Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
castmember

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door castmember »

Moorkop schreef:
08 feb 2020 06:55
Haha! Ik zei het gisteren nog tegen mijn vriendin: Over mijn profielnaam ga ik nog opmerkingen krijgen.😂😂
:D :D :D :D
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Leuk hoor, dat Herman nu in de dagprogrammering zit. Maar het weekend is wel karig zo hoor, zapp tijdens Corné Klein altijd naar 3FM. De vervanger van Herman begon met 'App me met een foto wat je aan het doen bent.'

Is dat het niveau wat we tegenwoordig hebben rondlopen qua talent? Ongelofelijk.

SB92

Bericht door SB92 »

Bij Herman in de uitzending appen mensen toch ook foto's over wat ze aan het doen zijn? Of mis ik iets

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Nooit opgevallen.

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Herman heeft inderdaad altijd de rubriek “Stuur een foto van wat jij nu ziet”. Alleen dit item is altijd iets na 16:00 u te horen. Die gozer die er nu zit is inderdaad tenenkrommend slecht, Yoeri Leeflang heet hij.

Pot

Bericht door Pot »

Moorkop schreef:
09 feb 2020 21:49
Die gozer die er nu zit is inderdaad tenenkrommend slecht, Yoeri Leeflang heet hij.
Ik ken er nog wel wat *Vera Siemons*, kuch...
Oren open!

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Ja met al die wisselingen was het wel even zoeken. Sophie Hijlkema deed zaterdag de Mega Top 30, en Mark van der Molen had zondag het tijdslot van Olivier. Angelique was er nog niet, en Wijnand was ook afwezig in de ochtend. Een hoop gepuzzel.

Iets anders: Sander heeft toch wel een succesje met de cover van Thijs Boontjes in zijn ochtendshow, die gaat best goed (net nog bij DWDD)
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

SB92

Bericht door SB92 »

Ik vind Sander zijn ochtendshow weer wat frisser klinken na Serious Request. Veel interactie tussen Sander en Dieuwke ook.

joostpas

Bericht door joostpas »

Pot schreef:
09 feb 2020 22:24
Moorkop schreef:
09 feb 2020 21:49
Die gozer die er nu zit is inderdaad tenenkrommend slecht, Yoeri Leeflang heet hij.
Ik ken er nog wel wat *Vera Siemons*, kuch...
Die Vera kan er inderdaad ook weinig van.
Ontzettend deprimerende dj, als je haar al zo mag noemen. De muziek die ze draait is zo vaag en zweverig. De talks zijn ontzettend saai. Niet mijn favoriete dj

density1

Bericht door density1 »

Smaken verschillen, ik vind Vera samen met Jorien van de 2 vrouwelijke DJ's echt de toon zetten van dit 3FM. Geen schijtlolligheid, puur en alleen liefde voor muziek overbrengen. Een beetje het StuBru-niveau aantikkend.

Pot

Bericht door Pot »

density1 schreef:
10 feb 2020 23:56
Smaken verschillen, ik vind Vera samen met Jorien van de 2 vrouwelijke DJ's echt de toon zetten van dit 3FM. Geen schijtlolligheid, puur en alleen liefde voor muziek overbrengen. Een beetje het StuBru-niveau aantikkend.
Ik heb het over de presentatie. Bovendien is de muziek in haar programma niet om aan te horen.
Oren open!

castmember

Bericht door castmember »

Ik heb zo het vermoeden dat jullie het niet eens gaan worden, hahahaha, vind het wel mooi hoe je je mening overigens verkondigd als een feit . . .
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

density1

Bericht door density1 »

Pot schreef:
11 feb 2020 06:47
density1 schreef:
Ik heb het over de presentatie. Bovendien is de muziek in haar programma niet om aan te horen.
Dat is gewoon 3FM muziek.

alex..

Bericht door alex.. »

density1 schreef:
Een beetje het StuBru-niveau aantikkend.
In mijn perspectief is dat niet direct een compliment. Stubru heeft een aantal sterke namen, maar evengoed veel die technisch zwak zijn of maar weinig enthousiasme in hun talks kunnen brengen (voorbeeld is het programma 'Zender', niet doorheen te komen, terwijl Eva met 3voor12 vergelijkbare muziek heeft, maar alles veel enthousiaster weet te brengen).

density1

Bericht door density1 »

Het vergelijk met StuBru was met name door de manier van presenteren, echt over de muziek en minder ditjes en datjes.

Plaats reactie