Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
-
Re: Veranderingen 3FM
Dit is gewoon de playlist van 2005-2015.
Mooie kijst, alleen jammer dat Guus Meeuwis ontbreektSB92 schreef: ↑03 okt 2020 14:36Hier is de lijst:
https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/390561 ... nds-glorie

Rock 'n roll is better than music!
Slaan weer volledig de plank mis hiermee.
Staat er toch echt twee keer in. ;)
Ik vind het wel een fijne lijst.
Een redelijke lijst naar mijn mening, veel goede erin maar ook veel bagger
De Radio 2 plaatjes (Blof, Krezip, Ilse Delange en Acda & De Munnik) kan ik nog naar luisteren, maar ik zie ook Fresku, Jebroer en Sevn alias. Je zult de liefhebber van Acda & de Munnik niet blij maken met Jebroer en andersom ook niet. De doorsnee 3FM-luisteraar zal denk met een nog groter deel blij zijn, anders luisterden ze wel naar Radio 2, FunX of 100%NL.
Oren open!
-
Je denkt nu wel heel erg in hokjes zeg. Denk dat de luisteraar echt niet zo denktPot schreef: ↑03 okt 2020 19:17De Radio 2 plaatjes (Blof, Krezip, Ilse Delange en Acda & De Munnik) kan ik nog naar luisteren, maar ik zie ook Fresku, Jebroer en Sevn alias. Je zult de liefhebber van Acda & de Munnik niet blij maken met Jebroer en andersom ook niet. De doorsnee 3FM-luisteraar zal denk met een nog groter deel blij zijn, anders luisterden ze wel naar Radio 2, FunX of 100%NL.
-
Hitlijst will be hitlijst, zag in de top 20 niet heel veel gekke dingen, Extince - Spraakwater op 26, vond ik bijzonder. De eerste echte verfoeide FunX-meuk vinden we pas op 49 met Broederliefde.
Ik vind het wel een lekkere lijst met goede afwisseling. Naast enkele platen buiten het format staan er ook genoeg tracks in die in het afgelopen jaar/jaren op de playlist stonden. Om meteen weer te stellen dat 3FM de weg kwijt is vind ik wat overtrokken
Sommigen in dit forum grijpen iedere mogelijkheid aan om kritiek te leveren
Ik vind het wel een leuke lijst, tuurlijk staan er ook nummers in die ik niet alles vindt, maar over het algemeen is het wel een leuke lijst.
Ik vind het wel een leuke lijst, tuurlijk staan er ook nummers in die ik niet alles vindt, maar over het algemeen is het wel een leuke lijst.
-
Hoezo? Omdat jij het een goede lijst vindt?
De lijst slaat niet persé ergens op vind ik persoonlijk.
- Ane Sybesma
Prima lijstje wat mij betreft. Luistert lekker weg, helemaal niks mis mee.