Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Plaats reactie
Bart144

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Bart144 » 18 jul 2018 22:47

JulesKluivert schreef:
18 jul 2018 20:40
Bart144 schreef:
18 jul 2018 17:36
Doet ze trouwens samen met Jan Versteegh. Volgens mij de eerste keer dat een niet-3FM-figuur de Awards presenteert.
Klopt, dat komt omdat het dit jaar op NPO3 wordt uitgezonden (al dan niet live) dus ik denk dat dat de reden is. Op zich wel goed voor 3FM dat het daar wordt uitgezonden om een groot publiek aan te spreken
De show wordt al sinds 2007 uitgezonden op Nederland 3 / NPO 3. Dat is de reden niet. Ik zou ook niet weten welke DJ zo’n awardshow goed aan elkaar kan praten. Vorig jaar deed Domien dit, maar ik zie Sander dit nog niet doen.

jessica

Bericht door jessica » 19 jul 2018 00:45

Vanmiddag voor het eerst sinds tijden weer naar 3FM geluisterd. Naar Eva. Nu snap ik waarom de luistercijfers zo dramatisch zijn bij 3FM. Eva begon te brabbelen over haarzelf dat ze zo verslaafd is aan pulpTV. Kwam ze met het voorbeeld van BigBrother aan TV van 15 jaar geleden. En ook nog Temptation Island. Ook nog even reclame tussendoor maken voor Videoland.

Wat mij betreft weer een totaal oninteressant verhaal uit het leven van Eva. Hoe kon zij ooit op dit tijdstip op 3FM komen? Hopelijk verdwijnt ze uit de nieuw rprogrammering. Misschien kunnen ze haar op TV zetten. Wellicht doet ze dat beter.

Moorkop

Bericht door Moorkop » 19 jul 2018 07:31

Ben ik toch niet de enige die Eva helemaal niets vindt. Haar onderwerpen zijn totaal niet interessant en ze heeft totaal geen enthousiasme: Het draait vooral allemaal om Eva. Het zal ongetwijfeld een aardige dame zijn maar radiomaken kan ze totaal niet. Zelfs voor een lokale omroep is het niets. Ik hoop ook dat ze niet meer in de programmering terugkeert. Wellicht als sidekick maar dan houdt het wel op.

hoerooierhoemooier

Bericht door hoerooierhoemooier » 19 jul 2018 08:16

Hele programmering klopt van geen kant. Domien wint het nooit van de concurrentie, Michiel doet al heel lang hetzelfde (5 essential tracks, de openingszin, ZzZZz) en je hoort gewoon dat hij er geen lol meer in heeft (vergelijk het eens met uitzendingen waarbij Tjitse Leemhuis nog produceerde). De vrouwen zijn gewoon slecht, dat kan echt niet, zeker niet 2 na elkaar én overdag... En bij Mark en Ramon hetzelfde verhaal als Domien: concurrentie is veel beter en er is gewoon geen klik tussen die twee. Vergelijk het met de klik die er wel bij Timur en Ramon was. Dit is een en al ongemakkelijke radio en bovendien hetzelfde (zelfs dezelfde uitgekauwde items zoals De Sloomste Mens die ze al hadden bij de lunchshow). Oplossing? Werkelijk geen idee of er nog iets te redden valt.

Pot

Bericht door Pot » 19 jul 2018 11:30

Moorkop schreef:
19 jul 2018 07:31
Ben ik toch niet de enige die Eva helemaal niets vindt. Haar onderwerpen zijn totaal niet interessant en ze heeft totaal geen enthousiasme: Het draait vooral allemaal om Eva. Het zal ongetwijfeld een aardige dame zijn maar radiomaken kan ze totaal niet. Zelfs voor een lokale omroep is het niets. Ik hoop ook dat ze niet meer in de programmering terugkeert. Wellicht als sidekick maar dan houdt het wel op.
Ik vind Eva tijdens de lunch ook niet erg fijn maar zo erg als jullie zeggen is het ook niet. Ze is wel goed als sidekick, bijvoorbeeld bij Sander. Maar hetzelfde denk ik over Frank, ook niets aan...

Daan!

Bericht door Daan! » 19 jul 2018 11:47

Pot schreef:
19 jul 2018 11:30
Ik vind Eva tijdens de lunch ook niet erg fijn maar zo erg als jullie zeggen is het ook niet.
Nee, zo erg vind jij het niet. Vind het zelf overigens prima beargumenteerd waarom Eva op die plek niet thuis hoort.

aapdedino

Bericht door aapdedino » 19 jul 2018 13:32

Vera mag eerst nog even twee weken Sophie vervangen in de nacht (4-6). Dus nog geen 3voor12.

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 19 jul 2018 15:52

Daan! schreef:
19 jul 2018 11:47
Pot schreef:
Ik vind Eva tijdens de lunch ook niet erg fijn maar zo erg als jullie zeggen is het ook niet.
Nee, zo erg vind jij het niet. Vind het zelf overigens prima beargumenteerd waarom Eva op die plek niet thuis hoort.
Hè fijn, argumenten! Kom maar op

Phoenix

Bericht door Phoenix » 19 jul 2018 21:00

jessica schreef:
19 jul 2018 00:45
Vanmiddag voor het eerst sinds tijden weer naar 3FM geluisterd. Naar Eva. Nu snap ik waarom de luistercijfers zo dramatisch zijn bij 3FM. Eva begon te brabbelen over haarzelf dat ze zo verslaafd is aan pulpTV. Kwam ze met het voorbeeld van BigBrother aan TV van 15 jaar geleden. En ook nog Temptation Island. Ook nog even reclame tussendoor maken voor Videoland.

Wat mij betreft weer een totaal oninteressant verhaal uit het leven van Eva. Hoe kon zij ooit op dit tijdstip op 3FM komen? Hopelijk verdwijnt ze uit de nieuw rprogrammering. Misschien kunnen ze haar op TV zetten. Wellicht doet ze dat beter.
Het is ook niet mijn vorm radio, maar je ziet/hoort het wel steeds vaker. Niet de luisteraar maar zichzelf centraal stellen. Vooral de DJ’s van 3FM en Q Music lijken er een patent op te hebben. Selfie-radio.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

Pot

Bericht door Pot » 19 jul 2018 22:33

Daan! schreef:
Pot schreef:
Zijn argumenten nodig dan? Ik geef een mening en gebruik er geen argumenten voor, heb er ook niet zoveel over te zeggen. Ik denk dat ze beter als sidekick kan functioneren.

alex..

Bericht door alex.. » 20 jul 2018 08:33

Pot schreef:
19 jul 2018 22:33
Zijn argumenten nodig dan?
Grapjas. Lekker roepen zonder consequenties, dat kan enkel op de kleuterschool en in de politiek.

Je kan Eva vervelend vinden omdat ze ieder verhaal terug herleid naar zichzelf, terwijl ze helemaal geen bijster inspirerend persoon is (wannabe alternative, zoals Amsterdam er bol van staat).
Je kan haar technische kant storend vinden of haar stem staat je niet aan.
Haar niet excentrieke muziekkennis kan je ook slecht vinden; het 'wikipedia feitjes beleid'.

Dat zijn er zomaar een paar. De schoenen van een DJ weet ze gewoonweg niet te vullen. Misschien dat een sidekick haar beter past.

Stef99

Bericht door Stef99 » 20 jul 2018 09:57

Pot schreef:
19 jul 2018 22:33
Daan! schreef:
Pot schreef:
Zijn argumenten nodig dan? Ik geef een mening en gebruik er geen argumenten voor, heb er ook niet zoveel over te zeggen. Ik denk dat ze beter als sidekick kan functioneren.
Zeker wel, zoals ik in een ander forum al zei; het is niet de bedoeling dat we met zn allen één persoon zo afzeiken. Kom dan tenminste met argumenten waarom je hem/haar slecht vind en/of noem dan ook verbeterpunten

Luc van Ostade

Bericht door Luc van Ostade » 20 jul 2018 13:35

Het probleem ligt vooral bij BNNVARA.Daar nemen ze dj's aan die het radiovak nooit geleerd hebben en zijn blijven hangen op lokale omroep niveau. "Als je maar lekker gek bent" is het enige wat telt bij die omroep. "Zie je er lekker gek uit (Frank van der Lende) of ben je juist heel mooi om te zien (Eva)? Dan ben je welkom bij BNNVARA". Wat de luisteraar van jou vindt, is totaal irrelevant bij die club. Hoe je die luisteraar boeit, vasthoudt, hoe je een verhaal vertelt, afwisselen tussen over jezelf praten en je op de luisteraar richten, allemaal zaken waar ze daar geen enkele waarde aan hechten. En zo zijn ze al jaren 3FM naar de afgrond aan het helpen, want ze zitten op alle belangrijke tijdstippen.

Lobke

Bericht door Lobke » 20 jul 2018 15:06

Meestal vind ik dat radiomensen ver weg moeten blijven van TV. Het ene talent is het andere niet. Maar Eva vond ik net wel leuker op tv (ten tijde van Serious Request). Ze is gemaakt voor de camera en komt echt enthousiast en lief over.

Angelique doet het prima, wat mij betreft. Alleen heeft ze een compleet andere muzieksmaak dan ik. Maar ja, ik heb dan ook de leeftijd om dringend over te stappen naar radio 2.

Wat mij bij Mark en Ramon stoort is dat Mark alle aandacht naar zich toe trekt. Op zich is hij grappig en adrem, maar hij is te veel aan het woord. En het lijkt wel of het nu constant grappig moet zijn... Dat werkt niet. Toch niet voor mij.

Dat Sander de ochtend gaat doen, vind ik dan weer wel goed nieuws (hoewel ik liever Domien had gehouden, zodat Sander de avond kon blijven doen). Want wie gaan we daar nu weer krijgen?

density1

Bericht door density1 » 20 jul 2018 15:40

Eigenlijk zou je de eigen muzieksmaak, van een Angelique in dit geval, niet moeten mogen horen op een station wat eenheid wil uitstralen.

Plaats reactie