Domien Verschuuren en Sander Hoogendoorn in het Glazen Huis, dat toen in Apeldoorn stond. Vanwege haar endometriose was Angelique vorig jaar en in 2019 langere tijd afwezig op 3FM.

Tegenwoordig is Angelique op zaterdag en zondag van 16:00 tot 19:00 uur te horen op de jongerenzender. Haar twitteraccount, dat eerder @angelique3fm heette, is inmiddels aangepast naar @angeliquemuziek.
density1

Bericht door density1 »

Beter laat dan nooit. Ze is/was een vreemde eend in de bijt op 3FM. Past niet echt meer bij de richting die 3FM op is gegaan de laatste tijd.
Pot

Bericht door Pot »

Angelique in het weekend vond ik beter bij haar passen dan doordeweeks. Zoals hierboven al staat; meer 'laidback'. Tegelijk is haar muziekkeuze niet passend meer bij het huidige 3FM.

Angelique doet op NPO Soul & Jazz ook nog een programma volgens mij. Ze zou, wat mij betreft, zo Soulnight op Radio 2 kunnen presenteren.
Oren open!
Haagsegek

Bericht door Haagsegek »

RadioPoesPas schreef: 07 jan 2021 10:18 Misschien door zijn burn-out wat veranderd ofzo. Naar mijn inzien positief zo. Vind het meteen ook wat gezelliger en verrassender samen dan Mark solo in de avond afgelopen jaar. Dat waren vaak elle lange verhalen van Mark die me niet altijd wisten te boeien. Nu gaat het meer om de muziek en om de luisteraars van 3fm

Ja echt he... luistert echt lekker weg ... dreigde steeds vaker naar radio 2 te zappen maar nu weer terug op oude liefde 3FM.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Angelique Houtveen weg bij NPO 3FM? Had het al wel aan zien komen. Ik voorspelde het al in een andere rubriek op dit forum. De rubriek “verwachtingen 2021” .Was al vaak afwezig en voegt in mijn ogen niets toe op NPO 3FM. Hoop dat Herman Hofman weer terugkomt op dat tijdslot in het weekend. Vind hem altijd sterk daar. Luisterde graag naar hem op zaterdag- en zondagmiddag. Ik hoop het zo! Zou ook kunnen dat Yoeri Leeflang doorschuift naar die uren.
Plaats reactie