Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
SB92

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door SB92 »

DavyGer schreef: 21 okt 2020 18:47 Wat ik alleen niet snap is dat 3FM het aankondigt terwijl allang bekend was dat het totaal de verkeerde kant op ging en deze maatregelen te verwachten waren. Ik vind dat maar slechte marketing.
Ik kan organisaties dit echt niet kwalijk nemen. Ik zit zelf in de organisatie van kleinere evenementen en het is echt heel erg moeilijk om deze afwegingen te maken. Het was binnen de toen bestaande maatregelen een passend evenement. Helaas is de wereld er in 2 weken tijd een heel stuk anders uit gaan zien.
joostpas

Bericht door joostpas »

DavyGer schreef: 21 okt 2020 18:47 Wat ik alleen niet snap is dat 3FM het aankondigt terwijl allang bekend was dat het totaal de verkeerde kant op ging en deze maatregelen te verwachten waren. Ik vind dat maar slechte marketing.
Je kan ook zeiken om het zeiken zeg, is de azijn al op?
Smid70

Bericht door Smid70 »

joostpas schreef: 21 okt 2020 19:20
Je kan ook zeiken om het zeiken zeg, is de azijn al op?
Vind het wel een relevante gedachte. Als je dat al zeiken noemt.
Durashift

Bericht door Durashift »

DavyGer schreef: 21 okt 2020 18:47 Wat ik alleen niet snap is dat 3FM het aankondigt terwijl allang bekend was dat het totaal de verkeerde kant op ging en deze maatregelen te verwachten waren. (..)
Ja, toen ik van de actie hoorde d8 ik al: Zo, gewaagd. Nu is wandelen inderdaad wél één van de bezigheden die mensen nog mogen doen, dezer dagen.
Toch zullen ook alle acties van luisteraars bewegingen veroorzaken, zo'n groep als dat er vorig jaar achteraan liep, kan met corona zeker niet (ook bij versoepelde maatregelen).
SB92 schreef: 21 okt 2020 18:54 . Helaas is de wereld er in 2 weken tijd een heel stuk anders uit gaan zien.
Mwah, dát zat er in september toch wel aan te komen?
Besmettingscijfers liepen al in augustus op.
Het is herfst.
Het Red Team roept al tijden op strengere maatregelen..

.. Ik begrijp wel dat men op een X moment een beslissing moet maken.. maar als zowat de gehele evenementen business al sinds maart op slot zit en er geen lichtpuntje te bekennen is.. had men e.e.a toch kunnen voorzien, denk ik.

Timur had het vanmiddag nog over de wandeletappe, had zijn wandelplaat al gekozen.
Kennelijk is de beslissing écht zeer kort geleden genomen, want de vormgeving / spotjes draait ook nog gewoon door, hoor ik net bij Mark.

~~~~~~~~~~~~~~~
Ik mag aannemen dat men voor de Top2000 bezig is met een digitale editie?
Ook al mag de horeca met de kerstdagen misschien wel weer open.. dan vind ik zo'n event als de Top2000 niet echt een goed voorbeeld voor de rest van NL. Beetje zoals de reis van onze koning.. :wink:
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

T blijft een beslissing van dag tot dag, wanneer ze niet plannen en de statistieken zakken positief, dan is de tendens waarom ze het al afgeblazen hadden.

In mijn ogen een valide keuze om de trip te plannen, en nu valide om het op te schorten.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Henkjan2016 schreef: 21 okt 2020 20:46 T blijft een beslissing van dag tot dag, wanneer ze niet plannen en de statistieken zakken positief, dan is de tendens waarom ze het al afgeblazen hadden.

In mijn ogen een valide keuze om de trip te plannen, en nu valide om het op te schorten.
Precies; al vind ik wel dat je naast dit plan altijd een B-scenario moet uitwerken in het geval het niet door kan gaan. Zoals ik het nu begrijp ligt dat er niet echt, dus ben benieuwd waar ze nu mee komen.

Ik vond de Serious Request in maart vanuit de studio nog best goed gelukt, maar dat zou voor de 'officiële' editie een beetje dunnetjes zijn vind ik
SB92

Bericht door SB92 »

Nou, ben blij dat Giel niet bij 3FM zit. :D
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Dat zou wel ludiek zijn: een Glazen Huis met Willem Engel, Lange Frans en Bizzey
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

JulesKluivert schreef: 22 okt 2020 12:21 Dat zou wel ludiek zijn: een Glazen Huis met Willem Engel, Lange Frans en Bizzey
ComplottheodrieFM.
SB92

Bericht door SB92 »

JulesKluivert schreef: 22 okt 2020 12:21 Dat zou wel ludiek zijn: een Glazen Huis met Willem Engel, Lange Frans en Bizzey
Aandacht gegarandeerd.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

In november de Top 1000 van deze eeuw: https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/390653 ... -deze-eeuw
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Leuk initiatief.
SB92

Bericht door SB92 »

Pfoeh, dat is moeilijk. Daar moet ik heel lang over nadenken. 20 jaar is een lange tijd.
SB92

Bericht door SB92 »

De BBC had gisteren genoeg van 3FM... ;)

Rond half 8 werd op de BBC R1 de uitzending van 3FM uitgezet vanwege de vele scheldwoorden van Yellow Claw.
Durashift

Bericht door Durashift »

^^^ kan het mij voorstellen, die stijl viel erg uit de toon, naar mijn mening. Zweden, in het uur erna, was prettiger om aan te horen.
Wel een leuk initiatief vond ik. 1e uur van de BBC was ook goed.

Jammer dat NL het een beetje verklote.
Plaats reactie