Veranderingen 3FM
Moderator: admin6
Re: Veranderingen 3FM
Bedankt voor de waarschuwing. Een uur lang Ed Sheeran nog wel, dat is muziek waar ze hun vingers eigenlijk niet meer aan zouden mogen branden. Zelfde geld voor huilebalk Shawn Mendes wat toch ook nog steeds op de playlist voor komt.
Thanks voor de waarschuwing inderdaad. Dan weet ik wanneer ik moet zappen :) (De radio gaat standaard uit bij Ed Sheeran. Of Pink. Of Coldplay. Of U2. Of....nog vele andere)
Dat vind ik ook fijn als ze het nieuws aankondigen. "Dalijk Major Laser en muziek van Dua Lippa, nu het nieuws." Dan weet ik dat ik na het nieuws ook weer kan wegzappen. Handige service vind ik dat.
Dat vind ik ook fijn als ze het nieuws aankondigen. "Dalijk Major Laser en muziek van Dua Lippa, nu het nieuws." Dan weet ik dat ik na het nieuws ook weer kan wegzappen. Handige service vind ik dat.
Ed Sheeran heeft ze nog niet gemaakt. Daarbij is zijn muziek nou net de muziek die je moet vermijden bij 3fm.
Ed Sheeran ..... ik luister altijd 3fm maar weet niet of ik het nu aan houd
Volgens mij is het album ook al te horen op Spotify, dus de échte Sheeran-fans zullen daar wel luisteren. Alleen commentaar zou dan wat toevoegen op 3FM. Ze hebben zo ook het album van Avincii uitgezonden een tijdje terug. Ed Sheeran had me meer wat voor Radio 2 geleken of de commerciële partijen natuurlijk.
Oortjes open!
ja dat is meer iets voor Radio 2 / Q music / 538Pot schreef: ↑12 jul 2019 09:25Volgens mij is het album ook al te horen op Spotify, dus de échte Sheeran-fans zullen daar wel luisteren. Alleen commentaar zou dan wat toevoegen op 3FM. Ze hebben zo ook het album van Avincii uitgezonden een tijdje terug. Ed Sheeran had me meer wat voor Radio 2 geleken of de commerciële partijen natuurlijk.
-
De zender heeft mogelijk de koers nog steeds niet scherp, want dit is inderdaad concurreren met de commerciële zenders en geen eigen smoel.
Vooral niet als je ziet dat Ed Sheeran Topsong is op radio 2Satfreak13 schreef: ↑12 jul 2019 10:56De zender heeft mogelijk de koers nog steeds niet scherp, want dit is inderdaad concurreren met de commerciële zenders en geen eigen smoel.
En dus Megahit op 3FM.Smid70 schreef: ↑12 jul 2019 11:21Vooral niet als je ziet dat Ed Sheeran Topsong is op radio 2Satfreak13 schreef: ↑12 jul 2019 10:56De zender heeft mogelijk de koers nog steeds niet scherp, want dit is inderdaad concurreren met de commerciële zenders en geen eigen smoel.
Oortjes open!
Hahaha. Radio 2 en 3FM hebben precies dezelfde plaat als Topsong/megahit. Een beetje profilering hierin zou toch niet misstaan lijkt mij.
Ik vind wel dat dit nummer op beide stations Topsong/Megahit zou kunnen zijn. Niet echt Ed Sheeran stijl.
Oortjes open!
Ik vind het een beetje een twijfelgeval. Ik krijg af en toe het idee dat 3FM populaire artiesten draaien omdat ze populair zijn en niet kijkende naar het liedje wat uitgebracht is door desbetreffende. En dat is wat mij betreft de verkeerde insteek.
-
Maar laten we eerlijk zijn: als 3FM iets zou doen wat goed was, zou het doodstil zijn hier. Wat zijn we het allemaal met elkaar eens en wat zijn we toch blij dat het luistercijfer van 3FM laag is, want daardoor kun je alles af blijven schieten wat niet binnen je smaak ligt.
Begrijp me goed: ik vind ook veel niet goed bij 3FM op dit moment. Maar op dit forum wordt élke komma gebruikt om op 3FM in te hakken. Alsof het wel of niet draaien van Shawn Mendez of een uurtje Ed Sheeran meteen een verschil gaat maken voor de zender. Misschien hebben sommige forumleden hier al een stuk of tweehonderd keer benadrukt dat ze 3FM niet alternatief genoeg vinden en dat zij wel een verheven muzieksmaak hebben. Gebruik het gebrek aan succes van 3FM nou niet elke keer om te benadrukken dat jij zo’n ontwikkelde muzieksmaak hebt. We weten het nu wel.
Begrijp me goed: ik vind ook veel niet goed bij 3FM op dit moment. Maar op dit forum wordt élke komma gebruikt om op 3FM in te hakken. Alsof het wel of niet draaien van Shawn Mendez of een uurtje Ed Sheeran meteen een verschil gaat maken voor de zender. Misschien hebben sommige forumleden hier al een stuk of tweehonderd keer benadrukt dat ze 3FM niet alternatief genoeg vinden en dat zij wel een verheven muzieksmaak hebben. Gebruik het gebrek aan succes van 3FM nou niet elke keer om te benadrukken dat jij zo’n ontwikkelde muzieksmaak hebt. We weten het nu wel.
Alleen alternatief is echte muziek.
Huh?!? Dus als ze iets stoms doen dan moeten we het daar niet meer over hebben in het 3fm topic?Luc van Ostade schreef: ↑12 jul 2019 12:38Maar laten we eerlijk zijn: als 3FM iets zou doen wat goed was, zou het doodstil zijn hier. Wat zijn we het allemaal met elkaar eens en wat zijn we toch blij dat het luistercijfer van 3FM laag is, want daardoor kun je alles af blijven schieten wat niet binnen je smaak ligt.