Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
topradiofm

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door topradiofm »

Luc presenteerd toch ook van 04:00-06:00?
Pot

Bericht door Pot »

topradiofm schreef: 24 nov 2020 17:52 Luc presenteerd toch ook van 04:00-06:00?
Ja.
Oren open!
alex..

Bericht door alex.. »

Leuk nieuws, terug wat vaker naar 3FM in de ochtend.

Het gemis in het inspelen op de actualiteit en het horen van meer meningen was voor mij de voornaamste reden om naar andere zenders te luisteren.
Zeker in een thuiswerk situatie kan de radio die sociale behoefte aanvullen.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik luister Sophie regelmatig terug. Valt mij op dat Herman nog steeds in de banner van het programma aanwezig is.
Ik begrijp dat ze nog steeds invaller is, maar om nu na een half jaar nog steeds de database te laten verwijzen naar de foto die suggereert dat Herman de uitzendingen verzorgd, vind ik toch een beetje af-/misleidend.

https://www.npo3fm.nl/tweevier
pietdevries

Bericht door pietdevries »

Henkjan2016 schreef: 02 dec 2020 13:27 Ik luister Sophie regelmatig terug. Valt mij op dat Herman nog steeds in de banner van het programma aanwezig is.
Ik begrijp dat ze nog steeds invaller is, maar om nu na een half jaar nog steeds de database te laten verwijzen naar de foto die suggereert dat Herman de uitzendingen verzorgd, vind ik toch een beetje af-/misleidend.

https://www.npo3fm.nl/tweevier
Wanneer Herman weer terug is zou ik zelfs de programmatitel niet meer gebruiken. Herman heeft letterlijk nog nooit het programma gepresenteerd, dus Twee Vier is gewoon een programma van Sophie.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Al een paar dagen Sophie en Kevin aan het terugluisteren (dit keer van deze week en niet van 10 jaar terug ;-) maar de muziekmix klink voor mij (op impossible na) een stuk aantrekkelijker dan voorheen.

Ga zo door!
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

The Weeknd - Blinding Lights is de Song van het Jaar 2020. In elk geval beter dan een plaat van Merol :lol:
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Vandaag de radio op kantoor weer eens op 3FM gezet, de muziekmix is echt prima in orde. Paar hitjes, paar echte 3FM tracks en wat classics. Alles precies in evenwicht zodat je je niet gaat storen aan het genre wat je niet leuk vindt. Tot nu dan. En Jorien is heel prettig om naar te luisteren.
RadioPoesPas

Bericht door RadioPoesPas »

Ik kan maar niet wennen aan die frank en eva. In de ochtend hoor ik sinds corona geen radio meer.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Herman ven Schippers schreef: 08 dec 2020 10:29 Vandaag de radio op kantoor weer eens op 3FM gezet, de muziekmix is echt prima in orde. Paar hitjes, paar echte 3FM tracks en wat classics. Alles precies in evenwicht zodat je je niet gaat storen aan het genre wat je niet leuk vindt. Tot nu dan. En Jorien is heel prettig om naar te luisteren.
De middag was gevoelsmatig wel even doorbijten? Voor mijn gevoel een stuk meer 'neuzel'muziek dan de fijne mix die ze in de ochtend hadden, kan ook een momentopname zijn.
joostpas

Bericht door joostpas »

Herman ven Schippers schreef: 08 dec 2020 19:52
Herman ven Schippers schreef: 08 dec 2020 10:29 Vandaag de radio op kantoor weer eens op 3FM gezet, de muziekmix is echt prima in orde. Paar hitjes, paar echte 3FM tracks en wat classics. Alles precies in evenwicht zodat je je niet gaat storen aan het genre wat je niet leuk vindt. Tot nu dan. En Jorien is heel prettig om naar te luisteren.
De middag was gevoelsmatig wel even doorbijten? Voor mijn gevoel een stuk meer 'neuzel'muziek dan de fijne mix die ze in de ochtend hadden, kan ook een momentopname zijn.
Ben het met beide punten eens. De muziek is goed en zorgt ervoor dat blijven plakken gemakkelijker is.
De 3fm middagshow luister ik nu vaker, sinds dat Veronica Inside weg is uit de middag. Moet er nog steeds aan wennen, vind Frank en Eva beetje kinderachtig, en blijf dus voor de muziek hangen. Er is op dit moment geen vervangende middagshow
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Edit
SB92

Bericht door SB92 »

De Nachtwacht schreef: 09 dec 2020 17:22 Hoe gaat serious request er eigenlijk uitzien, of is dat helemaal aan me voorbijgegaan?
Dat is helemaal aan je voorbijgegaan.

Ze zitten op vliegbasis Twente met een aantal loopbanden in een 'lockdown' zonder publiek. Luisteraars wordt opgeroepen om de wandelen of te hardlopen voor het goede doel. Een grote landelijke sponsorloop dus.
Verder zijn er drie DJ teams:
Wijnand & Rob
Frank & Eva
Sander & Sophie
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

SB92 schreef: 09 dec 2020 17:48
De Nachtwacht schreef: 09 dec 2020 17:22 Hoe gaat serious request er eigenlijk uitzien, of is dat helemaal aan me voorbijgegaan?
Dat is helemaal aan je voorbijgegaan.

Ze zitten op vliegbasis Twente met een aantal loopbanden in een 'lockdown' zonder publiek. Luisteraars wordt opgeroepen om de wandelen of te hardlopen voor het goede doel. Een grote landelijke sponsorloop dus.
Verder zijn er drie DJ teams:
Wijnand & Rob
Frank & Eva
Sander & Sophie
Had het inderdaad inmiddels gevonden. Helemaal langs me heen gegaan dus. Had mijn post daarom alweer weggehaald, maar kennelijk was je me net voor.

(Beetje slordig, volgende keer eerst even googlen, excuses)
Phoenix

Bericht door Phoenix »

joostpas schreef: 09 dec 2020 09:31 Moet er nog steeds aan wennen, vind Frank en Eva beetje kinderachtig, en blijf dus voor de muziek hangen. Er is op dit moment geen vervangende middagshow
Ik begrijp nooit waarom een middagprogramma op de jongerenzender 3FM altijd/vaak zo kinderachtig of puberaal moet klinken. Deze trend is sinds Coen & Sander in gang gezet en daarna door Mark & Rámon nog eens overtroffen. Frank & Eva kunnen deze trend niet doorbreken begrijp ik.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
Plaats reactie