Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
density1

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door density1 »

Excuus, verkeerd gelezen.

rvbracht

Bericht door rvbracht »

SB92 schreef:
24 jan 2020 22:27
rvbracht schreef:
24 jan 2020 22:13
Lekker deugen, daar zijn ze goed in.
Oké, wat wil je hier nou mee zeggen dan. Hadden ze het niet moeten doen?
Het zal mij worst zijn. Dit soort "kijk ons eens politiek correct bezig zijn" acties die je op allerlei vlakken ziet ontstaan.
Ze doen maar, ik luister er niet naar, hoef ik mij er ook niet aan te storen.

castmember

Bericht door castmember »

Beetje een ik vind gewoon alles stom reactie is dit wel eh. Zeg dan gewoon niets als het je toch weinig uit maakt!

Ik denk dat 3FM (NPO) iets moest met alles wat er gebeurd was. Een thema uitzending is dan ook makkelijk in te passen en geeft wel ruimte voor discussie over het onderwerp. Ook lijkt het me een situatie waarin je het als organisatie nooit goed doet. Doe je er niets mee dan is er gemor over, doe je er wel iets mee. Wat dan ook, dan is het ook niet goed want het is nooit genoeg. Ik denk dat 3FM zijn nek heeft uitgestoken door er aandacht aan te geven en het onderwerp een podium te bieden.

En ja. Ook dan hou je mensen die het niet goed vinden of het een worst zal zijn . . .
Please remain seated with your seatbelt fastened,
keeping your hands, arms, feet and legs inside the
elevator at all times. And do take special care to
supervise your children. Thank you!

SB92

Bericht door SB92 »

rvbracht schreef:
01 feb 2020 19:50
SB92 schreef:
rvbracht schreef:
24 jan 2020 22:13
Lekker deugen, daar zijn ze goed in.
Het zal mij worst zijn. Dit soort "kijk ons eens politiek correct bezig zijn" acties die je op allerlei vlakken ziet ontstaan.
Maatschappelijke onderwerpen bespreken is één van de taken van NPO 3FM wat mij betreft. Als je er niet naar hebt geluisterd.. hoe weet je dan hoe 'politiek correct' het was?

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

SB92 schreef:
02 feb 2020 00:13
rvbracht schreef:
SB92 schreef:

Maatschappelijke onderwerpen bespreken is één van de taken van NPO 3FM wat mij betreft. Als je er niet naar hebt geluisterd.. hoe weet je dan hoe 'politiek correct' het was?
Ja een beetje makkelijk dit. Ik ben juist blij dat er een Publieke Omroep is dat soms nog dit soort speciale uitzendingen heeft, net zoals bijvoorbeeld Dodenherdenking, in tegenstelling tot de commerciëlen.
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

Pot

Bericht door Pot »

JulesKluivert schreef:
02 feb 2020 08:59
SB92 schreef:
02 feb 2020 00:13
rvbracht schreef:

Ja een beetje makkelijk dit. Ik ben juist blij dat er een Publieke Omroep is dat soms nog dit soort speciale uitzendingen heeft, net zoals bijvoorbeeld Dodenherdenking, in tegenstelling tot de commerciëlen.
Commerciëlen hebben ook dodenherdenking, maar ik snap je punt :lol:
Oren open!

Pot

Bericht door Pot »

Gaat Herman doorstromen in de programmering? Vanaf woensdag staat hij geprogrammeerd op de plek van Angelique (ma-vr 13-16). Angelique op de plek van Herman (za-zo 16-19). Normaal staat het er dan voor een paar dagen in, maar nu staat het er voor de komende periode vast in.
Oren open!

jessica

Bericht door jessica »

Pot schreef:
03 feb 2020 16:02
Gaat Herman doorstromen in de programmering? Vanaf woensdag staat hij geprogrammeerd op de plek van Angelique (ma-vr 13-16). Angelique op de plek van Herman (za-zo 16-19). Normaal staat het er dan voor een paar dagen in, maar nu staat het er voor de komende periode vast in.
Misschien ook beter zo. Angelique moet het nog steeds rustig aan doen. Ze kan beter eerst een tijd het weekend doen en dan als ze helemaal hersteld is weer een hele week. Anders heb je ook wekenlang 2 presentatoren door de weeks. Is ook niet handig.

Pot

Bericht door Pot »

jessica schreef:
04 feb 2020 02:12
Pot schreef:
Misschien ook beter zo. Angelique moet het nog steeds rustig aan doen. Ze kan beter eerst een tijd het weekend doen en dan als ze helemaal hersteld is weer een hele week. Anders heb je ook wekenlang 2 presentatoren door de weeks. Is ook niet handig.
Ja precies. Gelukkig is het weekend precies twee dagen per week, ik weet niet of er verder ingrepen gedaan moeten worden, maar dan is het zeer waarschijnlijk niet in de het weekend.
Oren open!

density1

Bericht door density1 »

Wie ook ooit verzonnen heeft om 2 vrouwen achter elkaar te programmeren is ook doorgeslagen vind ik. Dat past ook niet m.i. Ik denk dat dit de beste oplossing is, Herman permanent op dit tijdslot. Probleem opgelost.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Pot schreef:
04 feb 2020 06:34
jessica schreef:
04 feb 2020 02:12
Pot schreef:
Ja precies. Gelukkig is het weekend precies twee dagen per week, ik weet niet of er verder ingrepen gedaan moeten worden, maar dan is het zeer waarschijnlijk niet in de het weekend.
Antwoord is: Ja. Endometriose gaat niet over en zal helaas zijn sporen nalaten in de carriere van Angelique.

Een indruk van hetgeen zij mee te kampen heeft: https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/gezo ... ehandeling

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

Angelique bevestigt het net in haar eigen show, dat ze met tijdslot van Herman ruilt inderdaad
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

waterveenmos

Bericht door waterveenmos »

density1 schreef:
04 feb 2020 11:03
Wie ook ooit verzonnen heeft om 2 vrouwen achter elkaar te programmeren is ook doorgeslagen vind ik.
Nou zeg, compleet van het padje af dat soort lui. Net als van die mafklappers die besluiten om twee mannen naast elkaar te programmeren. Of, nog erger, programma's met een mannelijke dj en daarnaast nog een paar mannetjes die meekletsen. Brrrr... the horror! :roll:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Daan!

Bericht door Daan! »

JulesKluivert schreef:
04 feb 2020 13:13
Angelique bevestigt het net in haar eigen show, dat ze met tijdslot van Herman ruilt inderdaad
Het is een tijdelijke ruil aldus een woordvoerder van de NPO.

Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik moet toegeven: Moorkop heeft er lang een pleidooi voor gehouden, maar inmiddels luister ik ook Herman en Jorien!

Bedankt Moorkop. En geniet lekker de aankomende weken :D

Plaats reactie