Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
marbles

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door marbles »

Minder eenheidsworst op de radio please
RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

Ben ik de enige die niet kan begrijpen dat de middagshow van vandaag is goedgekeurd? Schrikkeldag dús de hele show van Frank Hartje gepresenteerd door luisteraars.. met een brakke telefoonlijn. Ik zie de link met schrikkeldag niet zo en wat je nu krijgt is een zeer ongemakkelijke 2 uur gestotter en gestamel van luisteraars.
CompuChip

Bericht door CompuChip »

Ik had hem ook maar weer eens op 3FM laten staan om 4 uur, maar na een half uur ook inderdaad weer gewisseld omdat het niet om aan te horen is. Maar zoals iemand eerder al in dit topic zei:
arwintimmerman schreef:Eindelijk weer eens wat rebelsheid op 3FM. Altijd maar die eenheidsworsten en brave dj's kom op probeer gewoon gekke dingen/acties. Het zal misschien wat luistercijfers kosten, zoals je vandaag ook weer ziet maar goed dat is dan maar zo.......
Als het ergens past, is het op 3FM. En waar wij radio-freaks ons ergeren, vindt de gemiddelde luisteraar het misschien wel ontzettend leuk!
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Ze hadden ze op z'n minst naar de studio moeten halen. Via telefoon was jammer. Hadden ze nog beter appjes kunnen opnemen, zoals bij Dit is Domien. Die klinken wel zuiver.

Thijs staat overigens weer in het programmaschema vanaf deze week.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ontzettend kansloos dit! Deze aktie sloeg nergens op. Luisteraars door de telefoon die het programma presenteren. Zet op deze uren Sander Hoogendoorn neer. Het gaat niet goed met 3FM: Op dit tijdstip hoort een DJ te zitten die zijn sporen reeds verdiend heeft.
Raimond

Bericht door Raimond »

Zo langzaam maar zeker begin ik Frank's geintjes ook steeds minder te vinden. Dit laatste grapje is niet eens leuk in de vorm van "Goh leuk laat de luisteraars wat mee invloed hebben", dit klonk meer als "Ik ben te lui om uit mijn nest te komen." Jammer.
Debaser

Bericht door Debaser »

De zuurgraad ligt weer ernstig hoog hier. Ik vond het wel een geinig experiment, maar dat het via de telefoonlijn ging was niet zo'n goed idee. Had anders gemoeten en gekund (Skype, app).

Ik vind het gewoon een leuk idee, maar ik denk dat het voor de goegemeente hier door de verkeerde dj is uitgevoerd. Had Sander Hoogendoorn het bedacht dan had iedereen het wel leuk gevonden, vrees ik.
Be a debaser!
arwintimmerman

Bericht door arwintimmerman »

Kijk eindelijk iemand die weet wat radio maken en humor is! https://www.radiofreak.nl/harm-den-best ... dhakishun/

Prem is niet mijn grootste favoriet maar ik snap hem wel. Erg tof dat er zoveel aandacht wordt besteed aan Harm zijn actie! HARM HULDE!
Orange

Bericht door Orange »

arwintimmerman schreef:Kijk eindelijk iemand die weet wat radio maken en humor is! https://www.radiofreak.nl/harm-den-best ... dhakishun/

Prem is niet mijn grootste favoriet maar ik snap hem wel. Erg tof dat er zoveel aandacht wordt besteed aan Harm zijn actie! HARM HULDE!
Die Prem is niet echt serieus te nemen als hij zijn drie beste dj's noemt en dan oa komt met Dolf Jansen en Jack Spijkerman. Dat zijn geen dj's.
En los van of een schorsing terecht is, de actie slaat nergens op. Ook dat het niet is overlegd met zijn eigen team.
Gerwiim

Bericht door Gerwiim »

Die Prem die schreeuwt ook maar net vanalles wat ie mooi vindt..
Gastvrij

Bericht door Gastvrij »

Typisch dat Prem alleen maar VARA dj's noemt, maar die vogel is toch niet serieus te nemen.
Bart144

Bericht door Bart144 »

Dus toch.
Thijs Maalderink weg bij 3FM

Thijs Maalderink neemt afscheid van 3FM, zo heeft hij woensdag aan RadioFreak.nl bevestigd. Na ruim twee jaar is het opleidingstraject van Maalderink bij 3FM afgerond. De dj is sinds januari 2014 te horen in de nacht op 3FM, waar hij de afgelopen twee jaar op onder meer woensdag- en donderdagnacht een programma maakte.

“Vanaf april ga ik me volledig richten op Radio 2, waar mooie dingen voor me in het verschiet liggen”, aldus Maalderink. “Daarom stop ik helaas met mijn nachtprogramma op 3FM. De afgelopen jaren heb ik met enorm veel plezier het opleidingstraject bij 3FM gedaan en bizar veel geleerd.”

Naast zijn werk voor Radio 2 blijft Maalderink ook actief voor Radio 1. “Zo schuif ik vanaf 21 maart, drie weken lang, elke dag aan bij ‘De Nieuws BV’ om Roelof-van-de-redactie te vervangen met zijn nieuwsrubriek.”

Maalderink maakt vrijdagnacht 11 maart tussen 4:00 en 6:00 uur zijn laatste programma op 3FM.
arwintimmerman

Was toch te verwachten... Is echt meer een radio 2 jock! Hij heeft mooie dingen gedaan op 3FM.

Even een andere vraag... Wat vinden jullie van de TOTH van 3FM?
Daan!

Bericht door Daan! »

Prima wat dan? Valt wel op dat hij wat langer is dan de oude maar goed.
arwintimmerman

Ja vind hem ook heel erg tof! Lekker fris! Gewoon even polsen....
Plaats reactie