Veranderingen 3FM

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
arwintimmerman

Re: Veranderingen 3FM

Bericht door arwintimmerman »

Laat hem toch lekker! Wordt ie groot en sterk van.... En dan daarbij van die spontane acties dat moet toch gewoon kunnen.... Eindelijk weer eens wat rebelsheid op 3FM. Altijd maar die eenheidsworsten en brave dj's kom op probeer gewoon gekke dingen/acties. Het zal misschien wat luistercijfers kosten, zoals je vandaag ook weer ziet maar goed dat is dan maar zo.......
Jrdy

Bericht door Jrdy »

Hoe vaak Ruud de Wild zulke gekkigheid wel niet uithaalde..
di-on-fm

Bericht door di-on-fm »

Volgens de laatste luistercijfers is het marktaandeel van 3fm over december/januari gezakt van 8 naar 7, 7%.
Vorig jaar was dit nog 10, 0%.
December was altijd toch de beste maand voor 3fm ivm serious request.

Tijd voor verandering lijkt mij.
Michiel, Eva en Frank van plaats veranderen.
Michiel Veenstra de middagshow van 16-18 uur.
Eva in de ochtend van 10-12 uur.
Frank op de plek van Eva.
Vrijdagavond Frank hartje 18-21 uur.
Zaterdag Bende v.v.d. Lende 0-3 uur.
Zaterdagavond Frank's feestje van 21-24 uur.
Graag minder Kensington op de radio
jessica

Bericht door jessica »

Zou kortzichtig zijn om nu al te gaan veranderen. Zou het nog 1 jaar de kans geven en dan eventueel aanpassen. 3FM is geen commerciele omroep dus hoeft niet in paniek te reageren. Maar kan rustig bouwen. Neemt niet weg dat ik vind dat Frank v/d Lende op de verkeerde tijd zit. Maar nu je daar eenmaal voor gekozen hebt moet je het wel iets langer de kans geven.
marbles

Bericht door marbles »

grootste probleem is dat de enige stabiele factor qua programmering (Giel) in de ochtend gewoon ca. 1/3 van zijn luisteraars is kwijt geraakt de laatste 2 jaar
Minder eenheidsworst op de radio please
dre

Bericht door dre »

Michiel in de ochtend evt met Eva
Frank 10-12
Giel 16-18
Net terug van een radiostage in LA.
marbles

Bericht door marbles »

snap de fascinatie voor Eva niet. Moet nog zoveel leren. Laat die voorlopig maar in de avond vlieguren maken.
Minder eenheidsworst op de radio please
Debaser

Bericht door Debaser »

marbles schreef:snap de fascinatie voor Eva niet. Moet nog zoveel leren. Laat die voorlopig maar in de avond vlieguren maken.
Ik vind Eva ook echt helemaal niet zo sterk. Ik hoor liever Roosmarijn en Annemieke (en ik weet dat die mening hier niet echt gedeeld wordt).
Be a debaser!
user113434

Bericht door user113434 »

Ik zal maar wel mijn mening onderbouwen - ik ben wel fan van Eva. Juist omdat zij heel naturel is, en oprecht overkomt. Ze vervalt niet in typische dj-praatjes of maniertjes en maakt open en eerlijke radio. Maar ze valt heel erg uit de toon omdat ze niet een echte radio-dj is, meer iemand die echt een gesprekje wil hebben op de radio. Ik kan dat waarderen, maar ik begrijp dat niet iedereen dat leuk vindt. Misschien komt ze voor sommigen wel beter tot haar recht als sidekick.
Passie voor radio is belangrijk. Zonder passie geen vrucht.
jessica

Bericht door jessica »

Ik vind Roosmarijn eigenlijk veel oprechter. Eva zie ik ook niet zo. Misschien het avondprogramma op een dag. Maar laat die voorlopig nog maar zitten. Denk dat het voor 3FM het beste was geweest als Gerard de Ochtendshow was gaan doen en Giel naar de middag om Coen en Sander op te volgen. Dan had je Gerard behouden voor 3FM. Toch een publiekstrekker. Had je niet echt veel andere dingen meer hoeven te doen. Maar ja dat is nu te laat. Heb nog nooit iemand van Radio2 terug naar 3FM zien gaan.
Herman van Schippers

Bericht door Herman van Schippers »

jessica schreef:Ik vind Roosmarijn eigenlijk veel oprechter. Eva zie ik ook niet zo. Misschien het avondprogramma op een dag. Maar laat die voorlopig nog maar zitten. Denk dat het voor 3FM het beste was geweest als Gerard de Ochtendshow was gaan doen en Giel naar de middag om Coen en Sander op te volgen. Dan had je Gerard behouden voor 3FM. Toch een publiekstrekker. Had je niet echt veel andere dingen meer hoeven te doen. Maar ja dat is nu te laat. Heb nog nooit iemand van Radio2 terug naar 3FM zien gaan.
Gerard ging ook voor een deel muziektechnisch naar Radio2.
GeenEchteNaam

Bericht door GeenEchteNaam »

Net op RadioFreak.nl: 'Harm had niet geschorst mogen worden bij 3FM'. De tijdelijke zendermanager had hem geschorst, Basyl de Groot, best grappig want hij zit dus ook bij de muziekredactie. Zou dat met zijn schorsing te maken hebben?
Debaser

Bericht door Debaser »

GeenEchteNaam schreef:Net op RadioFreak.nl: 'Harm had niet geschorst mogen worden bij 3FM'. De tijdelijke zendermanager had hem geschorst, Basyl de Groot, best grappig want hij zit dus ook bij de muziekredactie. Zou dat met zijn schorsing te maken hebben?
Zal er eerder mee te maken hebben dat De Groot, als interim, nog niet zo goed weet wat een netmanager wel en niet mag doen.
Be a debaser!
RadioRambo

Bericht door RadioRambo »

Idioot natuurlijk dat een zendermanager niet mag bepalen wat er op zijn station gebeurt. Omroepstelsel of niet. Dan zetten de omroepbaasjes hun ego maar even opzij, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

Van het vakantiebeleid van 3FM snap ik soms helemaal niets meer. In deze moeilijke periode zouden alles hens aan dek moeten staan. Vorige week geen Herman, geen Wijnand. Nu weer een afwezige Lex Uiting vannacht, amper 3 weken na z'n start op de zender met z'n programma. Ook al weken geen Thijs Maalderink gehoord in z'n eigen programma terwijl hij wel op Radio 1 en Radio 2 te horen is én voor Wijnand invalt.
aapdedino

Bericht door aapdedino »

Nu krijgt die Anoul de kans bij BNN in de nacht. De komende weken staat Thijs ook nog niet in het schema. Zou hij 3FM definitief gaan verlaten?
Herman vervangt komende week Michiel
Plaats reactie