Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
marbles

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door marbles »

GeenEchteNaam schreef:Ben ik de enige die Giel nog steeds goed vind in de ochtend?
een van de weinigen, je verliest niet voor niets in een jaar tijd de helft van je luisteraars
Minder eenheidsworst op de radio please
optimod

Bericht door optimod »

Michiel Veenstra in de ochtend zou ik een waardige opvolger vinden van Giel, beter dan Domien m.i. die je beter in de avond kunt laten zitten i.v.m. de jongere doelgroep.
En Giel naar Radio 10? Denk eens na. Dan zie ik hem eerder naar Radio 2 verkassen.
Charon

Bericht door Charon »

Domien naar 538? Zal vast een grapje zijn, maar wel goed getimed vandaag. :-)

https://twitter.com/domien/status/777165152399585280
optimod

Bericht door optimod »

Aandachttrekkerij, je weet toch...
Moorkop

Bericht door Moorkop »

[quote="GeenEchteNaam"]Ben ik de enige die Giel nog steeds goed vind in de ochtend?[/quote]. Je bent zeker niet de enige! Mag nog steeds graag naar hem luisteren. Het lijkt mij slim om hem te behouden. Geef hem het tijdslot van 16:00 u tot 19:00 u. Hoef ik die verschrikkelijke Frank van der Lenden niet aan te horen. Zet ook gelijk Herman Hofman in de dagprogrammering. Goede DJ!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Paauw schreef:Het zou mij niks verbazen als Giel opeens bij radio 10 opgaat duiken.
Veronica.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind hem nog steeds een goede radiomaker, maar hij wilde zelf 1,5 geleden al weg uit de ochtend. Hij was zelfs verbaasd toen dat ze hem daar laten zitten. Giel zou inderdaad prima kunnen coachen en bijvoorbeeld op vrijdagavond een programma en dan op zaterdag en zondag in de middag. Misschien ook nog ergens 2 of 3 uur per week op radio2 en wat TV erbij. Lijkt me ook prima voor Giel. Soms moet je de boel een beetje veranderen en opschudden om scherp te blijven.
Paauw

Bericht door Paauw »

Phoenix schreef:
Paauw schreef:Het zou mij niks verbazen als Giel opeens bij radio 10 opgaat duiken.
Veronica.
Dat zou ook heel goed kunnen inderdaad!!
Doet iets in de media
optimod

Bericht door optimod »

Dan nog eerder Sky...prroesst..come on...
Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

GeenEchteNaam schreef:Ben ik de enige die Giel nog steeds goed vind in de ochtend?
Zeker nog nooit naar een ander radiostation geluisterd? Alles na 3FM is vele malen beter, zelfs je eigen lokale omroep.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht
marbles

Bericht door marbles »

jessica schreef:Ik vind hem nog steeds een goede radiomaker, maar hij wilde zelf 1,5 geleden al weg uit de ochtend. Hij was zelfs verbaasd toen dat ze hem daar laten zitten. Giel zou inderdaad prima kunnen coachen en bijvoorbeeld op vrijdagavond een programma en dan op zaterdag en zondag in de middag. Misschien ook nog ergens 2 of 3 uur per week op radio2 en wat TV erbij. Lijkt me ook prima voor Giel. Soms moet je de boel een beetje veranderen en opschudden om scherp te blijven.
alsjeblieft niet de vrijdagavond, die show met Eva samen is echt zo slecht! Eén grote ego show die alleen maar over Eva en Giel gaat, daar zit niemand op te wachten. Daarnaast is Eva echt geen goede dj. zet gewoon een nieuw duo neer die daar een goede show neerzet met de nadruk op de muziek (en hou op met gasten uitnodigen). En niet Barend en Wijnand, die helemaal doorgeslagen zijn in de Nederhop en rap waar blijkens de cijfers ook niemand op zit te wachten (en zeker niet de doelgroep 18-34 waar ze zich juist specifiek op richten)
Minder eenheidsworst op de radio please
GeenEchteNaam

Bericht door GeenEchteNaam »

Zwarte IJsbeer schreef:
Zeker nog nooit naar een ander radiostation geluisterd? Alles na 3FM is vele malen beter, zelfs je eigen lokale omroep.
Ik luister zeker wel naar andere radiostations. Maar wat Giel in de ochtend doet vind ik nog steeds leuk! De meeste andere radiomakers vind ik erg standaard en strak radio maken.
Daan0612

Bericht door Daan0612 »

Orange schreef:Kansje voor Ruud de Wild in de middag?
Waarschijnlijk is dat niet te combineren met 'Ask me anything'. Daar is hij om 15.00u klaar en zal hij nog wat dingen moeten nabespreken en wellicht voorbereiden voor de uitzending die de volgende werkdag volgt. Vervolgens naar de 3FM studio gaan om daar een heel ander programma te maken op drivetime? Dat lijkt mij geen succes.
Niet iedereen die bij een zender vertrekt gaat vervolgens naar Radio 10. Ze hebben daar inderdaad na 21.00u (nog) niks op doordeweekse dagen, maar ik denk dat half Nederland dan televisie kijkt en dus de radio niet aan heeft staan dus die keuze kan ik nog wel inkomen.
Voor de rest zit er bij 10 een aardige programmering met Klijn en van Someren natuurlijk als uithangborden. Ook Diergaarde, Feller en Ouwehand vind ik niet slecht.

Ontpit over de wijzigingen maar weer:
Frank van der Lende is overduidelijk geen succes geworden. Vrijwel iedereen zal het beter doen op zijn positie.
De (redelijk) nieuw aangetrokken Eva Koreman mag wat mij betreft ook wel wat meer uren zendtijd krijgen, maar dan bij voorkeur alleen. Lunchtijd ipv Timur en Ramon die naar drivetime op de middag gaan?
Wat goede nachttalenten, Sander H. of Annemieke Schollaardt 5 dagen per week is ook niet ondenkbaar voor mij.
RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

De publieke omroep is een dusdanig langzame constructie dat wij allemaal wel fantasie programmeringen kunnen verzinnen, maar omroepen geven niet graag hun uren weg aan anderen.

Ik zet vooral m'n vraagtekens bij het langzaam doorstromen van de weekendtalenten. 3FM heeft de meeste DJ's van Nederland, misschien is het tijd daar in te trimmen. Neem iemand als Sander Hoogendoorn. Uitermate getalenteerd, al vanaf eind 2011 bij 3FM. Bizar dat het meer dan 5 jaar duurt om uit dat weekend te komen. Hetzelfde geldt voor Herman Hofman die al sinds 2012 bij 3FM zit. Out with the old, in with the new!

Dan heb je ook nog:

- een nachtopleiding waarvan ik niet kan bedenken wie de laatste 3 jaar succesvol is doorgestroomd naar een prominente plek
- Mark van der Molen, de enige humoristische DJ van 3FM op het moment, weggestopt in de nacht terwijl je zo'n jongen prominent overdag zou moeten horen
- Paul Rabbering, die al bijschnabbelt bij Radio 2 maar de overstap blijkbaar nog niet wil maken
- een logo/slogan die meer dan 12 jaar oud is

Er is veel te repareren. Ben niet jaloers op de klus die de baas daar te wachten staat.
Debaser

Bericht door Debaser »

RadioRambo schreef:De publieke omroep is een dusdanig langzame constructie dat wij allemaal wel fantasie programmeringen kunnen verzinnen, maar omroepen geven niet graag hun uren weg aan anderen.
Is niet zo relevant. 3FM is voor het overgrote deel BNN-Vara en die hebben ook de belangrijkste plekken in de programmering (06-10, 12-14, 16-18, 18-21). De wijzigingen zullen vooral binnen die club blijven.
RadioRambo schreef:Ik zet vooral m'n vraagtekens bij het langzaam doorstromen van de weekendtalenten. 3FM heeft de meeste DJ's van Nederland, misschien is het tijd daar in te trimmen. Neem iemand als Sander Hoogendoorn. Uitermate getalenteerd, al vanaf eind 2011 bij 3FM. Bizar dat het meer dan 5 jaar duurt om uit dat weekend te komen. Hetzelfde geldt voor Herman Hofman die al sinds 2012 bij 3FM zit. Out with the old, in with the new!
Datzelfde kun je zeggen over pak hem beet Radio 538. Daar is het verloop zo mogelijk nog minder. Als er al iets verandert is dat omdat er dj's worden overgenomen van andere zenders.
RadioRambo schreef: - een nachtopleiding waarvan ik niet kan bedenken wie de laatste 3 jaar succesvol is doorgestroomd naar een prominente plek
Frank van der Lende kwam in 2014 in de nacht van 3FM. Even rekenen... twee jaar!
RadioRambo schreef:- Mark van der Molen, de enige humoristische DJ van 3FM op het moment, weggestopt in de nacht terwijl je zo'n jongen prominent overdag zou moeten horen
Smaken verschillen natuurlijk. Ik denk niet dat het grote publiek zit te wachten op Mark van der Molen en ik denk dat hij zelf ook niet zo zit te wachten op het grote publiek. Ik vind het een geweldige dj, maar wel een dj die juist lekker is op de late avond of in de nacht. Als het allemaal wat minder uitmaakt.
Be a debaser!
Plaats reactie