Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
cassie127

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door cassie127 »

Crusez schreef: 24 nov 2018 22:49
jordiv30 schreef: 24 nov 2018 21:24 Weet iemand wat er met Kaj aan de hand is? Afgelopen weken is hij elke keer vervangen door Luc en David. Als ik naar zijn pagina op 3FM.nl ga, krijg ik een melding dat de pagina is verwijderd of ik word doorgestuurd naar de pagina van Sanders Vriendenteam.
2 en 9 november was hij ziek en verving Luc hem, vorige week was hij er wel. Toen meldde Kaj al dat hij gisteren niet zou zijn, dat stond waarschijnlijk dus al gepland. Wel vond ik het opmerkelijk dat zowel Rob als David gisteren niet wisten waarom Kaj er niet was.
Dat Kaj's pagina doorlinkt naar de pagina van Sander hoeft ook niks te betekenen, dit gebeurt bijvoorbeeld ook bij de pagina van de Bende van van der Lende.
Of alle oude fragmenten van de ochtendshow van Domien. Die linken ook naar de bende van van der lende
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Ik vind die site de laatste tijd sowieso niet lekker werken. Veel dode linkjes en de programmapagina’s werken maar gedeeltelijk of helemaal niet. De zoekfunctie vindt alleen nieuwsberichten van een aantal jaar geleden en de gids is vaak ook een rommeltje. Het komt regelmatig voor dat Domien, Michiel of zelfs Paul, Giel en Gerard nog geprogrammeerd zijn. Daarnaast linken veel programma’s verkeerd door. Bij sommige programma’s kom ik zelfs uit op de 3FM Pasen Top 50 (?). Daar mogen ze wel iets scherper op zijn.
RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

Werkt Wijnand Speelman eigenlijk nog wel bij 3FM? Ik hoor op de radio dat hij een weekend weg is maar voor een weekendjock is het opvallend hoe weinig hij er is. Nu zit Kevin van Arnhem (ook KRONCRV) op z'n plek. Ik kan me de laatste keer dat Wijnand z'n eigen programma deed niet herinneren.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

RadioRambo schreef: 01 dec 2018 09:11 Werkt Wijnand Speelman eigenlijk nog wel bij 3FM? Ik hoor op de radio dat hij een weekend weg is maar voor een weekendjock is het opvallend hoe weinig hij er is. Nu zit Kevin van Arnhem (ook KRONCRV) op z'n plek. Ik kan me de laatste keer dat Wijnand z'n eigen programma deed niet herinneren.
Vorige week zat ‘ie er toevallig nog. Maar ik ben wel met je eens dat hij er vaker niet dan wel is. Snap ook niet echt wat hij daar dan nog doet.
Pot

Bericht door Pot »

Volgens mij valt Wijnand vaak in voor Angelique, maar misschien is hij ook bezig voor Serious Request.
Oren open!
timmjanssen97

Bericht door timmjanssen97 »

Hij kwam laatst langs bij de insta story's over serious request. Hij gaat daarvoor op reis en van 6 tot 9 's ochtends uitzenden vanuit Utrecht.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

timmjanssen97 schreef: 01 dec 2018 16:16 Hij kwam laatst langs bij de insta story's over serious request. Hij gaat daarvoor op reis en van 6 tot 9 's ochtends uitzenden vanuit Utrecht.
Zijn die tijdssloten al bekend wie er wanneer in Tivoli zit? Ik begreep van Angelique dat zij er dagelijks 12-15 uur zit maar kon die info nergens vinden verder..
JulesKluivert

jordiv30 schreef: 01 dec 2018 12:54
RadioRambo schreef: 01 dec 2018 09:11 Werkt Wijnand Speelman eigenlijk nog wel bij 3FM? Ik hoor op de radio dat hij een weekend weg is maar voor een weekendjock is het opvallend hoe weinig hij er is. Nu zit Kevin van Arnhem (ook KRONCRV) op z'n plek. Ik kan me de laatste keer dat Wijnand z'n eigen programma deed niet herinneren.
Vorige week zat ‘ie er toevallig nog. Maar ik ben wel met je eens dat hij er vaker niet dan wel is. Snap ook niet echt wat hij daar dan nog doet.
Ja, als je alleen in het weekend 3FM luistert dan snap ik je punt. Wijnand heeft Angelique tijdens haar hele vakantie vervangen, dus toen was hij er twee of drie weken tussen 13 en 16 uur. Het weekend na die laatste week had hij vrij. En met het opnemen van reportages voor Serious Request is het inderdaad altijd wat chaotisch.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Morgen is de Song van het Jaar in TivoliVredenburg. Zie geen speciale programmering in het schema en er wordt ook nergens op de homepage van de site naar verwezen. Slechte reclame. https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overz ... -2018.html
IkbennlXD

Bericht door IkbennlXD »

is toch een dood zooitje geworden
cassie127

Bericht door cassie127 »

Heeft afgelopen week de hele tijd een bericht voor de TOTH gezeten met dat je kaarten kon winnen voor 3 voor 12 song van het jaar. Maar laat die nu net sinds vandaag met de ingang van het kerstvormgeving pakket eruit zijn gehaald. In plaats daarvan hoor je nu een bericht over hoeveel dagen het nog is tot serious Request en de oproep om nu in actie te komen.
JulesKluivert

Ja zoals wel vaker wordt de site erg traag geüpdatet. Maar als je naar de zender luistert of had geluisterd had je er inderdaad genoeg over gehoord
timmjanssen97

Bericht door timmjanssen97 »

Ze zenden de top 100 wel gewoon uit. Zelf met bijzondere radio duo's. Maar het is wel appart dat er niks over staat op de site. En zelfs niet in de programmering.
density1

Bericht door density1 »

Goede marketing is nog ver te zoeken bij 3FM en ook qua muziek zijn ze nog steeds aan het zwalken merk ik.
Theimon

Bericht door Theimon »

Net de freakshow van Rob een keer redelijk fatsoenlijk kunnen luisteren. Erg, erg leuk. Dat trekt je wel ff door de nachtdienst heen.
Plaats reactie