Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Henkjan2016

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Henkjan2016 »

Alexander behoort tot de groep Art, Wendy, Anita, Joris en Twan.

Die vinden zichzelf te belangrijk.

Mark is kampioen in snackbars etc, ik begrijp dit item dan wel. Wanneer je al jaren naar hem luistert, dan snap je deze afwijkende passie bij Mark.

Alexander luistert dus blijkbaar niet. Wellicht is Olivier iets voor hem?
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Daan! schreef: 16 okt 2020 11:31 Eens, maar het item is toch ook niet veel soeps?
Klopt, maar dan hebben wij eens iets anders om over te kletsen.
Daan!

Bericht door Daan! »

:D
SB92

Bericht door SB92 »

De reactie van Mark is dan wel weer grappig.

https://twitter.com/MarkvdMolen/status/ ... 2649208833
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Redelijke combi, Timur en Jorien. Ook wat serieuzer dan Frank en Eva
Freddie Mercuryfan

Bericht door Freddie Mercuryfan »

In mijn optiek hebben Timur en Jorien vanmiddag een geslaagde middagshow neergezet! Ik vond dat ze bij Serious Request al een leuk en gezellig duo vormden, en hun show van vanmiddag bewijst dat nog maar eens. Ze waren ook sympathiek; zowel naar elkaar als naar luisteraars toe. Dat is bij andere middagshows vaak wel anders. Rob Janssen zette deze week trouwens ook een leuke middagshow neer, met Lideke. Ik vond het veel prettiger luisteren naar Timur en Jorien, en naar Rob en Lideke, dan naar Frank en Eva.
joostpas

Bericht door joostpas »

Zouden Timur en Ramon niet samen weer de lunchshow kunnen maken?
Vond dat altijd leuk en op een of andere manier heb ik het gevoel dat Ramon niet meer samen met Mark de avonturen gaat doen, ook omdat dat niet echt past voor mijn gevoel op dat tijdstip
Pot

Bericht door Pot »

Timur en Rámon waren leuk, zeker in het weekend. Achteraf misschien ook wel dom geweest om hun als opvolgers van C&S neer te zetten, denk ik.
Timur (met Philo) is erg matig, maar Rámon erbij maakt het misschien beter. Ook minder kinderachtig dan met Mark. Die solo weer wat beter is. Maar voor de lunch?
Oren open!
Roy4

Bericht door Roy4 »

Al een tijdje lees ik als gast dit forum. Nu toch maar geregistreerd om mee te kunnen praten.
Op dit moment zelf redelijk tevreden hoe 3fm dingen op begint te pakken, al is voor mij Timur hierbij een raadsel waarom hij terug moest komen. Wel eerlijk toegeven vanmiddag met Jorien zijn beste show gemaakt sinds hij terug is
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ik vond Timur & Rámon in het weekend altijd geweldig, toen ze de lunch gingen doen werd het voor mij too much. Beetje hetzelfde met afhaalchinees, in het weekend heerlijk, maar je moet het niet elke dag eten.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Herman ven Schippers schreef: 17 okt 2020 09:02 Beetje hetzelfde met afhaalchinees, in het weekend heerlijk, maar je moet het niet elke dag eten.
Haha deze vergelijking :lol: goud
Oortjes

Bericht door Oortjes »

JulesKluivert schreef: 17 okt 2020 13:23
Herman ven Schippers schreef: 17 okt 2020 09:02 Beetje hetzelfde met afhaalchinees, in het weekend heerlijk, maar je moet het niet elke dag eten.
Haha deze vergelijking :lol: goud
Mwoah, ik vond het meer bij Lex Gaarthuis passen :???:
Rock 'n roll is better than music!
JulesKluivert

Nog even over de muziekmix van 3FM. Michiel Veenstra zei eerder dat het probleem van 3FM voor hem is geweest dat de zender haar muzikale hart verloor. Hij zei: wij draaiden in de topjaren van 3FM ook wel hits, maar wél hits die pasten binnen het DNA van 3FM.

3FM was de laatste tijd goed bezig vond ik qua muziekmix. Maar nu hoor ik weer Miss Montreal met Door De Wind meerdere keren per dag... prima om die een enkele keer te draaien, maar hou dat soort platen lekker bij Radio 2.
SB92

Bericht door SB92 »

Heb het gevoel dat ze soms moeilijk afscheid kunnen nemen van artiesten uit de hoogtijdagen. (Miss Montreal, Kensington, Kraantje Pappie, Di-rect, Raccoon, etc.) ook als die soms niet meer passen binnen hun profiel.
JulesKluivert

Ik vind Kensington en DI-RECT prima passen. Miss Montreal was altijd al best poppy (maar was destijds nog meer poprock). Maar een cover van een Nederlandse track van Stef Bos... ja het is een mooi nummer, maar ik vind 'm niet in de muziekmix passen
Plaats reactie