Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
RadioLove95

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door RadioLove95 »

Daan! schreef:
24 feb 2020 17:45
Volgens het Parool zou het programma van Mark en Ramon (al weer) stoppen: link
Zouden ze misschien naar de ochtend verhuizen? Dan kan ik het nog wel begrijpen. Daar ontbreekt elke vorm van sfeer.

castmember

Bericht door castmember »

Maar met Mark + Ramon in de ochtend uit mijn wekker zou de wekkerradio helemaal uit het raaaaaaaaaaaam vliegen. Pure horror, zeker zo vroeg.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

RadioLove95

castmember schreef:
24 feb 2020 19:21
Maar met Mark + Ramon in de ochtend uit mijn wekker zou de wekkerradio helemaal uit het raaaaaaaaaaaam vliegen. Pure horror, zeker zo vroeg.
Hahahahahaha

jordiv30

Bericht door jordiv30 »

castmember schreef:
24 feb 2020 19:21
uit het raaaaaaaaaaaam
Toch jammer dat Ekstra Weekend nooit ‘s ochtends is uitgezonden. 😁

aapdedino

Bericht door aapdedino »

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze af willen van de huidige situatie zonder Ramon. Dat Ramon voorlopig ook niet terug komt. Dus dan zouden ze beter een ander nieuw programma naar die tijd kunnen halen i.p.v. Mark en Timur/Wijnand

RadioLove95

aapdedino schreef:
25 feb 2020 12:47
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ze af willen van de huidige situatie zonder Ramon. Dat Ramon voorlopig ook niet terug komt. Dus dan zouden ze beter een ander nieuw programma naar die tijd kunnen halen i.p.v. Mark en Timur/Wijnand
Lijkt me ook wel. De middag is nu al tijden niet constant. Kan niemand wat aan doen. Wel heavy wanneer je dit over komt als Ramon zijnde en je ook je show nog kwijt raakt.

castmember

Bericht door castmember »

RadioLove95 schreef:
25 feb 2020 13:11
aapdedino schreef:
25 feb 2020 12:47
Lijkt me ook wel. De middag is nu al tijden niet constant. Kan niemand wat aan doen. Wel heavy wanneer je dit over komt als Ramon zijnde en je ook je show nog kwijt raakt.
Ergens kan het heftig zijn, of ook wel een opluchting. Dat ligt er maar volledig aan welke afspraken er zijn gemaakt intern. Ik vermoed dat Ramon uiteindelijk gewoon terug mag komen en dat hij dan ook de ruimte krijgt om radio te maken op de manier zoals hij dat wil. En dan kan het nog best zo zijn dat hij bijvoorbeeld eerst terug komt in het weekend bijvoorbeeld en dan langzaam weer gaat bouwen naar een voltijd programmering. Ik denk dat zowel Ramon als Angelique de tijd moeten krijgen om te herstellen en daarna naar eigen inzicht weer op kunnen bouwen. En ik vermoed dat dat opbouwen, zeker gezien het grillig kan verlopen, niet meteen prime time is.

Maakt het plannings technisch niet makkelijker voor 3FM, het zijn toch 2 van de meer klinkende namen die opeens missen op de planning.
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

alex..

Bericht door alex.. »

Moorkop schreef:
24 feb 2020 11:28
Kevin van Arnhem vind ik te goed om in de nacht weg te stoppen vandaar mijn keuze om hem in de dagprogrammering van het weekend te zetten. Kevin heeft een fijne vlotte stem en is prettig beluisterbaar.
Waarom bijvoorbeeld geen Kevin&(late night)Liedeke in de middag zetten?
Die twee kennen eenzelfde chemie als Frank&Eva en Kevin doet technisch niet onder voor elke andere DJ uit de dagprogrammering. Daarnaast heeft Kevin nog wel een sterke affectie met alternatieve muziek, wat daarmee het station nog prima representeert.

Het enige is, wie 3FM ook op prime time gaat zetten. Ze moeten die persoon nu al behoorlijk in de media puchen. Aan (bijna) ieder programma mee laten doen (tv en online); als het over muziek gaat in een talkshow, jezelf als haantje de voorste presenteren en daarmee het gezicht al wat bekender maken.

-----

3FM is nu vast een leuke club mensen, maar Sharid Alles heeft blijkbaar weinig kaas gegeten van strategisch en commercieel denken. Alle acties zijn uit de lucht gegrepen en er wordt wel gekeken wat blijft plakken. Ze blijven maar aan al die kleine knoppen draaien, een classic meer of minder, een actie wel of niet, maar een groot plan ontbreekt (of het feit dat dit niet duidelijk is, geeft aan dat dit niet goed genoeg is). Er moet een persoon bij die knopen doorhakt, niet is bang om een gok te nemen en de randjes op te zoeken met een strategie.

density1

Bericht door density1 »

Ze zijn na hun radicale switch tussen pop/rock en meer rap en urban in 2017 wat voorzichtiger geworden. Ze durven niet zo snel drastische veranderingen door te voeren maar ze zijn nu zo diep gezonken dat het allemaal niet meer veel uit zal maken wat ze veranderen.

RadioLove95

alex.. schreef:
25 feb 2020 14:55
Moorkop schreef:
24 feb 2020 11:28
Kevin van Arnhem vind ik te goed om in de nacht weg te stoppen vandaar mijn keuze om hem in de dagprogrammering van het weekend te zetten. Kevin heeft een fijne vlotte stem en is prettig beluisterbaar.
Waarom bijvoorbeeld geen Kevin&(late night)Liedeke in de middag zetten?
Die twee kennen eenzelfde chemie als Frank&Eva en Kevin doet technisch niet onder voor elke andere DJ uit de dagprogrammering. Daarnaast heeft Kevin nog wel een sterke affectie met alternatieve muziek, wat daarmee het station nog prima representeert.

Het enige is, wie 3FM ook op prime time gaat zetten. Ze moeten die persoon nu al behoorlijk in de media puchen. Aan (bijna) ieder programma mee laten doen (tv en online); als het over muziek gaat in een talkshow, jezelf als haantje de voorste presenteren en daarmee het gezicht al wat bekender maken.

-----

3FM is nu vast een leuke club mensen, maar Sharid Alles heeft blijkbaar weinig kaas gegeten van strategisch en commercieel denken. Alle acties zijn uit de lucht gegrepen en er wordt wel gekeken wat blijft plakken. Ze blijven maar aan al die kleine knoppen draaien, een classic meer of minder, een actie wel of niet, maar een groot plan ontbreekt (of het feit dat dit niet duidelijk is, geeft aan dat dit niet goed genoeg is). Er moet een persoon bij die knopen doorhakt, niet is bang om een gok te nemen en de randjes op te zoeken met een strategie.
Iemand bekend maken in de media? Frank was ook overal te zien en scoorde slecht in de middag. Ondanks zijn bekendheid.

SB92

Bericht door SB92 »

Wijnand en Mark zijn wel op dreef deze week. Ontzettend leuke radio.

Daan!

Bericht door Daan! »

RadioLove95 schreef:
25 feb 2020 18:05
Iemand bekend maken in de media? Frank was ook overal te zien en scoorde slecht in de middag. Ondanks zijn bekendheid.
Maar Frank zijn programma was ook niet goed.

RadioLove95

Daan! schreef:
25 feb 2020 18:37
RadioLove95 schreef:
25 feb 2020 18:05
Maar Frank zijn programma was ook niet goed.
Welke show is dat op dit moment wel bij 3fm die de middag kan dragen?

aapdedino

Bericht door aapdedino »

Rob Janssen

density1

Bericht door density1 »

Rob Janssen vind ik een 'anti-3FM' DJ, met zijn schijtlollige 'kijk mij eens uit Brabant' komen fascinatie. Tikkeltje overschat ook en vind hem daardoor totaal niet bij 3FM passen maar eerder bij een zender met een volks karakter, RadioNL of 100%NL zou hij uitstekend functioneren m.i.

Plaats reactie