Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Rudy Visser

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Rudy Visser »

density1 schreef:
08 dec 2019 16:20
En dan zijn we weer terug bij af want hits worden er m.i. teveel gedraaid zoals een Bruno Mars die eigenlijk beter thuis hoort bij een Radio 2.
Dus dat is mening van jouw maar niet beleid. Zijn we daar uit. In het verleden werkte dat met Giel en Coen en Sander ook goed dus zeker niet zo dat daarom slecht gaat door af en toe een dikke hit draaien. Denk dat jij beter bij 3fm alternative of kink kan luisteren. Dan ben je heel tevreden.

density1

Bericht door density1 »

Dat is ook helemaal niet de kwestie van dit geheel en weet het bestaan van deze zender als geen ander maar het ging om 3FM in deze, niet wat er op andere stations al wordt gedraaid en wat dus 'het alternatief' is i.p.v. 3FM.

Rudy Visser

density1 schreef:
08 dec 2019 16:35
Dat is ook helemaal niet de kwestie van dit geheel en weet het bestaan van deze zender als geen ander maar het ging om 3FM in deze, niet wat er op andere stations al wordt gedraaid en wat dus 'het alternatief' is i.p.v. 3FM.
Ik dacht even dat je dacht dat bruno mars niet draaien zag als oplossing. Vond al vreemd. Snappen we elkaar weer 🤗

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

density1 schreef:
08 dec 2019 16:20
En dan zijn we weer terug bij af want hits worden er m.i. teveel gedraaid zoals een Bruno Mars die eigenlijk beter thuis hoort bij een Radio 2.
Maar je mag je mening ook hebben, daar is RF voor. Wat me alleen vermoeid is dat je maandelijks een verbaasd bericht plaatst dat de playlist nog altijd niet volledig alternatief is, terwijl de playlist sinds augustus 2018 al nagenoeg hetzelfde is.
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

density1

Bericht door density1 »

Daar mag ik me over verwonderen en dus mijn mening over ventileren. Net zoals alle 3FM-fanboys dat hier mogen doen. Anders wordt het zo'n ja-knikkers forum joh...

Rudy Visser

density1 schreef:
08 dec 2019 19:12
Daar mag ik me over verwonderen en dus mijn mening over ventileren. Net zoals alle 3FM-fanboys dat hier mogen doen. Anders wordt het zo'n ja-knikkers forum joh...
Eigen verwarringen aannemen als feit maken het wel onduidelijk. Jij vind dat 3fm thema kanaal moet worden dat is er al. 3FM alternative. Jij vind dat dat op fm moet komen in plaats van online. Dat is alleen niet het beleid. Je doet wel steeds over komen van wel. Dus het is niet gek dat Bruno Mars gedraaid word wel met jouw gedachtes en ideeen die alleen niet werkelijk zo zijn. Dus soms beetje gek komt dat over.

density1

Bericht door density1 »

Dat mag jij vinden. De rest van je posting is geen chocola van te maken eerlijk gezegd. Dus ik laat het hier even bij.

SB92

Bericht door SB92 »

Nou, Density wil graag dat 3FM een volledig alternatief station wordt zoals KINK. 3FM is op dit moment een popzender met de focus op alternatieve muziek. Dat is een gat wat niet zo 1,2,3 wordt overbrugt.

Heb het gevoel dat we hier wekelijks in cirkels discussiëren.

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

SB92 schreef:
08 dec 2019 20:48
Nou, Density wil graag dat 3FM een volledig alternatief station wordt zoals KINK. 3FM is op dit moment een popzender met de focus op alternatieve muziek. Dat is een gat wat niet zo 1,2,3 wordt overbrugt.

Heb het gevoel dat we hier wekelijks in cirkels discussiëren.
Amen. En wel heel makkelijk om mij als ja-knikker weg te zetten... (dan lees je mijn berichten niet goed)
De Sportmarketing Podcast - dé podcast over alle ontwikkelingen binnen de sportmarketing - http://anchor.fm/yellow-jersey

Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

Gelukkig draait 3FM ook nog gewoon hits (inclusief Bruno Mars) wat mij betreft. Wil je alternatiever dan is 3FM waarschijnlijk niet de zender om naar te luisteren. Dan is er 3FM alternative. En wil je meer Abba dan is er Radio 2.

density1

Bericht door density1 »

Dat is nu wel duidelijk ja. Maar ondertussen blijven we en mogen we gewoon onze mening blijven ventileren.

Rudy Visser

density1 schreef:
09 dec 2019 12:43
Dat is nu wel duidelijk ja. Maar ondertussen blijven we en mogen we gewoon onze mening blijven ventileren.
Steeds hetzelfde roepen is anders. Snap de anderen hier wel in eerlijkheid.

Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

density1 schreef:
Kijken nu al uit naar je bericht van januari 2020 waarin te lezen valt dat 3FM te veel hits draait en weinig alternatieve muziek. Inclusief momentopname uit de playlist.

Ane Sybesma

Bericht door Ane Sybesma »

density1 schreef:
Zeker, dat doe ik ook.

Rudy Visser

Hoor nu Mark in uppie nog steeds. Werkt toch minder verhalen vertelle zonder reactie van ander. Valt steeds dood. Viel me vorige week ook al op. Lange stiltes alsof hij ook niet meer weet hoe het moet alleen radio jocken. Benieuwd wat er met Ramon is.

Plaats reactie