Somertijd zonder van Someren

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Moorkop

Somertijd zonder van Someren

Bericht door Moorkop »

Ik vind het programma "Somertijd"op Radio Veronica stukken minder leuk als Rob van Someren afwezig is. Ik vind vervanger Silvan Stoet een goede DJ maar hij is geen personality zoals Rob. Silvan probeert geforceerd grappig te zijn en probeert Rob te immiteren. van Someren is twee weken op vakantie geweest en zou gisteren terug zijn maar helaas is hij nu ziek. Want vinden jullie van Silvan als vervanger voor Rob? Liever zou ik Kicken als vervanger voor Rob horen. Dat is wel een personality-DJ.
Debaser

Re: Somertijd zonder van Someren

Bericht door Debaser »

De vraag is natuurlijk of je een (heel andere) persoonlijkheid als vervanger neer moet zetten. Het wordt voor zo iemand toch moeilijk om in zo'n format gepropt te worden. Die wil zijn eigen dingen doen.
Be a debaser!
Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ik vind Silvan Stoet een prima d.j. en goede vervanger van Rob van Someren. Natuurlijk doet Rob zijn eigen programma beter, het zou raar zijn als het niet zo was. Het blijft echter prima beluisterbaar.

Patrick Kicken vind ik persoonlijk minder leuk dan Silvan Stoet. Het is technisch een prima d.j., maar zijn humor is de mijne niet. Dat zou niet erg zijn als hij niet continue zou proberen om grappig te zijn. Silvan hoor ik het niet echt proberen, Rob is echt leuk en Patrick vind ik dus minder. Wat mij betreft blijft Silvan dus de vervanger en komt Rob zo snel mogelijk weer uit zijn bedje kruipen.
Rock 'n roll is better than music!
banne

Bericht door banne »

Grappig dat deze bot op een wederom actueel topic reaguurt
Layka

Bericht door Layka »

Haha. Ik had vanmiddag niet eens door dat dit een 10 jaar oud topic was. Ik vond het al vreemd dat Patrick Kicken erbij werd gehaald.
Plaats reactie