Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Axel

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door Axel »

Ik snap de ophef niet zo. Het enige wat hij zei was 'dit is mijn laatste voor JULI'. Mark was vanmiddag te horen in plaats van Annemieke. Klonk erg goed!
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Giel gaat gewoon een aantal weken op vakantie: Komt in Augustus gewoon weer terug. Ben het met Axel eens: Mark van der Molen verving Annemieke erg goed. Annemieke zendt vanmiddag uit vanaf RockWerchter vandaar dat Mark haar gisteren verving. Ik vind dat 3FM het goed aanpakt om vanaf veel verschillende festivals live uit te zenden. Er is op dit moment ieder weekend wel een festival. Denk dat er nog een hoop live-uitzendingen vanaf lokatie volgen. Luister er graag naar: Je beleeft het op deze manier toch mee!
willemm

Bericht door willemm »

Deze juli-grap maak Giel ieder jaar. Net zoals dit is de laatste uitzending van mei
GeenEchteNaam

Bericht door GeenEchteNaam »

Wat vinden we van Domien in de ochtend?
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik heb het niet geluisterd, omdat Evers er nog is. Waarschijnlijk dus vanaf volgende week. De laatste crosstalk met Michiel wel geluisterd. Domien zei daarin dat hij de jingles van Giel niet heeft. Het ging om 'raad de openingsplaat'. Ik vind het wel raar dat Domien de jingle niet heeft. Was dit de hele uitzending zo?
GeenEchteNaam

Daan Bakker schreef:Ik heb het niet geluisterd, omdat Evers er nog is. Waarschijnlijk dus vanaf volgende week. De laatste crosstalk met Michiel wel geluisterd. Domien zei daarin dat hij de jingles van Giel niet heeft. Het ging om 'raad de openingsplaat'. Ik vind het wel raar dat Domien de jingle niet heeft. Was dit de hele uitzending zo?
Dat laatste was inderdaad apart. Ik heb vanaf 09:00 geluisterd en heb niet heel veel van Domien gehoord, ook niet qua jingles. Het was voornamelijk muziek. Giel wil nog wel veel jingles gebruiken maar daar heb ik niks van gehoord, in dat uur was er alleen een variatie voor de ochtend op de jingle van 'de avond is van jou'.
hoerooierhoemooier

Bericht door hoerooierhoemooier »

De map van Giel is verborgen in de Omniplayer van 3FM. Je moet dus inloggen voor die map zichtbaar wordt.
marbles

Bericht door marbles »

Echt, Mark vd Molen moet naar dagprogrammering. Kreeg ook vorige week van Ruud de Wild op KxRadio nog wat veren in zijn achterste en terecht. En het grootste talent van dit moment is echt Jasper Leijdens. Olivier Bakker vannacht weer naar geluisterd maar die is echt dramatisch slecht. Dat overdreven toontje is echt verschrikkelijk.
Minder eenheidsworst op de radio please
RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

marbles schreef:Echt, Mark vd Molen moet naar dagprogrammering. Kreeg ook vorige week van Ruud de Wild op KxRadio nog wat veren in zijn achterste en terecht. En het grootste talent van dit moment is echt Jasper Leijdens. Olivier Bakker vannacht weer naar geluisterd maar die is echt dramatisch slecht. Dat overdreven toontje is echt verschrikkelijk.
Ik heb zijn invalbeurt voor Annemieke niet gehoord, maar zondag verving hij Barend en dat klonk alsof hij er al jaren zat. Strakke talks maar wel met de nodige humor die je bij 3FM op het moment alleen nog maar bij Timur en Ramon hoort.
GeenEchteNaam

Volgensmij had Domien vandaag wel toegang tot de jingles! Ik hoorde er een paar.
GeenEchteNaam

Mark van der Molen neemt zondag 24 Juli weer de uren van Annemieke over live vanaf de Zwarte Cross
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Ik denk dat Mark op dit tijdslot prima zit. Dan heeft hij de vrijheid.
Overdag is de programmering te strak. Je ziet dit ook terug bij Frank.

Mark is een kind van Kink FM, waar hij in de 00's een programma had 'Avondland' samen met Arjen Grolleman.

Voor de liefhebbers: de uitzendingen van Mark van (ma tot vr 00:00 tot 02:00) uur zijn gewoon terug te luisteren op de 3FM-site. :D
petoi

Bericht door petoi »

marbles schreef:Echt, Mark vd Molen moet naar dagprogrammering. Kreeg ook vorige week van Ruud de Wild op KxRadio nog wat veren in zijn achterste en terecht. En het grootste talent van dit moment is echt Jasper Leijdens. Olivier Bakker vannacht weer naar geluisterd maar die is echt dramatisch slecht. Dat overdreven toontje is echt verschrikkelijk.
Wat vind je van Anoel Hendriks dan? Die hoor op KX elke week precies hetzelfde weetje/grapje/ervaring zeggen bij een artiest. Doet hij dat op 3fm ook?

Verder blijf ik vaak ook even hangen bij Mark. Maar ben het met HarmJan eens dat hij wrs niet overdag op 3FM past. Misschien kan hij 3voor12 overnemen van Roos als die wat meer rock ipv hiphop gaan draaien.
RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

petoi schreef:
Wat vind je van Anoel Hendriks dan? Die hoor op KX elke week precies hetzelfde weetje/grapje/ervaring zeggen bij een artiest. Doet hij dat op 3fm ook?
Op KX ken ik 'm niet, maar dat is toch die jongen waarnaast Gaston Starreveld z'n manier van praten ineens natuurlijk lijkt?
Daan0612

Bericht door Daan0612 »

Even wat reacties op wat oudere berichten (vanaf 1 juni, ik liep wat achter).
kazek24 schreef:
Daan Bakker schreef: Dat er midden in de nacht geen NOS op 3 is, snap ik maar volgens mij kan er een dj dan evengoed prima een aankondiging doen.
Het lastige is natuurlijk wel dat het nachtelijke nieuws op meerdere zenders tegelijk wordt uitgezonden vanuit één centraal punt. Dikke kans dus dat de DJ in kwestie niet van tevoren weet wie er het nieuws leest, omdat dat weinig prioriteit heeft. Vandaar ook dat de nieuwslezer begint met zijn eigen naam ofwel een tijdsmelding.
Enkele weken geleden was er óf bij Rob van Someren óf bij Robert Feller een vergissing inderdaad. Dit bewees meteen dat de nieuwslezer niet in dezelfde studio als de DJ's zat. Het was op zich een kleine vergissing waarin 2 mannen door elkaar gehaald werden. En niet een man en een vrouw.
De betreffende DJ gaf ook aan dat de vergissing kwam doordat ze niet in dezelfde studio zaten nadat de nieuwslezer klaar was. En zoals het hoort excuseerde hij zich netjes naar de nieuwslezer.
Daan Bakker schreef:Toch zou ik dan niet weten waarom er voor bijvoorbeeld radio 2 en 3 niet een apart intro opgenomen kan worden of dat er een intro komt zonder de tijdsmelding waarbij de dj de intro volpraat tot de naam van de nieuwslezer. Dan zou de dj dus wel de tijdsmelding kunnen doen.
Je hoeft de tijdmelding niet per de door een DJ te laten doen.
Er zijn ook 'gesponsorde' programma's op bepaalde zenders. Radio 10 heeft bijvoorbeeld 'dit programma wordt u aangeboden door boekenvoordeel'. En net voor het nieuws krijg je dan 'Boekenvoordeel zet de tijd op 16.00u'. Voor een DJ is het ook wel lekker om even koffie te kunnen halen, naar het toilet te kunnen gaan etc.
Waarom zou hij of zij dan voor een tijdmelding moeten blijven zitten?
Plaats reactie