Veranderingen bij SLAM!FM
Moderator: admin6
Veranderingen bij SLAM!FM
Ik hoorde net op Slam opeens het ANP nieuws i.p.v. novum. Zijn ze teruggevallen op ANP omdat RTL nu de eigenaar is? Volgens mij past Novum beter bij Slam. Wat vinden. Jullie?
Laatst gewijzigd door Jiradio op 05 jul 2011 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Slam!FM weer ANP
Yep, sinds vandaag hebben ze weer ANP nieuws. Op zich vond ik het Novum beter passen bij SLAM.
Ik vermoed dat er nog wel meer gaat veranderen bij SLAM, dus misschien een algemeen topic starten?
Ik vermoed dat er nog wel meer gaat veranderen bij SLAM, dus misschien een algemeen topic starten?
Kijk live mee op de ensembles 11C DAB+, 12C NPO, 9C...., 7D MTVNL, 6A Overijssel en 9D Mein NRW DAB+ op
http://www.dabmonitor.nl/
http://www.dabmonitor.nl/
ANP is beter dan Novum, dus..Jiradio schreef:Ik hoorde net op Slam opeens het ANP nieuws i.p.v. novum. Zijn ze teruggevallen op ANP omdat RTL nu de eigenaar is? Volgens mij past Novum beter bij Slam. Wat vinden. Jullie?
Robin Felderman. Ex-Slam!-jock ;)Orange schreef:Wie is de nieuwslezer? Dezelfde als op 538?
mjah wat dacht je zelf?? RTL = eigenaar van slamFM en ook van Radio538 , op zijn beurt is Radio538 weer de eigenaar van het ANP
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Jij weet er veel van zie ik al. V-Ventures is eigenaar van het ANP.froz0 schreef:mjah wat dacht je zelf?? RTL = eigenaar van slamFM en ook van Radio538 , op zijn beurt is Radio538 weer de eigenaar van het ANP
Krities AVRO-lid. En wel hierom: https://www.youtube.com/watch?v=97wWDMxVQSg
- GeerMeneer
@ T!mT!m schreef:ANP is beter dan Novum, dus..Jiradio schreef:Ik hoorde net op Slam opeens het ANP nieuws i.p.v. novum. Zijn ze teruggevallen op ANP omdat RTL nu de eigenaar is? Volgens mij past Novum beter bij Slam. Wat vinden. Jullie?
Robin Felderman. Ex-Slam!-jock ;)Orange schreef:Wie is de nieuwslezer? Dezelfde als op 538?
Het = Velderman + Robin heeft lang terug, in 2002, volgens mij programma's gemaakt voor 538.
Hij heeft al daar de de 538 DJ-opleiding gedaan & daarnaast heeft hij ook nog bij YorinFM gezeten.
;-)
Ik vind dat het anp wel goed past bij Slam. Ik heb novum voor de landelijke radio nooit wat gevonden. Ze moesten daar maar eens beginnen om 24/7 vers nieuws te leveren.
Ik vond Novum nieuws ook veel beter bij Slam!FM passen. In het kort (3 berichtjes) vertellen wat er in de wereld gebeurd en daarbij het weer. Als je meer berichtjes doet (ANP doet er 4) dan gaan jongeren afhaken omdat ze het nieuws niet heel erg interesseerd.jassy schreef:Yep, sinds vandaag hebben ze weer ANP nieuws. Op zich vond ik het Novum beter passen bij SLAM.
Ik zal inderdaad trouwens even algemeen topic maken.
- Wissewasje
Re: Veranderingen bij SLAM!FM
Jongeren die afhaken om 1 nieuwsberichtje meer? Ik geloof het niet. Laten we op de luistercijfers wachten om te kijken of het idd zo is 

Het zal vooral te maken hebben met de andere radiostations van 538/RTL. Zij gebruiken allemaal ANP, dus vanaf heden SLAM ook.Jiradio schreef:Ik vond Novum nieuws ook veel beter bij Slam!FM passen. In het kort (3 berichtjes) vertellen wat er in de wereld gebeurd en daarbij het weer. Als je meer berichtjes doet (ANP doet er 4) dan gaan jongeren afhaken omdat ze het nieuws niet heel erg interesseerd.jassy schreef:Yep, sinds vandaag hebben ze weer ANP nieuws. Op zich vond ik het Novum beter passen bij SLAM.
Ik zal inderdaad trouwens even algemeen topic maken.
Jan Willem Brüggenwirth neem SLAM!FM-taken Jacqueline Bierhorst over
Bij overnames moeten werknemers vaak het veld ruimen, helaas. Dat geldt ook voor Jacqueline Bierhorst, tot vandaag was zijn directeur van SLAM!FM. SLAM!FM is onlangs overgenomen door RTL en daardoor is er geen plek meer voor Bierhorst. Haar taken zijn overgenomen door Jan Willem Brüggenwirth, die ook aan het roer staat van andere RTL-stations als Radio 10 Gold en Radio 538. Jacqueline Bierhorst wil eerst van een vakantie gaan genieten, wat ze daarna gaat doen, dat weet ze nog niet. Binnenkort trekt SLAM!FM trouwens in bij Radio 538 en Radio 10 Gold aan de Koninginneweg te Hilversum, de studio is al zo goed als klaar.
Bij overnames moeten werknemers vaak het veld ruimen, helaas. Dat geldt ook voor Jacqueline Bierhorst, tot vandaag was zijn directeur van SLAM!FM. SLAM!FM is onlangs overgenomen door RTL en daardoor is er geen plek meer voor Bierhorst. Haar taken zijn overgenomen door Jan Willem Brüggenwirth, die ook aan het roer staat van andere RTL-stations als Radio 10 Gold en Radio 538. Jacqueline Bierhorst wil eerst van een vakantie gaan genieten, wat ze daarna gaat doen, dat weet ze nog niet. Binnenkort trekt SLAM!FM trouwens in bij Radio 538 en Radio 10 Gold aan de Koninginneweg te Hilversum, de studio is al zo goed als klaar.
Dit is oud nieuws. 1. Jacqueline heeft op 1 juli haar taken overgedragen aan Jan-Willem.JopisBack schreef:Jan Willem Brüggenwirth neem SLAM!FM-taken Jacqueline Bierhorst over
2. Ze zijn afgelopen zaterdagavond ingetrokken in de nieuwe studio.
Ik blijf bij mijn standpunt dat ik Novum erg slecht bij SLAM vindt passen. Heb vandaag weer geluisterd. Ik vind het niet klinken, alleen al dat ze niet afsluiten met de, inmiddels, legandarische zin: "Dit was het Slam!FM nieuws verzorgt door Novum". Alleen al dat ze de naam niet noemen....
OopsJiradio schreef:Dit is oud nieuws. 1. Jacqueline heeft op 1 juli haar taken overgedragen aan Jan-Willem.JopisBack schreef:Jan Willem Brüggenwirth neem SLAM!FM-taken Jacqueline Bierhorst over
2. Ze zijn afgelopen zaterdagavond ingetrokken in de nieuwe studio.
....

Klopt, en daarna dus Slam!FM ;)GeerMeneer schreef:Het = Velderman + Robin heeft lang terug, in 2002, volgens mij programma's gemaakt voor 538.
Hij heeft al daar de de 538 DJ-opleiding gedaan & daarnaast heeft hij ook nog bij YorinFM gezeten.;-)
Dat is ook helemaal niet relevant. Het gaat om de kwaliteit en die van het ANP is nu eenmaal beter dan Novum. Prima switch dus.Jiradio schreef:"Dit was het Slam!FM nieuws verzorgt door Novum". Alleen al dat ze de naam niet noemen....
P.S. Wat van mij ook mag verdwijnen, is dat "[naam adverteerder] zet de tijd op [getal] uur"..