Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
waterveenmos

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door waterveenmos »

Pot schreef: 03 sep 2018 12:24 Jorien zou vandaag toch beginnen met de lunchshow? Ik hoor Herman...
Ze is nog op vakantie.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Wie heeft het nieuwe programma van Sander gehoord en wat vonden jullie ervan?
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Volgens mij is Jorien er morgen maar ook Herman doet het leuk op dit tijdstip.
JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert »

aapdedino schreef: 03 sep 2018 12:54 Wie heeft het nieuwe programma van Sander gehoord en wat vonden jullie ervan?
Heb maar een halfuurtje geluisterd; dus kan er nog niet heel veel over zeggen - morgen even goed luisteren. Maar de toon van zijn show - wat alternatiever; meer rock, gitaren - die is wel goed doorgevoerd in zijn vormgeving. (Wat ik dan wel weer raar vond: bij de uuropener roepen ze gewoon 'Sander' ipv 'Sander's Vriendenteam). Denk dat hij op deze manier wel een alternatief kan worden, ik hoorde ook weinig side-kicks, ook wel eens prettig ;)
Theimon

Bericht door Theimon »

Herman permanent in de lunch zou ik prima vinden. Van Sander heb ik nog te weinig gehoord om er serieus iets van te zeggen.
jordiv30

Bericht door jordiv30 »

Herman deed het inderdaad goed tijdens de lunch. Maar dat vind ik van de andere tijdsloten waar hij deze zomer op te horen was (middag/avond) ook. Van Sander heb ik maar een klein stukje kunnen luisteren, dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Ik hoorde wel dat hij meteen zijn mobiele nummer riep op de radio. Iets staat me bij dat hij dat ook deed rond begin 2016 in zijn weekendshow. Om vervolgens na een week over te gaan naar een nieuw nummer.
timmjanssen97

Bericht door timmjanssen97 »

jordiv30 schreef: 03 sep 2018 18:06 Herman deed het inderdaad goed tijdens de lunch. Maar dat vind ik van de andere tijdsloten waar hij deze zomer op te horen was (middag/avond) ook. Van Sander heb ik maar een klein stukje kunnen luisteren, dus daar kan ik nog niet veel over zeggen. Ik hoorde wel dat hij meteen zijn mobiele nummer riep op de radio. Iets staat me bij dat hij dat ook deed rond begin 2016 in zijn weekendshow. Om vervolgens na een week over te gaan naar een nieuw nummer.
Was dat niet Sander de heer? Die had namelijk ook zo een actie. Alleen die had een 2e telefoon.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Frank is er nu op, heeft een Bendelijst tussen 18.00 en 18.30 uur met verzoekjes rond 1 bepaald actueel onderwerp. Wel een leuk onderdeel vind ik!
JulesKluivert

jordiv30 schreef: 03 sep 2018 18:06 Ik hoorde wel dat hij meteen zijn mobiele nummer riep op de radio.
https://www.nu.nl/entertainment/5445059 ... dshow.html

"Ik beschouw mijn luisteraars als vrienden, en vrienden mogen mijn telefoonnummer hebben. "Ze mogen mij altijd appen als ze een mooi nieuw nummer of een leuk onderwerp hebben. Op deze manier hebben we honderden extra verslaggevers door het hele land", aldus de 30-jarige Hoogendoorn.
Stef99

Bericht door Stef99 »

Wel een beetje gejat van Qmusic (met Wietze toen)... https://www.youtube.com/watch?v=x9lxZ-g0ab8
Pot

Bericht door Pot »

Ik vond Sander wel lekker klinken in de ochtend, heb geluisterd van 8 tot 9 maar vond zijn sidekick wel heel weinig aan het woord. Herman vond ik ook goed, benieuwd hoe Jorien het vanaf morgen doet. Frank viel me erg mee, ik ben echt niet de grootste fan van hem maar hij klonk gewoon goed. Alleen vond ik het eerste halfuur minder. Nummers die bij het nieuws horen, de meeste nummers hadden weinig met het onderwerp (luchtalarm vergeten) te maken. Maar verder prima.
Oren open!
repelsteel

Bericht door repelsteel »

aapdedino schreef: 03 sep 2018 18:20 Frank is er nu op, heeft een Bendelijst tussen 18.00 en 18.30 uur met verzoekjes rond 1 bepaald actueel onderwerp. Wel een leuk onderdeel vind ik!
Ah....geen zin om voor te bereiden, wat doe je dan: pak een willekeurig topic waar mensen dan verzoeknummers over kunnen doorgeven. Wat een lui item en bovendien al zoooooo vaaaaak gedaan . Vind het erg lokale omroep...
JulesKluivert

Pot schreef: 03 sep 2018 21:05 Ik vond Sander wel lekker klinken in de ochtend, heb geluisterd van 8 tot 9 maar vond zijn sidekick wel heel weinig aan het woord.
Is niet persoonlijk hoor, maar sinds wanneer moet elke jock een sidekick hebben die meepraat in de uitzending? Ik heb het hier al vaker geroepen maar die overvolle studio's is zo'n trend van de laatste jaren. Ik vind het in veel gevallen weinig tot niks toevoegen. Vind het eigenlijk wel een verademing dat Sander zijn programma (vooral) alleen maakt met de luisteraar of een gast/telefoongesprek, en niet de hele tijd zit te ouwehoeren met een praterende producer.
Pot

Bericht door Pot »

repelsteel schreef: 03 sep 2018 21:13
aapdedino schreef: 03 sep 2018 18:20 Frank is er nu op, heeft een Bendelijst tussen 18.00 en 18.30 uur met verzoekjes rond 1 bepaald actueel onderwerp. Wel een leuk onderdeel vind ik!
Ah....geen zin om voor te bereiden, wat doe je dan: pak een willekeurig topic waar mensen dan verzoeknummers over kunnen doorgeven. Wat een lui item en bovendien al zoooooo vaaaaak gedaan . Vind het erg lokale omroep...
Dit gaat wel een beetje ver... Hij moest toch een onderwerp kiezen en het eerste nummer bedenken. :wink:
Oren open!
Bart144

Bericht door Bart144 »

JulesKluivert schreef: 03 sep 2018 14:14
aapdedino schreef: 03 sep 2018 12:54 Wie heeft het nieuwe programma van Sander gehoord en wat vonden jullie ervan?
Heb maar een halfuurtje geluisterd; dus kan er nog niet heel veel over zeggen - morgen even goed luisteren. Maar de toon van zijn show - wat alternatiever; meer rock, gitaren - die is wel goed doorgevoerd in zijn vormgeving. (Wat ik dan wel weer raar vond: bij de uuropener roepen ze gewoon 'Sander' ipv 'Sander's Vriendenteam). Denk dat hij op deze manier wel een alternatief kan worden, ik hoorde ook weinig side-kicks, ook wel eens prettig ;)
Alleen tijdens de eerste uuropener zat ‘Sanders Vriendenteam’ er in. Die twee keer daarna alleen ‘Sander’. ‘De Bende van van der Lende’ zat wel ieder uur in de uuropener. Dus dat.
Plaats reactie